Ön cam yapalım

Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Çiçek güzelmiş gerçektende neye bakarken neyden haberimiz oldu :)
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Emeginize saglık . Camın düz olması ısınızı kolaylaştırmış ben cbf 150 ye yaptım alevilik plexi ti büktük ama dalgalanmalar nedeni ile güzel olmadi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bana tail bags yap :pale:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Adam forumdan uzaklaştırılmış, siz hala ellerine sağlık diyorsunuz.
Bu üye neden uzaklaştırıldı acaba?
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Adam forumdan uzaklaştırılmış, siz hala ellerine sağlık diyorsunuz.
Bu üye neden uzaklaştırıldı acaba?

Tercihlerinizi sorguladım bir anda,erkek olduğunuzu varsayarak soruyorum,
sizin ilginiz adamamı? yapılıp ortaya çıkartılmış işemi?

Ellerine sağlık hocam mükemmel iş çıkartmışsın.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Tercihlerinizi sorguladım bir anda,erkek olduğunuzu varsayarak soruyorum,
sizin ilginiz adamamı? yapılıp ortaya çıkartılmış işemi?

Ellerine sağlık hocam mükemmel iş çıkartmışsın.

Ne bu şimdi? Ne demek istediğimi bile anlamamışsınız.
Benim demek istediğim forumdan uzaklaştırma cezası almış ve büyük ihtimalle teşekkürünüzü görmeyecek olan değerli bir arkadaşımızın, forumdan uzaklaştırıldığına dikkat çekmek.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
Ne bu şimdi? Ne demek istediğimi bile anlamamışsınız.
Benim demek istediğim forumdan uzaklaştırma cezası almış ve büyük ihtimalle teşekkürünüzü görmeyecek olan değerli bir arkadaşımızın, forumdan uzaklaştırıldığına dikkat çekmek.

Özür dilerim yanlış anlamışım,
Forumdaki daha birçok üyede zaten uzaklaştırma falan almadan kendiliğinden uzaklaşıyor zaman zaman
ve foruma,insanlara verebilecekleri birsürü şeyide yanlarında götürerek ne yazıkki.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Adam forumdan uzaklaştırılmış, siz hala ellerine sağlık diyorsunuz.
Bu üye neden uzaklaştırıldı acaba?

Buradaki son kelime ile;

düzgünbaba'dan alıntı
Tercihlerinizi sorguladım bir anda,erkek olduğunuzu varsayarak soruyorum,
sizin ilginiz adamamı? yapılıp ortaya çıkartılmış işemi?

Ellerine sağlık hocam mükemmel iş çıkartmışsın.

Az kalsın bende size sitem edecektim.

Ne bu şimdi? Ne demek istediğimi bile anlamamışsınız.
Benim demek istediğim forumdan uzaklaştırma cezası almış ve büyük ihtimalle teşekkürünüzü görmeyecek olan değerli bir arkadaşımızın, forumdan uzaklaştırıldığına dikkat çekmek.

Bu yazınızı da okuduktan sonra asıl neyi ifade etmek istediğinizi ancak anlayabildim. Burada kusur düzgünbaba ' da değil sizden kaynaklanmış. o nedenle arkadaşa sitem etmeyip cümlenizi düzeltirseniz daha iyi olur kanısındayım.:)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende sonradan fark ettim ama artık düzeltme süresi dolmuştu. Yani problem bende, kabul ediyorum.
Sonraki mesajımla, ne demek istediğimi daha açık ifade ettim. Sitemim de, tercih falan dediği içindi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst