Sen eğlence görmemişsin dostum şu adamların videolarına bir göz gezdiradamlar ne güzel eğleniyorlar... keşke beni de yanlarına alsalar...
bu arada benimde gönlümde yatan bir arabadır kendileri..
özellikle de bu ilandaki volvo:cat:
http://www.kktcarabam.com/48384-1994-VOLVO-460.html#ilan_detay
Türkiye'de Volvo marka araçlarla ölümlü kaza yaşanmamıştır(Resmi istatistik).Kısacası taş gibi araba:cat::cat::cat:
Hocam o kırolar yüzünden saab,volvo gibi süper arabalar bu memlekette fazla satamadı.Ama ölümlü kaza olmamasını birçok yerden duydum belki geyik te olabilir.Ama gerçekten çok sağlam araba İsveç işi biliyor bizim memlekettekiler gibi tenekeden araba üretmiyor.Mercedes bmw ile ölümlü kaza gırla... Bizde bu volvonun paralı kroların pek tercih etmediği marka oluşundan olmasın? Gerçi bana hurafe geldi ama bu ölümlü kaza olmaması
Arkadaş araçta ralli arabalarına takılan çelik takla barı var, yerim öyle volvoyu hangi vatandaş çelik kafes takıyorda geziyor volvoya. Fiat palio group N ralli aracıda 50 takla atıyor birşey olmuyor
Video zevkli ama mantık dışı
.... Ama gel gelelim volvo şuanda bir çin markası. Ve özellikle son 3 yıldır kaliteyi düşürmüş vaziyette.