Önerilerin için teşekkürler... aynı benzini kullanabilirmiyim benzinin beklemeden dolayı bozulma ihtimali yoktur herhalde değilmi? benzine acıdığımdan değilde gidip benzin almak zor iş buralarda bidonla benzinde vermiyorlar...
Ne sargısı ne bujisi kafadan atmatın deyip sonra da buji ye ateşleme bobinine bak diyorsun bu biraz çelişkili değil mi? Yorum yapıp yardım edecek isen saldırmadan yap kimsenin önerisini kafadan atma olarak yargılayamazsın! Zaten o kadar uğraşmana rağmen çalışmıyor ise ateşleme de problem olabilir demiştim sen de aynısını demişsin. Lütfen yorum yazarken biraz düşünün.Ya ne sargısı ne bujisi yağı lütfen kafadan atmayın , 100 yıl çalışmasın yıne bırsey olmaz , uzun zaman dediğin ne kadar zaman depoda benzin varmıydı varsa , sadece takviye yap otomatık jıkle ıse kendı alır yoksa jıkleyı cek
depo boşsa , depodan karbüratöre giden hortumları sök araya bir benzin filtresi al tak 1 tl ye benzin koy ayak marşı ile çalışır biraz uğraş , hee totoya zor gelirse habire 2 - 3 dakıka basmak takvıye yap . Yine çalışmazsa ateşlemeyi kontrol et ateşleme oldugu halde çalışmıyorsa bujıyı degıstır atesleme yoksa bujı baslıgı - piposu onu sök dene yine yoksa atesleme bobınıne bak çalıştıktan 5+10 km gez aküyü şarj etmezse hemen şarj a ver yoksa beynı yakarsın kolay gelsın
Ne sargısı ne bujisi kafadan atmatın deyip sonra da buji ye ateşleme bobinine bak diyorsun bu biraz çelişkili değil mi? Yorum yapıp yardım edecek isen saldırmadan yap kimsenin önerisini kafadan atma olarak yargılayamazsın! Zaten o kadar uğraşmana rağmen çalışmıyor ise ateşleme de problem olabilir demiştim sen de aynısını demişsin. Lütfen yorum yazarken biraz düşünün.