KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Hastasıyım yahu bu motorun inşallah bu sezon almak istiyorum artık. Geçen beşiktaşta yürüyorum aralardan nasıl gidiyo fare gibi, çok hoşuma gitti :) ( trafikte ilk defa gördümde :mrgreen: )
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Sonradan ABS takma niyetindesin sanırım. Beyin ve ön frenin(komple) değişmesi gerek diye tahmin ediyorum. Ciddi masraf gibi geliyor bana. Sanırım ER-6 için de araştırmıştık bu olayı kısaca ve az masraflı bişey olmadığına kanaat getirmiştik. Umarım sizin motorlarda o kadar zor değildir.



Duke öyle çukurlara girebilecek bir alet değil süspansiyon olarak. O konuda XT ile kıyaslanamaz. Sizin anlattığınıza göre XT nin süspansiyonları oldukça yumuşakmış, bu durumda duke'nin de yol tutuşu avantajlı demektir. Frenlemede ise Duke ile baş edebileceğini sanmıyorum XT'nin. Ve her nekadar XT yi kullanmamış olsam da ~11 hp lik hem de enduro dişli oranlarına sahip bir motosikletin ~130 km/h hızlara çıkması mümkün değil. Bunlar hep o sapma yapan göstergelerin bizlere yaşattığı heyecanlar işte :) Iddialasmadiginizi biliyorum yoksa :wiinkk:

Bakalım Polat, kafamdaki rakama uyarsa yaparım. Ama bilmediğim konular var; mesela ABS tipi, jantın değişmesi gerekir mi, ayrı bir beyin mi var yoksa entegre bir beyin mi, en önemlisi de böyle bir değişim mümkün ve ekonomik mi?
Yoksa 10.000 - 10.500 e satıp 12.500 e ABS li almak mı ekonomik oluyor?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
@askeray hocam ön çamurluk acayip yakışmış motora tebrikler...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bakalım Polat, kafamdaki rakama uyarsa yaparım. Ama bilmediğim konular var; mesela ABS tipi, jantın değişmesi gerekir mi, ayrı bir beyin mi var yoksa entegre bir beyin mi, en önemlisi de böyle bir değişim mümkün ve ekonomik mi?
Yoksa 10.000 - 10.500 e satıp 12.500 e ABS li almak mı ekonomik oluyor?

Jant değil de ön frenler neredeyse tamamen değişecektir(fren maneti ve hid. deposu hariç). Ek olarak beyin olduğunu sanmıyorum, ABS li ve ABS siz beyin vardır büyük ihtimal. O yüzden beyin de tamamen değişecekti sanırım. Galiba dediğin gibi satıp yenisini almak daha ucuza gelecektir diye düşünüyorum.

Hocam hayat paylaşınca güzel :)
Teşekürler

Hocam çok güzel tasarlamışsınız ön tarafı...:cat: Ön amortisörler ve çamurluk hangi modele ait ??
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
spor motoyla telefonla görüştüm,2013 model duke 125 ve 200 abs li modeller,mart ayında büyük olasılıkla gelecekmiş,fiyatlarıda mevcut fiyarlardan yaklaşık 500 eur fazla olacakmış,benim gibi ilgilenen arkadaşlar için güzel bi haber,,

zahmet etmisler, 2013 marttan 3 ay sonra 2014 model arabalar geliyor, ktm niye 9 ay geriden takip ediyor olayi? 2012 temmuz da 2013 modeller burda olmaliydi.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
33
ön çamurluk polisport marka universal bi model ,
amortisorler orjinal,
koruma için üzerine amortisor çorap giydirme yaptim
radyator koruma çok önemli çok çamur doluyor petekler
yeni enduro lastiklerimle daha da guzel olacak inşallah farkli uygulamalari paylaşalim gorelim dukeleri canlandiralim
 
Katılım
25 May 2012
Mesajlar
14
Ben kışın normalde binmiyorum soğuk ve kayganlıktan dolayı fakat acil durumlarda bir kaç kez binmek durumunda kaldım; arka tekerin kontrolünü kaybettiğimde anında toparlayabiliyorum hatta bazen bilerek bırakıyorum ki Kaysın :) motoru toparlamak çok kolay çünkü, direksiyon,oturuş konumu ve özellikle ağırılığı itibariyle bana tam güven veriyor. Eski motorumla olsa ( fz6 ) kesin düştüm diyeceğim durumlarda ufak vücut hareketleriyle hemen toparlanıyor. Fakat hız isteyen bünyelere göre değil, 80 i geçtiğinizde muazzam rüzgar alıyor, 100-110 dan sonra da keyifli sürüş imkansız ama sollamalarda vs 130 (5. Vites ) a kolayca çıkabilmesi benim için kafi.


Ben 140 lara kadar çıktım ve çok sık olarak 120 dolaylarında kullanıyorum. Havanın durumuna göre bu hızlarda motor rahat yada değil diyebilirim. Çoğu zaman 110-120 ler rahat iken rüzgarlı havada çok fazla alıyor.

Ama temiz bir havada güzel bir yolda 130lar gayet hoş.

Ani hızlanması ise en güzel yanı.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
ktm nin web sitesinde 200 duke yok, yada ben bulamadım.. acaba satıştan mı kalktı?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
geldiği zamanlarda yoktu . belkide siteye eklerse fiyat da yazmak zorunda yazarsa da ktm yetkileri görüp niye çok fiyat çekiyorsun diyebilir .

anladım teşekkür ederim.. 125 duke bu aralar kafamı kurcalıyor.. onu fazlasıyla araştırıyorum.. forumda da 200 dukeyi görünce ''tamam'' dedim ama bu sefer web sayfasında bulamadım.. yüksek cc motorlardan sonra düşük cc fakat üst düzey kalitesi olan uzun yıllar evladiyelik binebileceğim bir motor arıyorum.. gogıl amcaya ne yazarsam duke çıkıyor :)

---------- Post added at 23:51 ---------- Previous post was at 23:49 ----------

ayrıca 200 duke nin şimdiki bayii fiyatı nedir ?
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
[/COLOR]ayrıca 200 duke nin şimdiki bayii fiyatı nedir ?[/QUOTE]


5000 euro fiyat değişmedi .
 
Katılım
17 Eyl 2006
Mesajlar
14
Arkadaşlar elimde SATILIK Orjinal KTM DUKE 125 ve 200cc ye uygun Motor Koruma Takozları, ÖN ve ARKA Denge Takozları var MArkası RG Racing nettende fiyatlara bakabilirsiniz 110 + 17 + 17 euro dur. ( 338 TL ) Birde Kargo parasını eklersek fiyat dahada artmakta. Benim satış fiyatım ise pazarlıksız 250 TL dir. Eski bir KTM Duke 125 kullanıcısı olarak hepinize şiddetle tavsiye etmekteyim. Sonuçta mal canın yongasıdır ve bizimde bunu en iyi şekilde korumamız gerekmekte. İlgilenen arkadaşlar mesajla bana ulaşabilirler. Yakında resimleride eklerim.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
duke 200e karenaj eklenme olasılığı varmı çıplaklığını biraz kapatıp racinge benzeme acısından daha kaslı kalıplı durması açısından


iste apaci! racing ariyosan duke 200 de ne isin var, kalip ariyosan kendi segmentinde kalibida var bence sen mondial al gsxr grenaji yerlestir cik caddeye.... tobe tobeee. Kusura bakmada o soruyu sorarsan bu cevabi veririm. Ayrica motor kasli kalipli olmadiktan sonra oyle gostermenin mantigi nedir bize aciklarmisin, aciklayabilirsen?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
iste apaci! racing ariyosan duke 200 de ne isin var, kalip ariyosan kendi segmentinde kalibida var bence sen mondial al gsxr grenaji yerlestir cik caddeye.... tobe tobeee. Kusura bakmada o soruyu sorarsan bu cevabi veririm. Ayrica motor kasli kalipli olmadiktan sonra oyle gostermenin mantigi nedir bize aciklarmisin, aciklayabilirsen?

Milletin keyfinin kahyası mısın sen? Kimsenin sana açıklamak zorunda olduğu bir durum da yok. Adama durduk yere hakaret eden klavye magandasının önde gidenisin sen de.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Evet 5000 km bakımı icin istenen 360 Tlf abartı bir rakam. 5000 km de hangi işlemleri yapıyorda o
kadar para istiyor


Yapacağı işlemler belli
1-yağ değişimi. 45 tl
2-yağ filtresi. k&n Olsa 20 Tl
3-Hava filtresi yurt dışında 15 euro onlarda 45 Euro
4-buji yurtdışı fiyatı 17 euro
Toplayalım euro 2500 tl olsun 15 euroda kargo parası 125+65=190 tl -360=170 tl fazla değilmi? Ve Yurdışından bizim alacağımız fiyattan daha uygun alacağı kesin.

170 tl fazla verildigi dogru ama sunlari da hesapla dostum tamir eden adamlarin maasinin bir kisiminida o iscilikten aliyorlar o adamlarin motor icin ayirdiklari zaman da para ediyor parcalari yurt disindan getirmek icin ugrasmiyosun mesela, senin icin zaman kazanimi demek bu. bu sirketin kirasi var dogalgazi elektirigi suyu var bide marka kalitesini ekliyince 170 tl gozunde cok buyumuyor ha suda var bende o parayi vermeye kiyamazdim ama verirdim. ktm, ducati gibi markalara binmek ne yazikki bu tarz olumsuz etkiler yapiyor. Ama biri motorunun markasini sorunca ktm dediginde adam bi durup dusunuyor :)
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
170 tl fazla verildigi dogru ama sunlari da hesapla dostum tamir eden adamlarin maasinin bir kisiminida o iscilikten aliyorlar o adamlarin motor icin ayirdiklari zaman da para ediyor parcalari yurt disindan getirmek icin ugrasmiyosun mesela, senin icin zaman kazanimi demek bu. bu sirketin kirasi var dogalgazi elektirigi suyu var bide marka kalitesini ekliyince 170 tl gozunde cok buyumuyor ha suda var bende o parayi vermeye kiyamazdim ama verirdim. ktm, ducati gibi markalara binmek ne yazikki bu tarz olumsuz etkiler yapiyor. Ama biri motorunun markasini sorunca ktm dediginde adam bi durup dusunuyor :)

honda ,yamaha ,suziki ,kawasaki ve diğer markalar bu adamlarda kira vergi işçilik diğer masrafları yapıyor onlar o kadar çok istemiyorsa bir yerde sorun var ya onlar hayrına iş yapıyor yada biri bizi kek görüyor.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Evet yine ben. Yine yeni yeninden bir arıza ile karşınızdayım mk! :pr:

Olay şu düz yolda giderken gidip duran motorun birden "Check Engine" ışığı açıldı. Sesi falan değişti. O şekilde garaja kadar düşük gaz düşük devir kombinasyonuyla götürüp kilitledim şimdilik. İlk iş onu servise atacağım. Yürüyüşünde hiçbir sıkıntı yok motorun. İlginç bir şekilde boşta çalışırken yanmıyor uyarı ışığı. Boşta az olsun gaz verince veya vitese atar atmaz gaz vermesem dahi ışığı yakıyor. Bu sabah biraz aküyü bitirmiştim ondan olsa gerek diye tahmin ediyorum. Soğuyunca kendine gelen aküyle çalışmıştı baya da sıkıntısız yol yaptım. Durduk yere cart diye çıktı uyarı ortaya.

Geçen sefer gaz kesiyordu. Ulusan'ın ustası olan Yaşar Ustaya sormuştum neydi sorun diye. Elektrik tesisatı demişti. Akü az olunca bozmuş mu ne. Nası önleriz deyince de çok soğuk havalarda 3 günde bir en az çalıştır dedi. Şimdi bu sefer komple bitince akü ve neredeyse hemen akabinde şekildeki sıkıntıyı yaşayınca dedim yine aküdür herhalde sorun.

Acaba götürmeden evvel aküyü doldurtup mu bir denesem diyorum. min 100 tl bayılmanın alemi yok heral. Neyse. Ne diyorsunuz bu işe ahali?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst