Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
evet murat kardeş görüşemedik salı günü çarşambada ben izmire gidince sekteye uğradı , pazar öğleden sonra nazilli de olacak gibiyim ama sen o vakte yola çıkmış olabilirsin

Olmadı vallahi üzüldüm ben Pazar sınava girip geç saate kalmadan gideceğim.:pale:

Ve beklenen gün geldi çattı... İstikamet Kuşadası.::xrock::

Tatilin bana verdiği yetkiye dayanarak 11 e kadar uyuyorken Emircan kardeşimin 'Daha yola çıkmadın mı lan?' sorusuyla uyandım.Yapıştır.::141::



Yine bahar, yine keyf.::ressam:: Tablo mübarek herbir kilometre.




Ufukta Kuşadası::hosgeldi



Fıtı fıtı sessizce geldik eve,ninja girişi yaptım kimse duymadı.::xicon_ev



Bende, aslanımda dostuna kavuştu.::cheeeeer

Gerisi görsel şölen...::fool:::flower:::haapppy:

































Aydın'da yapılacak aöf sınavları için Emircan ile Aydın'a gidiyoruz.Arkadaş xenon full beyaz motorun üzerinde siyah havası takılıyor.Artizz.



Sizler için durup fotoğraf çekiyoruz.:king:






Bugünlükte bu kadar olsun.Boşuna dememişler yediğin içtiğin sana kalsın gördüklerini anlat.Ahanda bunları gördüm.:flower:

İyi forumlar
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
murat bende motora aynı camdan taktım. göstergelerin arasına karton geçirdim, camın yarısına kadar uzuyordu, biraz kestim kartonu, sonra komple koli bandıyla bantladım, karda bile su çekmedi karton. hem rüzgarı hemde yağmur suyunu kesiyor, üst yağmurluğum kupkuru kalıyor, soğukta geçirmiyor, mükemmel birşey.... bütün iş bir parça yumuşak kartonda bitiyor.
***
hnl69.jpg
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
Gözlükçüde işimi hallettim.Biz daha ufakken mahallemiz yaşlı dolu olduğundan rahtça oynatmazlardı.Ailelerimizde dedelerimiz rahatsız olmasın diye bizi hep kısıtladılar.Birtek Hasan Amca var idi.Biz bahçesinde oynardık, hergün kazmaktan bıkardık, sağolsun hergün toprağı düzeltmekten yorulmazdı.Bize hep bakarlardı.Tabi Nazilli'ye giderimde onu görmezsem olur mu?Rica edip fotoğrafını çekemedim, ama bana meyve koymak için ısrar edince evi çekme fırsatım oldu.

[url]http://b1301.hizliresim.com/15/3/hm0w3.jpg[/url]

Hasan Amcayı görmek ve elini öpmek isterdim açıkcası. Bu arada da duvarda asılı olan DÜNYA HARİTASINA bakıp düşündüklerini dinlerdim.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Selamlar! Bir sorum olacaktı: CB125E için elcik rüzgarlığı var mıdır? Ama kastettiğim şu kuryelerin taktığı eli dirseğe kadar tamamen kaplayan rüzgarlıklar değil, sadece elin ön kısmını kapatan rüzgarlıklardan.
Bunları kullanmış olanımız var mıdır? Tavsiye eder misiniz? Nereden temin edebiliriz İstanbul'da?

Ben bi süredir kullanıyorum, cross tipli olsada çokta sırıtmadı gibi. Amacım havaların soğumasıyla elime çarpan rüzgarın eldiveni aşırı soğutmasıydı, dolayısıyla elimde buz tutuyordu ::huuuh::

İşlevinden memnunum, çok bişey beklemiyordum zaten, rüzgarı kesmesi yeterliydi benim için, rüzgarı kesiyor :) Seyir halinde yumruğumun topladığı yağmur damlalarıda kesildi, eldivenin ıslanmasıda bi nebze azaldı.

Eldiven elimi ısıtamıyor, rüzgarı kesmem lazım diyorsan yeterli bi ürün :)

Ben 35 TL' ye, Topkapı yönünden Honda Otosevere giderken carrefouru geçince sağdaki ilk sokaktı (daha açık yazmıştım bikaç sayfa önce, ismini falan ama şuan inan hatırlamıyorum :/)

Yüksek kalite bi ürün değil, ve parlak krom malzemeyi oldum olası sevemediğimden gözümün önünde olacak parçaları zımparaladım kendimce zevkime hitap edecek metal görüntüsü yakalamaya çalıştım :mrgreen:



Sonrasında da montajını yaptım. Manet açılarına oranlamıştım fakat elimin üstü rüzgar alacağına parmak uçlarım alsın diyerek zemine paralel monte ettim. Doğrusunu bilmiyorum ama en azından amacıma uygun :)


.

.

.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Aydın'dan Bodrum'a 18:00 sularında geldim.Daha anca yazabiliyorum parmaklarımdaki buz çözüldü.Şubat'ta kısmetse sınavlara otobüsle inşallah :queen:

Ferdinandd elcik korumaları çok yakışmış.Fiyatıda iyi denk getirmişsin internette 45 tl, burada bir dükkan 65 dedi :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Aydın'dan Bodrum'a 18:00 sularında geldim.Daha anca yazabiliyorum parmaklarımdaki buz çözüldü.Şubat'ta kısmetse sınavlara otobüsle inşallah :queen:

Ferdinandd elcik korumaları çok yakışmış.Fiyatıda iyi denk getirmişsin internette 45 tl, burada bir dükkan 65 dedi :)

Ozamana kadar elcik ısıtma takarsın Murat, birde sele üstü elektrikli.. ... yine otobüse binesin gelmez :mrgreen: Sağ salim bu mevsimde uzun yola çıkma cesaretinden ötürü kupamızıda ... ::coool::

Elcik korumalar için saol :cat: O gün ellerim dondu, fiyat banada çok uygun geldi, olmadı sökerim diye aldım ama düşündüğümden daha kabul edilebilir durdu CB' de :)

Reverse için fotoğraf ararken bakmıştım, fiyatları normalde dediğin civarda, ambalajına kadar aynı ürün :silent: Fiyat konusunda genelde 4 ayak üstü ferdinandd der arkadaşlarım :queen:

O dayıda öyleydi abi sonuçta, siparişle yollar heryere heralde :silent: Millet niye 60-65 yazmış anlamadım, okadar fiyatı hakedecek bi ürün değil bence. 35 diyen dayı bile para kazanıyosa, diğerleri ne yapıyo ::huuuh::
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Murat gezi fotoğrafların çok güzel. Bizim buralar kar kış boran, yinede motora binmeye devam. Slogan gibi oldu tabii sıcak havalarda motora binmenin tadı bir başka. Yazı özledim :) Ferdinand motorun elcikleri çok iyi durmuş bence olmuş. ellerinide koruyor daha ne olsun bir tanede ben edinicem.
Arkadaşlar, Dolmabahçe cami'nin karşısında (set üstünde) buz motor var Michelin pilot lastiklere 260 tl dedi buna montaj ve herşey dahil. Fikriniz nedir? Düşünen varsa beraber gidelim pazarlık şansı olur. Yoksa maksimum 250 verip değişicem lastikleri.
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
3
Ferdi kardeşim ne kadar aldım dedin göremedim birde nerden aldın elcikleri?
Şimdiden cevap için teşekkür ederim.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Murat gezi fotoğrafların çok güzel. Bizim buralar kar kış boran, yinede motora binmeye devam. Slogan gibi oldu tabii sıcak havalarda motora binmenin tadı bir başka. Yazı özledim :) Ferdinand motorun elcikleri çok iyi durmuş bence olmuş. ellerinide koruyor daha ne olsun bir tanede ben edinicem.
Arkadaşlar, Dolmabahçe cami'nin karşısında (set üstünde) buz motor var Michelin pilot lastiklere 260 tl dedi buna montaj ve herşey dahil. Fikriniz nedir? Düşünen varsa beraber gidelim pazarlık şansı olur. Yoksa maksimum 250 verip değişicem lastikleri.

ben telefon da sormuştum 250 dediler, sıkı pazarlıkla daha indirebilirler. birazdaha uygun olursa ben değiştirmek isterim. çok güven vermiyor bu lastikler
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
ben telefon da sormuştum 250 dediler, sıkı pazarlıkla daha indirebilirler. birazdaha uygun olursa ben değiştirmek isterim. çok güven vermiyor bu lastikler

Bende 23 ay önce Buz motorda değiştirdim. Montaj-Sibop dahil 250 TL verdim. Yalnız indirim yapmıyorlar bilginiz olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:53 ----------

Bende 23 ay önce Buz motorda değiştirdim. Montaj-Sibop dahil 250 TL verdim. Yalnız indirim yapmıyorlar bilginiz olsun

Bende 2-3 ay önce Buz motorda değiştirdim. Montaj-Sibop dahil 250 TL verdim. Yalnız indirim yapmıyorlar bilginiz olsun
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
30
Murat gezi fotoğrafların çok güzel. Bizim buralar kar kış boran, yinede motora binmeye devam. Slogan gibi oldu tabii sıcak havalarda motora binmenin tadı bir başka. Yazı özledim :) Ferdinand motorun elcikleri çok iyi durmuş bence olmuş. ellerinide koruyor daha ne olsun bir tanede ben edinicem.
Arkadaşlar, Dolmabahçe cami'nin karşısında (set üstünde) buz motor var Michelin pilot lastiklere 260 tl dedi buna montaj ve herşey dahil. Fikriniz nedir? Düşünen varsa beraber gidelim pazarlık şansı olur. Yoksa maksimum 250 verip değişicem lastikleri.


Aslında bu aralar benimde aklımda,
Ha bu gün ha yarın değiştirim diyorum ama bi türlü buz motor a gidemedim
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
power1_racing_10w50.jpg


bu yağdan koydum. castrol 10/50
0,8 lt koyunca titreşim oluyor, depo kısmından zangırdama oluyor. 1 litreye tamamlayınca ses kesiliyor.
hava filtresini de değiştirdim, 7777 km de filtre baya kirlenmişti. toplam maliyet 40 tl.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Daha daha nasılsınız?:)

Alışmışız günde yaklaşık 30 kere bakıyorum yorum yapan var mı diye, bari hal hatır soralım ::gazla::
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bikaç gündür yoğundum Murat. 3-4 gün kadar önce güneş perdeleri yakıyor, dedim bi Bakırköy falan yapayım... Sahile in bankaya uğra, sigara al derken güneş gömüldü bulutlara, karın yağmaya başladığı ilk gün :pr: Sonra bir kar başladı abooooovvv

Dedim yağmurda Bursaya gitmiş adamsın ferdinand Bakırköy neymiş pehh :queen: Yola çıktım ama güneşe göre giyinmiştim, allahım nasıl bir soğuk, nasıl bir üşüme :mrgreen:

Kaskın vizörü full açık yinede her nefes alışımda kafamda gördüğüm vizörün 1cm lik bölüm buğu oluyor :mrgreen:

Eminönü, sirkeci... derken sahil sahil ilerliyorum. Yumuşacık kar, lodostaki kum taneleri gibi çarpıyor gözüme gözüme, dizler depoyu tutamiycak kadar titremeye başladı, çene otomatiğe başladı, kaskın burunluğu kar tuttu :queen:

Hayatımda bukadar üşüdüğümü hatırlamıyorum :santa: Ellerde titremeye başlayınca inadımı kırdım ve ilk virajdan dönüp hemen biyere girdim bi yarım saat bişeyler atıştırdım, kaynar çay içtim falan ama kendime gelemedim :pr:

Dedim bu böyle olmiycak, nekadar kısa sürede evde olursam okadar iyi yoksa iş yaşş :cherry: Çıktım sele full kar kaplanmış :santa: Ve yine büyük hata... eldivenle attım karları avuç içi ıslandı :queen: Zaten üşümem geçmemiş derken eve kadar nasıl basıyorum...

Ortalıkta araçta yok yardıra yardıra titreyerek attım kendimi eve. Sonra baktım nete noluyo havalara diye, oysaki zaten herkes bekliyomuş, okullar tatilmiş, herkes toplu taşımaya yönlendirilmiş :queen:

Unutulmaz zorlu, hatta acılı bi tecrube oldu bana :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst