- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
evet murat kardeş görüşemedik salı günü çarşambada ben izmire gidince sekteye uğradı , pazar öğleden sonra nazilli de olacak gibiyim ama sen o vakte yola çıkmış olabilirsin
Olmadı vallahi üzüldüm ben Pazar sınava girip geç saate kalmadan gideceğim.
Ve beklenen gün geldi çattı... İstikamet Kuşadası.::xrock::
Tatilin bana verdiği yetkiye dayanarak 11 e kadar uyuyorken Emircan kardeşimin 'Daha yola çıkmadın mı lan?' sorusuyla uyandım.Yapıştır.::141::

Yine bahar, yine keyf.::ressam:: Tablo mübarek herbir kilometre.

Ufukta Kuşadası::hosgeldi

Fıtı fıtı sessizce geldik eve,ninja girişi yaptım kimse duymadı.::xicon_ev

Bende, aslanımda dostuna kavuştu.::cheeeeer
Gerisi görsel şölen...::fool:::flower:::haapppy:
















Aydın'da yapılacak aöf sınavları için Emircan ile Aydın'a gidiyoruz.Arkadaş xenon full beyaz motorun üzerinde siyah havası takılıyor.Artizz.

Sizler için durup fotoğraf çekiyoruz.:king:


Bugünlükte bu kadar olsun.Boşuna dememişler yediğin içtiğin sana kalsın gördüklerini anlat.Ahanda bunları gördüm.:flower:
İyi forumlar




