Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
ferdinandd,üstad resimler süper bende dağ bayır çıktım cb ile daş gibin motor,bizim gibi kullanıcılar için ömürlük motor denebilir istersen dağ bayıra sok....

bu arada yakıt ölçümü söyleyen arkadaşlar lütfen gerçek değerleri yazın,utanmasanız benim motor benzin üretiyo diceksiniz:queen:

Mücahit ortalıkta dağ bayır yokki, zaten olsada kafa dengi lazım oralara, yalnız başıma kafayı kayaya koyarsam o işte bi terslik var demektir :queen: İlla bigün denicem :cherry:

1.66 İnzellin rekoru Mücahit, benim dip rekorum halen 1.72 den aşağa inmedi, hatta dediğin gibi soğuklardan ender çıkar oldum dışarı, eskisi gibi net hesap tutamasamda bi olumsuz gidiş var bu aralar :mrgreen:

Senin işler yoğun sanırım nadir uğramaya başladın foruma :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
29
Selamlar! Bir sorum olacaktı: Bu CB125E'ler için elcik rüzgarlığı var mıdır? Ama kastettiğim şu kuryelerin taktığı eli dirseğe kadar tamamen kaplayan rüzgarlıklar değil, sadece elin ön kısmını kapatan rüzgarlıklardan.
images

Bunları kullanmış olanımız var mıdır? Tavsiye eder misiniz? Nereden temin edebiliriz İstanbul'da?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
:mrgreen: Arkadaşlar ikinci depoyu doldurdum. 200 km yapıp tekrar doldurucam ve sizlere yeni sonucu yarın bildiriyorum.. Hesapta yanlışlık yoksa 1,25 yaktım ama beni bile şüpheye düşürdünüz :) Bayır aşşa değil, her gün sahil yolu..
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
30 tllik benzinle 130 da yedege cektim nasil is anlamadim :-( gecen servise gittim cok yakiyor diye hava ayari falan yapmisti
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Aslında imkansız değil şimdiki yeni model arabalar bile 3 litre yakıt tüketiyor,yani motorsiklet için imkansız değil
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Aslında imkansız değil şimdiki yeni model arabalar bile 3 litre yakıt tüketiyor,yani motorsiklet için imkansız değil
100kmde 3 litre yakan benzin motorlu araba hiç duymadım. Polo 1.2 TDI var ama 3.5 litre civarı yakan. O da normal yollarda yakmıyor onu tabi kimbilir neler yapıyolar az yaksın diye.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
selam arkadaslar canlı bi rakam vereyim yorumlayın :
motor yedege düşürdüm
12,27,2012 de litresi : 4,66 dan 4,21 lt (20 tl) yakıt aldım bp den
02,01,2013 te tekrar yedeğe düştü motorsiklet
140 km yol yaptım
bu rakamlarla yola cıkarsan 0,143 tl yakmış km de
gerisini siz söyleyin :king:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Gezen yok tabi taktınız yine benzin muhabbetine:cherry:

Ben yılbaşından beridir anca ayılabildim, Asım kardeşimin çayını içecektik Nazillide kusura bakmasın lütfen, ekmiş olduk.

Bugün sipariş verdiğim gözlük camlarım geldiğinden tekrar Nazilli'ye gittim.Pek fotoğraf çekemiyorum.Eldivenle zor oluyor.

Sabah kalktım havaya şöle bir baktım, içim açıldı dışarısı tam bir bahar.Birde baktım bir tane zıpırr kendine ne güzel yer bulmuş.



Yiğenim gelmiş beni görmeye, heves etmiş oda alacakmış bir tane.Bizde üzerimize düşeni yaptık önce malın kıymetini öğrettik.



Geç bakalım şimdi direksiyona.KEndin temizlediğin motora binmenin keyfini herşey veremez.



Gözlükçüde işimi hallettim.Biz daha ufakken mahallemiz yaşlı dolu olduğundan rahtça oynatmazlardı.Ailelerimizde dedelerimiz rahatsız olmasın diye bizi hep kısıtladılar.Birtek Hasan Amca var idi.Biz bahçesinde oynardık, hergün kazmaktan bıkardık, sağolsun hergün toprağı düzeltmekten yorulmazdı.Bize hep bakarlardı.Tabi Nazilli'ye giderimde onu görmezsem olur mu?Rica edip fotoğrafını çekemedim, ama bana meyve koymak için ısrar edince evi çekme fırsatım oldu.



Ben Bodrumun klimalı evlerinde hep bu sıcak yuva özlemi çekiyorum::sluu::



Geldik mi İsabeyli kampüsüne arkadaşımızı ziyarete.Burada bi gözleme yemeden gidilmezde şimdi



Ağaçları tam kadrana alamasamda portakal bahçesindeki kantinde sıcakcık çayımı yudumlarken öğrenciler finallere çalışıyor.İyiki okulu bitirip çalışmaya başladım, hiç sevmezdim öğrenciliği.



Gözlemeci abla çek bize 2 gözleme :queen:

Ben buranın kışına hayranım



Aslanımda beni bekliyor, aklını okuyorum gelsede gitsek diye sabırsız.Sahibine çekmiş yollara aşık.



Ulu manitaya saygılar :queen:



Ve bir günü daha bitirdik.Yarın Kuşadasına gidimde sizi bi eriteyim.Artçım olursa güzel resimler yakarım.

Bu çocuk kaçar, yeni maceralarla görüşmek üzere esenle kalın ::alkiis::(Ne edebiyat oldu be:) )

 
Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
81
selam arkadaslar canlı bi rakam vereyim yorumlayın :
motor yedege düşürdüm
12,27,2012 de litresi : 4,66 dan 4,21 lt (20 tl) yakıt aldım bp den
02,01,2013 te tekrar yedeğe düştü motorsiklet
140 km yol yaptım
bu rakamlarla yola cıkarsan 0,143 tl yakmış km de
gerisini siz söyleyin :king:

çok dogru bir tespit yapmışsın kardeş benim ki de 13,98 kurus o da 100 km/3lt geliyor bunun altı rakamlar yapan arkadaş nasıl gidiyor 40 mı gidiyor acaba ya da kontak kapatıp mı bilemiyorum
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bu motor en az 14 kr. yakıyor. aslında güzel bir subap ayarı, buji ve hava filtresi değişimiyle, ilk günkü gibi 10 kr. yakan bir hal alabilir diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu motor en az 14 kr. yakıyor. aslında güzel bir subap ayarı, buji ve hava filtresi değişimiyle, ilk günkü gibi 10 kr. yakan bir hal alabilir diye düşünüyorum.

kuruş hesabı yaparsak işin içinden çıkamayız,benzin arttıkca motordan hala 10 kuruş yakmasını beklemek bilinçsiz bi hareket olur...cbnin en çok yakan hali 3. litre zaten en azıda 2.5 litre altında ama bu çok zor,yazın serin bi havada motoru zorlamadan gezerseniz bu mümkün ama normal kullanımda cb 2.5 litrenin üzerinde...

650 km de cbf ve cbyi test etme şansı buldum yakıt olarak toplamda 110 tl cbf harcadıysa 100 tl cb harcadı aradakı fark az,ama cb ile 100 km ile dipgaz gitmek var,cbf ile 100 km ile stabil yol almak var...
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Murat 48/30; sanırım bu havalarda en şanslımız sensin.
Zaten ben kaskım çalındığından beri motora binemiyorum. Pazar gününden beri yatıyor motor. İstanbul'da havanın şu halinin son günleri ama ben motora binemiyorum. Hafta sonu kar-kıyamet geliyor diyorlar.

Senin fotoğraflardan da, yeğeninin motorun üzerindeki fotoğrafı, Hasan amcanın evi ve son cümle ile birlikte son fotoğrafı çok beğendim.

Bu arada arkadaşlar; çarşamba günü Sirkeci'ye kask almak için gittim ancak alamadan döndüm. Çeşitlilik çok az.
Yarın Kadıköy-Kızıltoprak'a gitmeyi düşünüyorum. Orada tavsiye edebileceğiniz mağaza var mı?
Bir de toplu taşıma denen meretle nasıl gidilir motosiklet mağazalarının kümeleştiği yere? Metrobüs Söğütlüçeşme durağından sonrası yürüme mesafesi mi?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Murat 48/30; sanırım bu havalarda en şanslımız sensin.
Zaten ben kaskım çalındığından beri motora binemiyorum. Pazar gününden beri yatıyor motor. İstanbul'da havanın şu halinin son günleri ama ben motora binemiyorum. Hafta sonu kar-kıyamet geliyor diyorlar.

Senin fotoğraflardan da, yeğeninin motorun üzerindeki fotoğrafı, Hasan amcanın evi ve son cümle ile birlikte son fotoğrafı çok beğendim.

Bu arada arkadaşlar; çarşamba günü Sirkeci'ye kask almak için gittim ancak alamadan döndüm. Çeşitlilik çok az.
Yarın Kadıköy-Kızıltoprak'a gitmeyi düşünüyorum. Orada tavsiye edebileceğiniz mağaza var mı?
Bir de toplu taşıma denen meretle nasıl gidilir motosiklet mağazalarının kümeleştiği yere? Metrobüs Söğütlüçeşme durağından sonrası yürüme mesafesi mi?
Ahah, hiç mi yedek kaskın yoktu bilader ?
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Yok abi ne yedek kaskı?... Daha yedek oluşturacak kadar süredir motorcu değilim.::saskin::
 
Katılım
31 Ara 2012
Mesajlar
83
Yarış motoru değil ama sonuçta 125lik 5 vites bi motor yamaha crypton 110cc ....
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Yarış motoru değil ama sonuçta 125lik 5 vites bi motor yamaha crypton 110cc ....

Evet arkadaşım, eğer aradığın cevap buysa; CB125E Crypton'u geçemez. Oldu mu?
Zaten hergün trafikte ne zaman ışıklarda dursam hemen sağımdaki solumdaki araçları taciz edip, ara gazlar veriyorum. Gerçi duymuyorlar. Doğru ya, bu motorun sesi de yok. Sonra kapışmaya razı ettiklerimle kalkışlarda kapışıyorum ve her seferinde tokatlanıyorum. Bu sebepten dolayı memnun değilim motordan. Hemen satıp bir 600rr alacam.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Aslında imkansız değil şimdiki yeni model arabalar bile 3 litre yakıt tüketiyor,yani motorsiklet için imkansız değil

dostum o rakam labaratuar şartlarında olur. gerçek rakam hep farklıdır.
canlı örnek 1.3 mjet 75bg doblo. adam 4 litre demiş. ama ben gaza dokunarak gitmeme rağmen 7 litrenin altına düşüremedim.
al sıcak sıcak çektim resmini


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

çok dogru bir tespit yapmışsın kardeş benim ki de 13,98 kurus o da 100 km/3lt geliyor bunun altı rakamlar yapan arkadaş nasıl gidiyor 40 mı gidiyor acaba ya da kontak kapatıp mı bilemiyorum

kökleyince her 125lik okadar yakar. bende dipgaz gittiğimde 100/3 lt lerdeydim.
aslında motorun gaza dokunarakta çok rahat ivmelendiğini anlayınca yakıt 2.40-2.50 ye düştü. ama halen dipgazı arada yapıyorum. yoksa devamlı dokunarak 125likle 100/1.5-2 lt hayal değil. ama seri motorlar insan basıyor gaza istemsiz :)
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Gezen yok tabi taktınız yine benzin muhabbetine:cherry:

Ben yılbaşından beridir anca ayılabildim, Asım kardeşimin çayını içecektik Nazillide kusura bakmasın lütfen, ekmiş olduk.

Bugün sipariş verdiğim gözlük camlarım geldiğinden tekrar Nazilli'ye gittim.Pek fotoğraf çekemiyorum.Eldivenle zor oluyor.

Sabah kalktım havaya şöle bir baktım, içim açıldı dışarısı tam bir bahar.Birde baktım bir tane zıpırr kendine ne güzel yer bulmuş.

[url]http://g1301.hizliresim.com/15/3/hm0k8.jpg[/url]

Yiğenim gelmiş beni görmeye, heves etmiş oda alacakmış bir tane.Bizde üzerimize düşeni yaptık önce malın kıymetini öğrettik.

[url]http://b1301.hizliresim.com/15/3/hm0ly.jpg[/url]

Geç bakalım şimdi direksiyona.KEndin temizlediğin motora binmenin keyfini herşey veremez.

[url]http://b1301.hizliresim.com/15/3/hm0nw.jpg[/url]

Gözlükçüde işimi hallettim.Biz daha ufakken mahallemiz yaşlı dolu olduğundan rahtça oynatmazlardı.Ailelerimizde dedelerimiz rahatsız olmasın diye bizi hep kısıtladılar.Birtek Hasan Amca var idi.Biz bahçesinde oynardık, hergün kazmaktan bıkardık, sağolsun hergün toprağı düzeltmekten yorulmazdı.Bize hep bakarlardı.Tabi Nazilli'ye giderimde onu görmezsem olur mu?Rica edip fotoğrafını çekemedim, ama bana meyve koymak için ısrar edince evi çekme fırsatım oldu.

[url]http://b1301.hizliresim.com/15/3/hm0th.jpg[/url]

Ben Bodrumun klimalı evlerinde hep bu sıcak yuva özlemi çekiyorum::sluu::

[url]http://b1301.hizliresim.com/15/3/hm0w3.jpg[/url]

Geldik mi İsabeyli kampüsüne arkadaşımızı ziyarete.Burada bi gözleme yemeden gidilmezde şimdi

[url]http://a1301.hizliresim.com/15/3/hm0xx.jpg[/url]

Ağaçları tam kadrana alamasamda portakal bahçesindeki kantinde sıcakcık çayımı yudumlarken öğrenciler finallere çalışıyor.İyiki okulu bitirip çalışmaya başladım, hiç sevmezdim öğrenciliği.

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hm0zh.jpg[/url]

Gözlemeci abla çek bize 2 gözleme :queen:

Ben buranın kışına hayranım

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hm10r.jpg[/url]

Aslanımda beni bekliyor, aklını okuyorum gelsede gitsek diye sabırsız.Sahibine çekmiş yollara aşık.

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hm11r.jpg[/url]

Ulu manitaya saygılar :queen:

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hm137.jpg[/url]

Ve bir günü daha bitirdik.Yarın Kuşadasına gidimde sizi bi eriteyim.Artçım olursa güzel resimler yakarım.

Bu çocuk kaçar, yeni maceralarla görüşmek üzere esenle kalın ::alkiis::(Ne edebiyat oldu be:) )

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hm154.jpg[/url]

evet murat kardeş görüşemedik salı günü çarşambada ben izmire gidince sekteye uğradı , pazar öğleden sonra nazilli de olacak gibiyim ama sen o vakte yola çıkmış olabilirsin
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Murat 48/30; sanırım bu havalarda en şanslımız sensin.
Zaten ben kaskım çalındığından beri motora binemiyorum. Pazar gününden beri yatıyor motor. İstanbul'da havanın şu halinin son günleri ama ben motora binemiyorum. Hafta sonu kar-kıyamet geliyor diyorlar.

Senin fotoğraflardan da, yeğeninin motorun üzerindeki fotoğrafı, Hasan amcanın evi ve son cümle ile birlikte son fotoğrafı çok beğendim.

Bu arada arkadaşlar; çarşamba günü Sirkeci'ye kask almak için gittim ancak alamadan döndüm. Çeşitlilik çok az.
Yarın Kadıköy-Kızıltoprak'a gitmeyi düşünüyorum. Orada tavsiye edebileceğiniz mağaza var mı?
Bir de toplu taşıma denen meretle nasıl gidilir motosiklet mağazalarının kümeleştiği yere? Metrobüs Söğütlüçeşme durağından sonrası yürüme mesafesi mi?

Kızıltoprakta Moto Capro var oraya bakabilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst