Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Uzun (1 hafta) süre sonra Pazar günü motosikletime binme fırsatı buldum. Sanki ilk defa motosiklet sürüyormuş gibi geldi. :) Rumelifenerine gittim geldim. 80 km.
Pek resim çekemedim ama paylaşmak istedim.

DSC02515.jpg

DSC02513.jpg

DSC02512.jpg
 
Katılım
15 Nis 2011
Mesajlar
103
Yakışıklı çıkmış beyaz yanaklarda yakışmış ve ayrıcaSisler yakışmış güzel led dimi onlar
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
__ Crypton yarış motosikletimi, tam çıkaramadım şimdi ama CB yarış motosikleti değil onu biliyorum :mrgreen:

__ Murat neyaptın sen ya :salut: Aydın/Nazilli li bi arkadaşım var okuldan, onun fotoğraflarındada görmüştüm burayı birde bi şelale vardı bu iki yere içim gitmişti, fırsatını bulmuşken dibine kadar gez abi ::gazla::
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Arkadaşlar forumda karşılaştığım bir başlıkta, Ali arkadaşımızın Marmaris dağlarında, bazı koşullarda CB deneyimlerini gözden kaçıran CB sahipleri olabilir diye başlığımıza da ölümsüzleştirmek istedim :cherry:

Benim çıkardığım sonuç : Gözümüz kapalı aldığımız CB, karburatore, akü başlarına, CDI a kadar suya yatırılsa dahi kullanıcısını hiçbirşekilde mağdur etmezken, piyasada su geçirmez diye satılan botların seçiminde daha titiz davranmamız gerektiği oldu :mrgreen:

Fotoğrafları izlerken çok keyif duydum, canım çekmedi dersem yalan olur, emeği geçen Ali arkadaşımıza buradan teşekkür ediyorum :thumleft:





 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Arkadaşlar forumda karşılaştığım bir başlıkta, Ali arkadaşımızın Marmaris dağlarında, bazı koşullarda CB deneyimlerini gözden kaçıran CB sahipleri olabilir diye başlığımıza da ölümsüzleştirmek istedim :cherry:

Benim çıkardığım sonuç : Gözümüz kapalı aldığımız CB, karburatore, akü başlarına, CDI a kadar suya yatırılsa dahi kullanıcısını hiçbirşekilde mağdur etmezken, piyasada su geçirmez diye satılan botların seçiminde daha titiz davranmamız gerektiği oldu :mrgreen:

Fotoğrafları izlerken çok keyif duydum, canım çekmedi dersem yalan olur, emeği geçen Ali arkadaşımıza buradan teşekkür ediyorum :thumleft:

[url]http://resimyukleyin.net/images/60458940399672718783.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/17441386278509426519.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/02412318403456065479.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/34522396327337200058.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/67740816239457683410.jpg[/URL]

Güzel resimler ferdinadd emeğine sağlık.avusturalya sitesine baktım cb fiyati 2490 $ bazıları atıp tutturdu yok yabanci ulkelerde 600 $ falan yok bizi kandırıyorlar yok bilmem ne.millet cbye neden cephe almış anlamıyorum
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
en ucuz honda türkiyede. Ab ülkelerinin sitelerinden fiyatları kıyaslayın.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
En ucuz honda türkiyede de, honda resmen devlete çalışıyo 100cc altı motoru hiç yok yıllardır. Activa beat bile 102 cc böyle saçmalık olmaz ya. Hondanın bi sürü 50-80cc scooter'ı var amerikada ama bize hiçbiri gelmiyo. İlla kebapçı scooterı fizy'i alıcaz.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Motorum 1500 km ye geldi, 100 km/ 1,25 litre yakıyor.. Bence süper.. Rodaj tam anlamıyla bitsin.. Daha inecek...
Sevgiler
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Düz yolda, düşük hızlarda bile 100km/1.66 lt yakıyor, 1.25 bencede imkansız yada Serkanın dediği gibi ekstra bi durum olabilir :silent: gerçi ozaman da daha az yakar :mrgreen: Bi yanlış hesap var bu işte :cherry:
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Motorum 1500 km ye geldi, 100 km/ 1,25 litre yakıyor.. Bence süper.. Rodaj tam anlamıyla bitsin.. Daha inecek...
Sevgiler

yok artık imkansızın ötesinde 2,25 desen neyse gerçi benim arkadaşta kullanıyor onun ortalaması 2,7 gibi ama yukarda 1.66 diyenler var bilmiyorum pek mantıklı değil
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar forumda karşılaştığım bir başlıkta, Ali arkadaşımızın Marmaris dağlarında, bazı koşullarda CB deneyimlerini gözden kaçıran CB sahipleri olabilir diye başlığımıza da ölümsüzleştirmek istedim :cherry:

Benim çıkardığım sonuç : Gözümüz kapalı aldığımız CB, karburatore, akü başlarına, CDI a kadar suya yatırılsa dahi kullanıcısını hiçbirşekilde mağdur etmezken, piyasada su geçirmez diye satılan botların seçiminde daha titiz davranmamız gerektiği oldu :mrgreen:

Fotoğrafları izlerken çok keyif duydum, canım çekmedi dersem yalan olur, emeği geçen Ali arkadaşımıza buradan teşekkür ediyorum :thumleft:

[url]http://resimyukleyin.net/images/60458940399672718783.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/17441386278509426519.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/02412318403456065479.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/34522396327337200058.jpg[/URL]
[url]http://resimyukleyin.net/images/67740816239457683410.jpg[/URL]
Hondaya bak memlekete ucuz cross getirmiyo millet kurye motoru alıp araziye giriyo :p Honda'nın pit bike'larını isteriz gelsinler :cat:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ferdinandd,üstad resimler süper bende dağ bayır çıktım cb ile daş gibin motor,bizim gibi kullanıcılar için ömürlük motor denebilir istersen dağ bayıra sok....

bu arada yakıt ölçümü söyleyen arkadaşlar lütfen gerçek değerleri yazın,utanmasanız benim motor benzin üretiyo diceksiniz:queen:

benim cb ile yakıt ölçümüm en az (rodajda) 2.25 en çokta 2.8 gibi değerler oldu rodajdan sonra sürekli dipgaz gittiğim için çok yakmaya başladı...

şuan cbfle 3 litre rahat yakıyorum ama sürekli yardır yardır gidiyorum:)birde diz örtüleri soğuk hava (sabah ısıtma vs)...yaz gelsede 2.6 litre yakıp rahat rahat gezsek:cat:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
O konuda haklısın Mengu :) Anket için aradıklarında 2013 - VTR 250 tekrar gelsin, zamanında ötv kurbanı oldu yavrucak dedim,

plastik grenajlı scooterları yerine Ruckus veya Zoomer X gibi modellerini getirin esas onlar taş gibi dürümcü scooteri olur dedim :mrgreen:

Hem sağıyla soluyla oynamayada geliolar, milletimiz sever öyle şeyler dedim :mrgreen: Ayrıca bende seviyorum Honda rüküşü, çirkin ama sevimli o zıpır :mrgreen:

Crossu bilmiorum, izlemek güzel, beğendiğim modellerde var ama yılda en fazla üç kere dağa bayıra çıkıcam diye gider borusu gibi seleyemi oturiim şimdi, o işi gönülden seven arkadaşları izlemekle yetinicem niyeti bozmadıkça :mrgreen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
uzun zamandır 20 tl yakıt alıyorum, 2 aydır hergün 20 tl alıyorum, 140 km en fazla 150 km yakıyor. 13 ile 15 kuruş arası hesap çıkıyor. birde bu motorun kornaları bazen çalıyor bazen kornaya basınca çalmadığı gibi far lambasına giden alektriği bile kasıyor, tık tık ediyor. acep kornanın birini iptal etsek düzelirmi... yarın hava filtresini değiştiricem, çok benzin kokuyor. şu an zorlamayla 108 km yapıyor, dik bir yokuşta. belki filtre değişirsem insafa gelir bu karakaçan. ne biçim bis sistem anlamadım, motoru 3 aydır deniyorum, ibre 100 e gelince kilitleniyor sanki, daha gitmiyor, çok nadiren 106-108 civarı zorla yapıyor, sizin motorlarda da böyle mi? benim motor 7200 oldu hala aynı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst