Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
S.a arkadaşlar benim drift 420 km de daha ilk bakımını yaptırmadım enson yakıt ölçümü yaptım kilometrede 0,28 kuruş yakıyo galiba 20 tl ile 70 km gitti bana fazla geldi sizinkiler nasıl acaba ilk bakımdan sonra ayar yapılınca düşermi merak ediyorumda?

Ne yaptın Hacı çok yakıyor tabi ayarlarını kontrol ettir benzin hortumu delik olsa ancak böyle olur sikintiyi bulmaya çalış. En Fazla yakacagi 15 yada 16 kuruş olmalı benzin fiyatı şimdiki duruma göre olsun olsun 2 haftalık zamlarla 17 kuruş daha fazlası olamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

Hiç birşey olmaz,yeter ki temkinli sürün. Sitede belli zevatlar çin mallarını öyle yerden yere vuruyor ki sizin düşündükleriniz çok normal. Yeni nesil mondialler gerçekten iyi.

Ben 2007 model mondial scooterla yazın +40,kışın -10,sıcaklıkta yağmur,çamur,kar kullandım hiçbirşey olmadı. Bir senede 18,000 km yaptım,kurye de değilim :)

Şimdi dandik denilen motor motor açmadan 30.000'i geçti. Ordan bi hesap yapın.

Cevap İçin ayrıca Teşekkürler...
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
Ne yaptın Hacı çok yakıyor tabi ayarlarını kontrol ettir benzin hortumu delik olsa ancak böyle olur sikintiyi bulmaya çalış. En Fazla yakacagi 15 yada 16 kuruş olmalı benzin fiyatı şimdiki duruma göre olsun olsun 2 haftalık zamlarla 17 kuruş daha fazlası olamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------



Cevap İçin ayrıca Teşekkürler...

Motor daha rodajda olduğundan bu kadar yüksek yakıyor olabilirmi acaba normal devirli kullanıyorum devamlı şehir içi kullanımda ölçülmüş değerler bunlar ? cevap için teşekkürler.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motor daha rodajda olduğundan bu kadar yüksek yakıyor olabilirmi acaba normal devirli kullanıyorum devamlı şehir içi kullanımda ölçülmüş değerler bunlar ? cevap için teşekkürler.
Devamlı şehiriçi kullanarak 3-4 haftada 100km yol yaparak yakıt ölçülemez. 100km'de şu kadar yaktı demek için en fazla 3 marşta 100km yapmak gerekir bu benim görüşüm, aksi takdirde motoru her çalıştırmada her ısıtmada fazladan benzin yakıyor çünkü.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
merhaba arkadaşlar benim servisin bakım zamanı geliyor satın aldığım yere mi götüreyim yoksa herhangi bir servisine mi götüreyim yani bana yakın yerdeki servisine götürebilirmiyim. satın aldığım yer maltepede ama kadıköyde servisi var kadıköye götürebilir miyim sorun olurmu.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Motor daha rodajda olduğundan bu kadar yüksek yakıyor olabilirmi acaba normal devirli kullanıyorum devamlı şehir içi kullanımda ölçülmüş değerler bunlar ? cevap için teşekkürler.

Benim motorumda rodajda. Motorum 561 km de. 40 km'de iken depoyu fulledim 520 km gitti. Belki dahada giderdi. Kullanırken 50-60 km/hızı geçmedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

merhaba arkadaşlar benim servisin bakım zamanı geliyor satın aldığım yere mi götüreyim yoksa herhangi bir servisine mi götüreyim yani bana yakın yerdeki servisine götürebilirmiyim. satın aldığım yer maltepede ama kadıköyde servisi var kadıköye götürebilir miyim sorun olurmu.

İstediğin mondial servisine götürebilirsin. Ben ikiler mondialden almıştım motorumu servisede oraya götürmüştüm pişman oldum. Hangi servise güveniyorsan onu götür.
Servis kitapçığını götürmeyi unutma. Bakımını yaptırdığında kaşelettir servis sayfasını.
Ama götüreceğin servisin mondial yetkili servis olup olmadığına dikkat et. Yetkili servis olup olmadığını mondial'in sitesine girip servisler kısmından bakabilirsin.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
kac para yakiyo yani?
Benim motorumda rodajda. Motorum 561 km de. 40 km'de iken depoyu fulledim 520 km gitti. Belki dahada giderdi. Kullanırken 50-60 km/hızı geçmedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------



İstediğin mondial servisine götürebilirsin. Ben ikiler mondialden almıştım motorumu servisede oraya götürmüştüm pişman oldum. Hangi servise güveniyorsan onu götür.
Servis kitapçığını götürmeyi unutma. Bakımını yaptırdığında kaşelettir servis sayfasını.
Ama götüreceğin servisin mondial yetkili servis olup olmadığına dikkat et. Yetkili servis olup olmadığını mondial'in sitesine girip servisler kısmından bakabilirsin.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
kac para yakiyo yani?

Deponun 16 litre aldığını farzedersek, benzinide 4.60'dan aldığımı farzedersek 73.60 TL yapar. Bunu yaptığım km'ye bölersem, km'de ortalama 14 kuruş yaptığım ortaya çıkıyor.
Bu arada motorun içinde birazdaha benzin vardı. Sonuna kadar bitirmedim. Aşağı yukarı benzin kırmızı göstergenin ortalarındaydı.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
hava filtresini 10-40 motor yağıla yağlasak olurmu :) yada sprey zincir yağımı daha iyi olur :) başka yağım yok
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
hava filtresinin çok fazla toz toplamasına neden olursun ve hava filtresini yıkadıktan sonra kullanmak zorunda kalırsın deneme
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
hava filtresini 10-40 motor yağıla yağlasak olurmu :) yada sprey zincir yağımı daha iyi olur :) başka yağım yok
Hava filtresini yağlamaya gerek yok zaten kendi kendine benzine bulanıp ve karterden hortumla gelen yağlarla tıkanıyor zamanla, bide kendin yağlayıp filtreyi iyice boğmanın hiç gereği yok :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hava filtresini yağlamaya gerek yok zaten kendi kendine benzine bulanıp ve karterden hortumla gelen yağlarla tıkanıyor zamanla, bide kendin yağlayıp filtreyi iyice boğmanın hiç gereği yok :)

Hakkaten Mengü,ben bir kaç mondialin kullanım kitapçığında hava filtresi temizliğinde yağda kullanın diyordu,neden öyle yazarlar ki?

Gerçi ben 4000'de bir değişirdim,10 tl birşey.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hakkaten Mengü,ben bir kaç mondialin kullanım kitapçığında hava filtresi temizliğinde yağda kullanın diyordu,neden öyle yazarlar ki?

Gerçi ben 4000'de bir değişirdim,10 tl birşey.
Aslında onların dediğini göre paketinden çıkarılmış yepyeni filtreyi bile yağlamak gerekiyo ben yapmam siz de yapmazsınız heralde.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
1
merhaba .Ben de iki haftadır drift kullanıcısıyım.
Ancak 20 yıldır motosiklet kullanan biriyim.
Filtre konusuna gelince yağlı hava filtresi uygulaması pek çok yerde uygulanan bir sistem.Bence yeni filtreyi k.kitapçığındaki tavsiyeye uygun olarak yağlamak daha motor için daha sağlıklıdır.
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
http://www.sanliurfasembol.com/video-mondial-125-mh-drift_gbuhOVEx7q4
varmı bu hızı yapan vatandaş
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
dostlat
sis farı istiyen olursa özelden ulaşıp istek üzerine yapabilirim..
3w1 mercekli powr led dwn yPIYORum..
aküye hiç bi zararı yok led oldugu için..
mercekli oldugu içinde aydınlatma gayet iyi...
bu yapan bazı kişiler var çok yüksek fiyatlara yapıyolar
isteyen olursa benle irtibata geçsin..montaj aparatı var..
5923Fotograf0440.jpg

9490Fotograf0438.jpg

1538309661_10200291400666039_1283687297_n.jpg
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Ümit usta bu lastiklerin ortalama hava basıncı hakkında bir fikrin varmı abi.
Ön 29 arka 33 psi miydi neydi. Konu hakkında bilgisi olan varmı. Benim lastikler çok fazla şişmiş sanırım akaryakıt istasyonunda ölçüsüne göre ayarlamayı düşünüyorum da. Fazla ise cihaz kendi otomatik indirip benim ayarladığim değere indiriyor mu hava basıncını arkadaşlar. Ilk defa hava basacagim da tekerleğe. :)
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
Ümit usta bu lastiklerin ortalama hava basıncı hakkında bir fikrin varmı abi.
Ön 29 arka 33 psi miydi neydi. Konu hakkında bilgisi olan varmı. Benim lastikler çok fazla şişmiş sanırım akaryakıt istasyonunda ölçüsüne göre ayarlamayı düşünüyorum da. Fazla ise cihaz kendi otomatik indirip benim ayarladığim değere indiriyor mu hava basıncını arkadaşlar. Ilk defa hava basacagim da tekerleğe. :)

Lastik basıncı fazla ise cihaz kendi girdiğiniz değere kadar kendi otomatik havayı düşürüyor. İstediğiniz değere arttırıyor veya indiriyor.
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
Arkadaslar nerelerdesiniz yaw forum sessizlige burunmus
su sezon bi gelse de gezmeler resimler paylasilsa
tekeriniz duz bassin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst