Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Lastikleri nerden almıştın link verebilirmisin.Anes motor zam yapmış 200tl bulamazsam anesten alıcam Yıldız ticarette 160 tl ama nasıl bir site bilmiyorum....
Ben internetten almadım bizim burada yamaha servisinden almıştım 180 TL ye MT 65 leri fiyatı biraz kazıkmış sonradan öğrendim ama genede helal-i hoş olsun verdiğim para sonuna kadar :cat:
Bu arada Fat 280 Fatih şu anda yanımda bu gün yemin töreni vardı o artık yeminli meminli baya baya asker :queen: hepinize selamı var ::asker::
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tel den pc mode den yazıyorum. Tam bi işkence. Mt mobili açıyorum, salcano wolf sayfasını tıklıyorum, mondial xtreme kullanıcıları sayfası çıkıyor :pr: veya başka bı sayfa. Mt mobil sayfası formatlanmış, değişmiş, hep problem. Ben bilgisayar özürlüyüm. Klavye tecrübem sıfır. Mobilden takır takır yazıyodum, oda hayal oldu. Teşekürler yönetim. Artık bu kadar aktif olamıcam. Pc modede yazdığımı dahi zor görüyorum. Mt mobil düzelirse burdayım. Aksi taktirde hepinize güle güle. İstemesemde.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Way be adamı o kadar etken yıldıramadı mt mobil yok diye siteyi motorculugu bırakıyor :) :queen: Yarın eylem var gelin :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
%99.9 mobilden yazan ben, bu yeni mt mobil sayfasını protesto ediyorum. Mb si yuksek, ve tıkladığım sayfa açılmıyor, yerine başka sayfa açılıyor. Hepiniz allaha emanet olun.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
%99.9 mobilden yazan ben, bu yeni mt mobil sayfasını protesto ediyorum. Mb si yuksek, ve tıkladığım sayfa açılmıyor, yerine başka sayfa açılıyor. Hepiniz allaha emanet olun.

Hakikatten durum vahim. Wap'tan kalma mobil sayfa ile idare ediliyor. Ama artık telefonlar süper akıllı, mobil site'de haliyle sırıtmaya başladı. Bariz olarak yetersiz kalıyor. Aynı durum PC modunda da devam ediyor; telefonlarımız süper akıllı olmalarına rağmen 8-10 tane flash uygulamasını açabilecek kapasitede değiller. Haliylede sayfalar ya çok geç açılıyorlar, ya da kilitlenip çöküyorlar! Android ve iOS gibi işletim sistemlerine uygun mobil bir ''www.motosiklet.net'' istiyoruz :) Bu konuda da ''Adem'' bey'e katılıyorum :) Hele şu ''Salcano'' markasının neden ''diğer markalar'' kısımında bulunduğuna bir anlam veremiyorum. Hiç bir kullanıcısı olmayan bazı markalar'ın direk marka armaları varken, ilk sayfada. Güzelim ''Salcano''nun yok! Üstelik bu topik'e bugüne kadar; 4.923 kez cevap yazılmış ve 68.052 kere görüntülenmiş. Lütfen moderatör arkadaşlar, ''Salcano'' markasının amblemini diğer markalar gibi ilk sayfaya taşıyalım, ''diğer markalar'' kısımı olmuyor. Hemen ulaşılamıyor maalesef. :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
arkadaslar motorumu satmaya karar verdım sahıbındende ılanım var . ılan no:110243388.cevrenızde tanıdıgınız motor arıyorsa tavsıye edebılırsınız motorum sıkır sıkır kullanıcıya gıtsın ısterım...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
arkadaslar motorumu satmaya karar verdım sahıbındende ılanım var . ılan no:110243388.cevrenızde tanıdıgınız motor arıyorsa tavsıye edebılırsınız motorum sıkır sıkır kullanıcıya gıtsın ısterım...

Mutlu bey, vermiş olduğunuz ilan numarası cırtlak mavi renk'te, kundura'ya yönlendiriyor!

:mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam millet. Bu sayfaya ulaşana kadar ak la karayı sectim cepten. Teşekürler mt.
Gelelim mevzuya. Motoru bakıma soktum. Değişenler ve taktırdıklarım=ön, arka dişli, o-ring li zincir, ön, arka fren balataları, bide zincir spreyi aldım büyük boy tam 180 liracık. :santa: zincirde atlama ses falan kalmadı. Usta bindi gezdi saat gibi motor dedi. Tek marşta alıyor ve gaz yiyor ybr gibi değil dedi. Çok beğendi çookk :cat:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem Salcanonun orijinal zinciri kaç km gidiyor ortalama ? Dura Tractionların siparişini verdim kargo hariç 150tl 2 sibopta hediyeleriymiş.
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
selam millet. Bu sayfaya ulaşana kadar ak la karayı sectim cepten. Teşekürler mt.
Gelelim mevzuya. Motoru bakıma soktum. Değişenler ve taktırdıklarım=ön, arka dişli, o-ring li zincir, ön, arka fren balataları, bide zincir spreyi aldım büyük boy tam 180 liracık. :santa: zincirde atlama ses falan kalmadı. Usta bindi gezdi saat gibi motor dedi. Tek marşta alıyor ve gaz yiyor ybr gibi değil dedi. Çok beğendi çookk :cat:

Fark etmiştim zaten. YBR biraz kısık gidiyor gibi geliyordu, Wolf'ü denedikten sonra. Bu değişenlerden sonra da yağ gibi akar yolda. Hayırlı uğurlu olsun. Yokluğun hissediliyor... Bu ''Salcano'' neden diğer motor'lar sekmesinde? ''Zongshen'' bile ilk sayfa da. Bazen ''Salcano'' topiğini bulmak için 53 yere tıklamak gerekiyor. Hele mobil sayfadaysan sorma!..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben 2 ci el aldım motoru. Tam olarak zinciri kaç km gidiyor bilmiyorum. Şimdi 35 bin km de takım olarak ön, arka dişli değişti, o-ring li zincir takıldı. Üstündekiler daha 10 bin km daha rahat giderdi ama ben ilk bakım, masraf olarak onları yeniledim. Orjinali yağlaması bakımı iyi yapıldığı taktirde 20 bin km gitmesi lazım en az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

tamamen işkence beter böcek. Ben sayfayı link olarak kaydettim, tıklayınca direk salcano wolf 1 ci sayfa açılıyor. Son sayfaya tıklayarak takip ediyorum. Diğer konulara zaten yazamıyorum. Eskiden herkesin yardımına koşmaya çalışırdım. Teknik servis, moto sohbet, motor seçimi. Şimdilik sadece bu sayfaya zorda olsa ulaşıp yazabiliyorum. :pr:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
ben 2 ci el aldım motoru. Tam olarak zinciri kaç km gidiyor bilmiyorum. Şimdi 35 bin km de takım olarak ön, arka dişli değişti, o-ring li zincir takıldı. Üstündekiler daha 10 bin km daha rahat giderdi ama ben ilk bakım, masraf olarak onları yeniledim. Orjinali yağlaması bakımı iyi yapıldığı taktirde 20 bin km gitmesi lazım en az.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

tamamen işkence beter böcek. Ben sayfayı link olarak kaydettim, tıklayınca direk salcano wolf 1 ci sayfa açılıyor. Son sayfaya tıklayarak takip ediyorum. Diğer konulara zaten yazamıyorum. Eskiden herkesin yardımına koşmaya çalışırdım. Teknik servis, moto sohbet, motor seçimi. Şimdilik sadece bu sayfaya zorda olsa ulaşıp yazabiliyorum. :pr:

Eski dişli takımı ve zincir ile yenisinin arasında ne kadar bir fark oluştu? Konfor, akıcılık, son hız gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst