çınarcık termal gezim bol bol resimli

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328

evden çıkışım ya bismillah:)

çınarcık dğoru yola devam



karnını doyuralım garibin dağ bayır gezecez..:mrgreen:

yola devam...





birazda motorumuzu çekek.. motor resimsiz gezi topği olmaz..:)

koruköye sapıyorum birazda deniz manzarası..





deniz havası bambaşka oluyor yahu kimsecikler yok sessiz huzur ...:)





motorumda ensevdiğim yanı gösterge saatleri çok hoş duruyor:)









böyle ıssız kalmış binalar acip ilgimi çeker sanırım depremden kalma ..:cat:

hızlı geliyordum tümseği son anda farkettim canavar şıp die durdu atmadı üstünden beni uçacaktık kayalıklara...:)



bu yola girdim ama çok pişman oldum ilerdeki çıkışa kadar enduro yaptırdı bana..az sonra yol bozuldu:)

koruköyden çıkış..ve devamında çınarçık balıkçılar meydanına varış..





motora binip fenere doğru yola çıkış





fenere doğru yürürken ...

ve fener sene 98 de yanına gidip resim çektirmiştim içim tuhaf oldu onca yıl sonra... ilk defa gittim. nede çabuk geçti güzelim yıllar..:salut:

buda kapısı.. hemen ayrılmak istiyorum..ve devam..

arkadşım erkinin yatı:cherry:




ve çınarcık meydanı..

bizim mete panpasının kendince meşur ettiği bol yağlı kazıklı köfte salonu:queen:

çınarcığı pek sevmediğim fazla oyalanmadan için termale doğru yola çıkıyorum..

çözemedim burayı..

termal ayrımı...







ve manzaralı bol virajlı misgibi doğa kokusuyla 10 numara sürüş..:cat:



sürerken çektim..herkes cekiyor.:mrgreen:





ensevdiğim resim.. doğa ve makina:cat:





ortaburun köyüne varıdım ama hava çok soğudu hazırlıksız çıkmıştım..buraya kadar gayet ılmandı..şimdi buz kesiyor..

motor soğusun ben ısınayım biraz..:mrgreen:

köy kahvesinde çay başka oluyor..herkesin gözü benim üzerimdeydi:mrgreen:

çayı içip yola devam..:)

termale yaklaşım...




motor gürültüsünden başka ses yok...:)



termale girmemle çıkmam bir oldu serdar abinin mekenına baktım göremeyince bikaç resim daha çekip eve varma telaşına düştüm termal baya soğukmuş:mrgreen:





bu resimden sonra direk evin yolunu tutuyorum..

şükür kazasız belasız eve varış..bu arada 2 aracım yanyana resimi çekince farkına vardım hundayi ve çelik..:)


böylelikle ilk defa gezi raporu yayınladım...:) umarım beğenmişinizdir...cep telofonundan çektim resim kalitesi idare eder..:rendeer: çok güzel bir gezi oldu ama insan yanında yinede yoldaş arıyor.motor sürmenin zevki 2ye katlanıyor..yanımda emre erdem olsaydı dediğim oldu hani..:mrgreen: küçük hacimli olmasına rağmen motorum. 10 numara güven verdi bana sanki capon..yolda kalacağım aklıma bile getirmedi sağ olsun..:):)en kısa zamanda farklı yerlere gidip resim çekme dileğiyle hepiniz hoşçakalın...:rendeer::king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------


feneri resmini koymayı unutmuşum:mrgreen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Erdem kim kimlen aldatıyon beni ? :)

Haber verseydiniz gelebilirdik belki neyse başka bahara artık. Resimler güzel, Enduro alcaz sana inşallah ;)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Mezit eline saglik ama senin resimlere bakinca aklima;
hayatta böyle yerlere gitmem
diye bir sey geldi.
O nasil bir izbeliktir yahu?
Yollar berbat,kaldirimlar berbat,
ulem çimler bile berbat.:silent:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Erdem kim kimlen aldatıyon beni ? :)

Haber verseydiniz gelebilirdik belki neyse başka bahara artık. Resimler güzel, Enduro alcaz sana inşallah ;)
ne baharı haftaya.:) sen sıcak münübüsünle gez...:mrgreen:

yüreğine sağlık...
teşekkürler:rendeer:

Mezit eline saglik ama senin resimlere bakinca aklima;
hayatta böyle yerlere gitmem
diye bir sey geldi.
O nasil bir izbeliktir yahu?
Yollar berbat,kaldirimlar berbat,
ulem çimler bile berbat.:silent:
yeni yapılıyor ama ne kadar yeni bilemem.. doğayı sevmenmi sen..:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Mezit eline saglik ama senin resimlere bakinca aklima;
hayatta böyle yerlere gitmem
diye bir sey geldi.
O nasil bir izbeliktir yahu?
Yollar berbat,kaldirimlar berbat,
ulem çimler bile berbat.:silent:

Onda sanat ruhu yok, fotoğrafçılık kursuna göndercez aramızda para toplayıp. Yalova'dan neden bir Erol Atar çıkmasın :p İlkay abim :)
Yoksa Atam "Yalova benim kentimdir" der miydi ? :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Mezit eline saglik ama senin resimlere bakinca aklima;
hayatta böyle yerlere gitmem
diye bir sey geldi.
O nasil bir izbeliktir yahu?
Yollar berbat,kaldirimlar berbat,
ulem çimler bile berbat.:silent:
İlkay bu yaz oralara geleceğim,artık izbeler için rehberlik edersin inşallah :)

Ulem Mezit,durdun durdun kış günümü buldun gezmeye:)
Bak elalem rezil oldu bize :p:p:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
doğayı sevmenmi sen..:)
:)

Ulem Mezit,
bu senin gezmeyi sevdigin doga fotografi
FK


Bu da benim gezdigim.

journewk6.jpg


Ikisi de köy yolu.:p

Onda sanat ruhu yok, fotoğrafçılık kursuna göndercez aramızda para toplayıp. Yalova'dan neden bir Erol Atar çıkmasın :p İlkay abim :)
Yoksa Atam "Yalova benim kentimdir" der miydi ? :cat:
aynen dogru sôylûyorsun.
Yalova'yi bilmesem!


İlkay bu yaz oralara geleceğim,artık izbeler için rehberlik edersin inşallah :)

Ulem Mezit,durdun durdun kış günümü buldun gezmeye:)
Bak elalem rezil oldu bize :p:p:p

:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Bu da benim gezdigim.

http://img508.imageshack.us/img508/107/journewk6.jpg

Ikisi de köy yolu.:p


aynen dogru sôylûyorsun.
Yalova'yi bilmesem!




:p[/QUOTE]

niye eziyon benii:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

İlkay bu yaz oralara geleceğim,artık izbeler için rehberlik edersin inşallah :)

Ulem Mezit,durdun durdun kış günümü buldun gezmeye:)
Bak elalem rezil oldu bize :p:p:p
bardağın boş tarafından bakıyor.. ben napim sevgili abim:mrgreen:

yaz yada kış gezmek her zaman güzel..
fazerinla çık gel..bi ara..:rendeer:

Güzel gezi olmuş , tekerine sağlık:rendeer:
teşekkürler:rendeer:

Onda sanat ruhu yok, fotoğrafçılık kursuna göndercez aramızda para toplayıp. Yalova'dan neden bir Erol Atar çıkmasın :p İlkay abim :)
Yoksa Atam "Yalova benim kentimdir" der miydi ? :cat:
fıransız kaldım şimdi sana..erdemde olsaydı die iç geçirek:mrgreen:

Ben çok beğendim motorun çok güzel kardeşim emeklerine sağlık )))
sağolasın abim teşekkürler..:rendeer:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Senin sığacağın kadraj hala yapılamadı de mi ?
Bi tane resmin yok len...

o dağ başında kalsan ne yapıcın cesur yürek
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
bayağı gezmişsin mevlüt abi. kaçırdık desene :) resimlerde çok güzel ellerine sağlık. neyse birdahaki sefere hep beraber oluruz inşallah :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
yalova termal de fiyatlar ne durumda. bir saatlik havuz ücreti ne kadar bilen varısa yazarmı buraya acep.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
len olm geçen bimde 16 cigapiksel nikonun dijital makinası satlıyodu düşürsene bi tane , çekim kalitesi haçamat , adam sahilde çekim yaparken az biraz ekrana bakmazmı yavvv:cherry: ulen öğretemedik sana şu resim çekme inceliğini allahın pamıııı :cherry: :p



ikincisi motürünü o kadar küçük görme çınarcık tarmal yapmışsın ondada su koyverirse gelir ben kendim yakarım o motürü :) yok hani korkmadan yol gittim filan deyince o coğrafyayı bilen var bilmeyen var hani binlerce km gittiğini filan sanır :cherry: :queen:



BU NE BUUUU :cherry: :queen: tava mı yapcan ?:cherry: :queen:





ya buna ne deyem ? inşaatlat filan ne işşş ???? :salut: la olum sana acayip kızgınım madem böyle için darlandı insan bi çağrı atardı demi ? :)

senin zevklerine hayranım yarmagülüm pamığım , ama bidaha böyle gezi konusu filan açmaya kalktığında rica ederim bana haber verde şu kadraj meselesini tartışa tartışa bi düzene sokalım :cherry:

yani çok incesin pamığım harbi fotoğrafçı adamsın , görünmeyeni görebilmek değil foto çekmek bazen görünenide belgeleyebilmek :p nası 2 saniyede uydurdum :)

tekerine taş değmesin bu cumartesi izne çıkıyorum acayip gazlayasım var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst