- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
evden çıkışım ya bismillah
çınarcık dğoru yola devam
karnını doyuralım garibin dağ bayır gezecez..:mrgreen:
yola devam...
birazda motorumuzu çekek.. motor resimsiz gezi topği olmaz..
koruköye sapıyorum birazda deniz manzarası..
deniz havası bambaşka oluyor yahu kimsecikler yok sessiz huzur ...
motorumda ensevdiğim yanı gösterge saatleri çok hoş duruyor
böyle ıssız kalmış binalar acip ilgimi çeker sanırım depremden kalma ..:cat:
hızlı geliyordum tümseği son anda farkettim canavar şıp die durdu atmadı üstünden beni uçacaktık kayalıklara...
bu yola girdim ama çok pişman oldum ilerdeki çıkışa kadar enduro yaptırdı bana..az sonra yol bozuldu
koruköyden çıkış..ve devamında çınarçık balıkçılar meydanına varış..
motora binip fenere doğru yola çıkış
fenere doğru yürürken ...
ve fener sene 98 de yanına gidip resim çektirmiştim içim tuhaf oldu onca yıl sonra... ilk defa gittim. nede çabuk geçti güzelim yıllar..:salut:
buda kapısı.. hemen ayrılmak istiyorum..ve devam..
arkadşım erkinin yatı:cherry:
ve çınarcık meydanı..
bizim mete panpasının kendince meşur ettiği bol yağlı kazıklı köfte salonu:queen:
çınarcığı pek sevmediğim fazla oyalanmadan için termale doğru yola çıkıyorum..
çözemedim burayı..
termal ayrımı...
ve manzaralı bol virajlı misgibi doğa kokusuyla 10 numara sürüş..:cat:
sürerken çektim..herkes cekiyor.:mrgreen:
ensevdiğim resim.. doğa ve makina:cat:
ortaburun köyüne varıdım ama hava çok soğudu hazırlıksız çıkmıştım..buraya kadar gayet ılmandı..şimdi buz kesiyor..
motor soğusun ben ısınayım biraz..:mrgreen:
köy kahvesinde çay başka oluyor..herkesin gözü benim üzerimdeydi:mrgreen:
çayı içip yola devam..
termale yaklaşım...
motor gürültüsünden başka ses yok...
termale girmemle çıkmam bir oldu serdar abinin mekenına baktım göremeyince bikaç resim daha çekip eve varma telaşına düştüm termal baya soğukmuş:mrgreen:
bu resimden sonra direk evin yolunu tutuyorum..
şükür kazasız belasız eve varış..bu arada 2 aracım yanyana resimi çekince farkına vardım hundayi ve çelik..
böylelikle ilk defa gezi raporu yayınladım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------
feneri resmini koymayı unutmuşum:mrgreen:


