Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Kamerayı elden satan biryer varmı? Şu aralar ebay'e takmış durumdayım. Alışverişin nasıl yapıldığını detayları felan çözmeye çalışıyorum. Anahtarlık şeklindeki casus kameraya baktım ama bunun kamerası çokta iyi değil. Farklı bir model bulmuştum ebay'dan 8 küsür dolara onun özellikleri bununkisinden biraz daha iyiydi sanki.

herhangi bir yuksek cozunurluklu casus kamera isini gorur diye dusunuyorum , 8 dolarda olabilir, 40 dolarda istedigin kaliteye bagli, ama GoPro gibi 200 dolar olmiycagi kesin.
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
http://www.sahibinden.com/ilan/alis...-kamera-mini-dv-kamera-720x48-97759684/detay/

Şöyle birşey bakıyorum arkadaşlar. Bu kişiye mesaj attım elden satışını yapmıyormuş. Bunun aynısı ebay'de 8 dolar. Ebay kullanmayı öğrensek sipariş vericektim ama pek ingilizcemde iyi olmadığı için ebay'e pek girişemiyorum :) Sanal kredi kartı ve ebayde hesap oluşturdum. Yavaş yavaş birşeyler yapmayı planlıyorum bakalım. Becerebilirsem almak isteyen arkadaşlara da yardımcı olurum.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
bence ön ruzgarliga telefön tutacağı ayarlayıp telefonu takmak da iş görür diye düşünüyorum.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Bizim motorlarda kısa far açık uyarı ikaz lambası yok değilmi? Sadece uzunlar için olan uyari ikaz ışığı var ?

Birde benim motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese attığım zaman debriyaja ne kadar iyi basarsam basayim motor kendini ileriye doğru atıyor. Servise götürdüğümde daha sıfır motor dişlilerin alışması için öyle yapıyor dedi ama yinede içimde bir kuşku kaldı.Özellikle sıfır motor alanlara soruyorum. Sizdede böyle yapıyormuydu? Motor soğukken sabahları çalıştırdığınızda vitesi 1e takarken motorda hafif bir yalpalama, kendini ileri atma oluyor mu? Bu normalmi?

bu normal bi sıkıntı yok merak etmeyin. ilk çalıştırmada o sesin ve ileri atmanın gerçekleşmesini istemiyosanız motor boşta iken debriyajı sıkıp 5-10 metre ilerletin motoru vitese taktığınız da ileri fırlamayı kesecektir...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
bu normal bi sıkıntı yok merak etmeyin. ilk çalıştırmada o sesin ve ileri atmanın gerçekleşmesini istemiyosanız motor boşta iken debriyajı sıkıp 5-10 metre ilerletin motoru vitese taktığınız da ileri fırlamayı kesecektir...
Etme eray , nesi normal Allah aşkına "motor kendi kendine ileri, fırlıyor , "çatttt diye ses geliyor deniliyor !!!!
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Etme eray , nesi normal Allah aşkına "motor kendi kendine ileri, fırlıyor , "çatttt diye ses geliyor deniliyor !!!!

hiç bir şey olmaz arkadaşlar. en az 600 touring motorlara bir bakın. bir ara benim yanımda rastgele birisi motorunu çalıştırdı ben de motorcu olduğum için motorun sesini kendisini takip ediyorum. Her şey normal bir şekilde ilerliyordu. debriyajı sonun akadar sıktı ve 1, vitese bir attı çıkan sesten dolayı ben kesin içinde parça kırıldı dedim kendi kendime sonra baktım ki adam bastı gitti. Anlayacağınız bu ses vs.'si normaldir. Nerdeyse hepsinde yapar.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
eray abimizin dedigi gibi ileri atlama sorunu drift lerin hatta diger touring motorları yüzde 99 da vardır..
bu sorun veya problem deil yani.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
hiç bir şey olmaz arkadaşlar. en az 600 touring motorlara bir bakın. bir ara benim yanımda rastgele birisi motorunu çalıştırdı ben de motorcu olduğum için motorun sesini kendisini takip ediyorum. Her şey normal bir şekilde ilerliyordu. debriyajı sonun akadar sıktı ve 1, vitese bir attı çıkan sesten dolayı ben kesin içinde parça kırıldı dedim kendi kendime sonra baktım ki adam bastı gitti. Anlayacağınız bu ses vs.'si normaldir. Nerdeyse hepsinde yapar.
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

hiç bir şey olmaz arkadaşlar. en az 600 touring motorlara bir bakın. bir ara benim yanımda rastgele birisi motorunu çalıştırdı ben de motorcu olduğum için motorun sesini kendisini takip ediyorum. Her şey normal bir şekilde ilerliyordu. debriyajı sonun akadar sıktı ve 1, vitese bir attı çıkan sesten dolayı ben kesin içinde parça kırıldı dedim kendi kendime sonra baktım ki adam bastı gitti. Anlayacağınız bu ses vs.'si normaldir. Nerdeyse hepsinde yapar.
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------


Yıllarca envayi çeşit motor kullandım , Çin malları dışında , böyle anormallikler görmedim duymadım , sizin izlediğiniz motorda Çinmalı veya arızalı hurda bir şeydir herhalde , (kendiniz diyorsunuz zaten "kesin içinde parça kırıldı" diye !) zaten o an kırılmıyorsa ileride mutlaka arıza verecektir ! , Mondiale bağlamıyorum bu arızaları , yanlış anlaşılmasın , Çin motorlarının çoğunda problemler mevcut , benimkininde başka sinemaları var !!!.
dirft motorumu 10 bin km kullandım ve 10 bin km boyunca o hep vardı ve bişi olmadı..
farklı driftlerde kullandım onlardada vardı..
bakın bu sorun motor sogukken ilk kalkışlarda olur.ısınınca yaglanma aktif oldugu zaman olmaz.
e artık sebebini siz çözün.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
dirft motorumu 10 bin km kullandım ve 10 bin km boyunca o hep vardı ve bişi olmadı..
farklı driftlerde kullandım onlardada vardı..
bakın bu sorun motor sogukken ilk kalkışlarda olur.ısınınca yaglanma aktif oldugu zaman olmaz.
e artık sebebini siz çözün.
Honda ve yamaha başlıklarına bakın isterseniz varmı böyle bir sorun , siz "körle yatmışsınız , şaşıyı bulunca ganimet sayıyorsunuz , bu bir hata ve görmek istemiyorsunuz !
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Honda ve yamaha başlıklarına bakın isterseniz varmı böyle bir sorun , siz "körle yatmışsınız , şaşıyı bulunca ganimet sayıyorsunuz , bu bir hata ve görmek istemiyorsunuz !
Her vitese takışta yokki o, sadece soğuk motorda oluyo yağ fazlasıyla kalın olduğundan ve de debriyaj yağsız kalıp yapıştığından. Bir önceki sayfada çözümünü yazmıştım bir daha yazamayacağım şimdi. Ayrıca vitesi bire her takışımda soğuk sıcak fark etmeden tüfek tepmesi gibi tepen bir motorum daha var sıfır km aldığımdan beri aynı durumda, kırılan bişeyi olmadı motorun.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Her vitese takışta yokki o, sadece soğuk motorda oluyo yağ fazlasıyla kalın olduğundan ve de debriyaj yağsız kalıp yapıştığından. Bir önceki sayfada çözümünü yazmıştım bir daha yazamayacağım şimdi. Ayrıca vitesi bire her takışımda soğuk sıcak fark etmeden tüfek tepmesi gibi tepen bir motorum daha var sıfır km aldığımdan beri aynı durumda, kırılan bişeyi olmadı motorun.
sizce bu normal bir durum mu yani motorun sizin kontrolünüz dışında ileri fırlaması ?
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Her vitese takışta yokki o, sadece soğuk motorda oluyo yağ fazlasıyla kalın olduğundan ve de debriyaj yağsız kalıp yapıştığından. Bir önceki sayfada çözümünü yazmıştım bir daha yazamayacağım şimdi. Ayrıca vitesi bire her takışımda soğuk sıcak fark etmeden tüfek tepmesi gibi tepen bir motorum daha var sıfır km aldığımdan beri aynı durumda, kırılan bişeyi olmadı motorun.

işte abi bizde bunu anlatmaya çalışıoz ama adam körden şaşıdan bahsedio ne aakası varsa..
soguk motordda yagın dişliden dibe inmesi gibi bi olay var.sebep bu diye düşünüyorm..
ve o körcü şaşıcı arkadaşada biraz bunu düşünmesini tavsiye ediyorum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
sizce bu normal bir durum mu yani motorun sizin kontrolünüz dışında ileri fırlaması ?
Evet, Cg motorum sadece soğukken yapıyor bunu ancak diğer 100'lük motorum her bire takışımda bunu yapıyor sanırım debriyajın ilkelliğinden kaynaklanıyor. Debriyaj çekili haldeyken debriyajı hiç bırakmadan 5 kere 1 0 1 0 ... yapsam bile her seferinde motor ileri tepiyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
haklısın arkdaş sen bul çözmü burdaki arkadaşlarada ii olur
Amacım bu motoru kötülemek değil bende çinli bir motor kullanıyorum ve benzer arızalar veriyor , bu arıza konusunda bilgim yok olsa paylaşırım tabiy ki , fakat bilen arkadaşlar çıkabilir forumda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

Evet, Cg motorum sadece soğukken yapıyor bunu ancak diğer 100'lük motorum her bire takışımda bunu yapıyor sanırım debriyajın ilkelliğinden kaynaklanıyor. Debriyaj çekili haldeyken debriyajı hiç bırakmadan 5 kere 1 0 1 0 ... yapsam bile her seferinde motor ileri tepiyor.
Nasıl yani "debriyajın ilkelliği " biraz açarmısın ? yani bir honda debriyajı ile bu dirftin debriyajı arasında ne gibi farklar var ? şu anda en iyi bilenimiz sensin mengü paylaş bizlerle bu bilgilerini !.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Amacım bu motoru kötülemek değil bende çinli bir motor kullanıyorum ve benzer arızalar veriyor , bu arıza konusunda bilgim yok olsa paylaşırım tabiy ki , fakat bilen arkadaşlar çıkabilir forumda.

her motorda ararsan bi sorununu bulursun arkadaşım ..
ama drift böyle 2011 dede aynı 2012 lerdede aynı..
deminde dedim sadece drift degil diger motorlardada bu sorun oluyo.
bende cbf var ondada oluyo bazen..ama bunu ilk başta sorun olarak görebilirsin ama zamanla alışırsın :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Amacım bu motoru kötülemek değil bende çinli bir motor kullanıyorum ve benzer arızalar veriyor , bu arıza konusunda bilgim yok olsa paylaşırım tabiy ki , fakat bilen arkadaşlar çıkabilir forumda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

Nasıl yani "debriyajın ilkelliği " biraz açarmısın ? yani bir honda debriyajı ile bu dirftin debriyajı arasında ne gibi farklar var ? şu anda en iyi bilenimiz sensin mengü paylaş bizlerle bu bilgilerini !.
Hondanın debriyajı ile drift arasında hiç fark yok ama benim 100'lük motorum cublar gibi yarı otomatik değil tam manuel elden debriyajlı. Tek debriyajlı cubların otomatik kavramasız olanı gibisi bir debriyaj sistemi var 2 balatalı olduğundan 5 balatalı cg125'lere göre fazlasıyla ilkel diyebilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst