- Katılım
- 23 Ara 2012
- Mesajlar
- 419
Adamlar 16 milyar fiyat çekmişler ancak motoru gördüyseniz canlı biçimde,hani herkeste olmayacak apaçi damgası yemeyecek bir motor üretmişler üstelik parayıda z moto belirlemiyor tamamen canım ülkemin vergi sistemine takılmış motor 300 cc oldugu için fiyatta öle abartı degil 2013 model 300lük 0 motora onun yerine gidip 2008 600lük alırım diyorsanız siz zaten cok yanlış bi rekabetin içine girmişsiniz demektir.Youtubedan official tanıtım videosunu izlerseniz adamlar amaçlarını cok iyi belirtmişler alt sınıfını standartlarını belirleyen bir motor ürettik gençler için temasıyla sunulmuş motor,yeni başlayanlara ayak uydurabilecek bir motor edasıyla.Ayrıca öle bi kuvvete sahipki hani yeni başlayan adam eger çalısıp dikkat ederse 125 250 atlama düzeyine girmeden 2 motosiklet degistirmeden bi ömür kullanılacak bir motora sahip olacak sonuçta 33 hp az bir kuvvet degil ve sürüş pozisyonu acayip rahat gözüküyor üstüne de tanıtımda ilk defa eco modlu sürüş bildirimi gibi birşeyden bahsetti sanırım oldukçada ekonomik bir motor olucak bunu açıkca söylüyorlarsa,ben fuarda inceleyip kısmetse orda almayı düşünüyorum hondayıda hyosunguda gittim gözümle gördüm ancak kawasaki bir başka geldi açıkcası fuara kadar gerekli sürüş egitimini alıp parayıda ayarlarsam kısmetse alacağım ve verdiğim paranında hiç pişman edecegini düşünmüyorum üstelik 550 euro farkla ABSli satıyorlar.Fuarda bi şekilde onun abssiz fiyatına absli olabilecegini düşünüyorum olursa mükemmel olur.Sonuçta herşey bir tarafa güvenlik bir tarafa ve bence istanbul gibi kalabalık şehirlerde ABS gerekli birşey...