Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Dost cafeyi geçtikten sonra ki yerden mi çıktın en son 3 sene önce su deposu gibi birşey yapılıyordu oraya :)


Abi bak söyle.. anladıgım kadarı ile.. simdi..

aygaz lpg var orda arkasına gec. arka kapıdan ilerle adliyeye dogru gelmeden yukarı dön düz git.. 1 deyil 2 aradan yukarı dön orttada toprak yol var yukarı yardır sapmadan devam et :) sagda falan cay bahcesi var hayvanlar var
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol meriç. Motorla denize daldım bugün. Yani bir iki karış kadar. Biyere geçmem gerekti. Kumsal vardı. Kumu deniz almış gitmiş. Suyu kalmış. :santa:
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
467
Abi bak söyle.. anladıgım kadarı ile.. simdi..

aygaz lpg var orda arkasına gec. arka kapıdan ilerle adliyeye dogru gelmeden yukarı dön düz git.. 1 deyil 2 aradan yukarı dön orttada toprak yol var yukarı yardır sapmadan devam et :) sagda falan cay bahcesi var hayvanlar var


Anladım kardeşim uncubozköyde oturdum bende 12 yıl kadar 4 sene önce taşındık ordan az gezmedik oralarda mover'la :))) Birde kent ormanı yolu çok güzel turgutalp sipile kadar çıkıyor ama toprak yol bu şekilde dikkat gerekiyor biraz ama şimdi asfaltlamış olabilirler .. biz o zamanlarda moverla giderken virajı alamayıp bildiğin dağa çarpmıştık gece gece,sonra egzoz sıcaklığıyla ellerimizi ısıtmıştık orda düştükten sonra :)) resimlerini görünce aklıma geldi şimdi onlar ..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Motorda herhangi bir problem yoksa varsın gitsin kumu kalsın suyu :) :)

herhangi bi problem yok. Zincir hariç. Hani sen diyodunya, balatadan silkeleme yapıyo diye. Doğru. Ama zincir ayrı, balata ayrı yapıyor. Balata silkelemesi beni rahatsız etmiyor. Çünkü çok nadir yapıyor.ama zincirin kurtuluşu yok yenilicem. Balata kaçırana kadar değiştirmicem.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
herhangi bi problem yok. Zincir hariç. Hani sen diyodunya, balatadan silkeleme yapıyo diye. Doğru. Ama zincir ayrı, balata ayrı yapıyor. Balata silkelemesi beni rahatsız etmiyor. Çünkü çok nadir yapıyor.ama zincirin kurtuluşu yok yenilicem. Balata kaçırana kadar değiştirmicem.

Değiştirde sende kurtul bizde kurtulak abi :) :) Ben yaza doğru bir gazyağına yatırıcam sonrada bir güzel yağlıcam tamamdır işte.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
para yok len. :) elime para geçince ilk işim zincir. Başka masrafı yok. Ama gene ufak tefek var. Sinyal sağ çakmak çok zor. Taş gibi sağa basacan o düğmeyı öyle yanıyor. Solda sorun yok. Ufak tefek bakımlar işte.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
15-20 lira abi zincir sende vallaha.Kumanda işide basit sök wd40ı sık içine bikaç kez aç kapa yap düzelir :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben 20 liralık zincir takmam. Sen 5 lıralık pabuç giyermisin? Çabuk paralanır, yolda tabanı düşer. Onun için oring li zincır takacamki yolda pabucun altı düşmesin :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
evet yakıt rekorumu kırdım. 100km/2.53lt . budur :)
yani 10tl(4.65tlx2.15lt) benzin(po) le 85km gittim.
devamlı şehiriçi. gaza dokunarak. devir 4000-5000. bul dur-kalklı. 60ı geçmedim. zaten dokunarak okadar gidiyor.
zincirdende ciyk ciyk ses geliyodu. baktım paslanmış. hemen yağladım. ses gitti. sıcak suyla yıkattığımda yağıda gitmiş.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Orası öylede abi.benim zincir 8 binde rahatsızlık duyacak kadar uzamadı.30-35 bin de bende takarım herhalde oringli
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin yakıtın iyi. Ben 2.8 den aşa düşemedim, yukarıda çıkamadım.
Meriç 32 binde aldım. Şu an 35 binde. 2 defa zincir gerdim :pr: habire uzuyor :sunny:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Tın tın binersen düşüyor yakıtı.Sen fazla yükleniyorsun kanımca motora ondan uzuyordur sürekli.Ben yaklaşık 2 aydır germedim zinciri :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben 3 ay oldumu bilmiyorum meriç ama 2 defa zincir aşırı sarktı. 2 defa gerdim. Ben dağ taş rampa biniyorum. Yani rampada aşırı zorluyorum. Bide hep artçılı biniyorum. Sen motorunu 1 aylığına bana ver, zincir nasıl uzuyormuş gör :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
çok uğraştım bu rakamı yakalamak için.
jikle hiç açmadım.
yokuşaşağı hep boşta gittim.
ki motor yapılalı daha 500km oldu. inşallah dahada düşecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

aynen bende dipgaz gittiğim zamanlar 2 kere germiştim zinciri.
yavaş gittiğimde hiç germedim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Vereyim adem abi senden kıymetlimi zincir uzasın yedeği var bende.Ben motoru satarsam sana verem yedeği
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst