Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hava yağmurlu evde uzanıyom. Motor dışarda yatıyor.gidemiyorum bi yere. İstanbul taraflarına kar geliyomuş. Havalar iyicene soğuyor. Motor işi artık zorlaşıyor. Ümitlerimiz bahara kaldı :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bak şimdi tatlı su motorcusu diyecekler adem.
yağnmur beni etkilemezde. kar buz nasıl olacak bende merak içindeyim.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
diyen yanıma gelsinde göstereyim ben onlara tatlı su motorcusunu. Evimin önünde 3 honda, 1 wolf, 4 motor var. Eğer biyerden elime para geçecek. Bitanede suzuki inzuma düşünüyorum. Wolfu satmadan. Belki bide temiz bulursam eski kasa titan. Benim ruhumda var motor. Öyle tatlı su motorcusu lafları bana vız gelir, tırs gider. Ben canımı sokakta bulmadım. Ama genede yağmur, kar, soğuk beni etkilemez. Ben hertürlü binerim. İşim yok uzanıyorum. Sırf tatlı su motorcusu olmamak için bu yağmurda motora atlayıpta nereye gitçem? Yaktım sobayı keyif yapıyorum :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
diyen yanıma gelsinde göstereyim ben onlara tatlı su motorcusunu. Evimin önünde 3 honda, 1 wolf, 4 motor var. Eğer biyerden elime para geçecek. Bitanede suzuki inzuma düşünüyorum. Wolfu satmadan. Belki bide temiz bulursam eski kasa titan. Benim ruhumda var motor. Öyle tatlı su motorcusu lafları bana vız gelir, tırs gider. Ben canımı sokakta bulmadım. Ama genede yağmur, kar, soğuk beni etkilemez. Ben hertürlü binerim. İşim yok uzanıyorum. Sırf tatlı su motorcusu olmamak için bu yağmurda motora atlayıpta nereye gitçem? Yaktım sobayı keyif yapıyorum :)

Aynen adem abi sana katılıyorum son 2 yıldır yaz kış paket dağıttım kar yağmur çamur koymuyorda kendine güvenen arkadaşları şu havalarda 300 km civarı bir yol gitmeye davet ediyorum :) :) Kurbanda ısparta-manisa arasını motosikletle gittim.Üşüdüm durursam daha çok üşürüm diye molada vermedim.Uşakta ışıklarda durdum yere bastığımı hissetmiyorum.Full takım ve kışlık motor botu giydim.Dizlerim üşümesin diye üstüne dizlik takıp içimede yün içlik giydim ama nafile :) :) Bu olaylardan sonra tatlı su motorcusu oldum.Kendini tatlı su motorcusu olarak görmeyen arkadaşları bekliyorum manisaya buyrun gelin misafirim olun :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç romatizma, sinüzit, soğuk algınlığı vs hastalıklar tatlı su motoru olmayanlarla çok haşır neşir olur. Mesela 17 de oğlanı okuldan almaya gidecem. Oğlan hasta. ateşi var hafif. Sesleri falan çıkmıyor. Ben şimdi tatlı su motorcusu olmayayım diye bu soğukta yağmurda motorlamı gideyim? Araba yatarken? %90 motorla götürüp getiriyorum okula ama yağmurda soğukta motora bindiripte oğlanı hasta edersem ben ozaman o tatlı su motorcusu lafının üstüne büyük abtestimi yaparım :santa:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Arkadaşlar yolda tamiri kolay olsun diye lastiğe içlastik koymayı düşündüğümü söylemiştim.Rasgele bakarken şu konuyu gördüm

http://www.motosiklet.net/forum/kaz...ess-dublex-lastiklere-dikkat-kaza-raporu.html


Okuyunca aslında bunun yerinde bir karar olduğunu fark ettim.Rialliye girip 2 tane içlastik siparişi verdim.Bizim motorlar orjinalinde içlastik ile geliyor.İçlastikli olarak üretildiğinden lastiğin geçtiği yerler tubless uyumlu jantlar kadar kalın değil.Buda hali ile daha çabuk atmaya neden oluyor.Arkadaş çevirmiş lastik havasınıda ihmal edince virajda lastik atmış durumu ortada.Alttaki mesajlarıda okudum geneli uyumlu olmadığında hemfikir.Yaptığımız yanlış bir uygulama.Tabi ben böyle düşünüyorum.Bugüne kadar birşey olmamış sorun yaşamamış olmamız bundan sonrada yaşamayacağımız anlamına gelmez.Her ne kadar takma uğraşma (tahsin abinin deyimi ile kumaş pantolonun üstüne kot pantolon giymede) deseniz de takacam iç lastik.Ben canımı sokakta bulmadım :) Sizleride bu konuda uyarmak istedim.Kalın sağlıcakla.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben dagda eşek yolunda kullandım. Orda atmadıysa başka hiç bi yerde atmaz. Meriç kendi fikrin. Ama prelli, mıchelın lastik yanaklardan atmaz.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
::yanliss:: Ne desem boş ben sadece fikrimi yazdım isteyen dikkate alır isteyen dikkate almaz.Lastik şişik iken sorun yaratmaz zaten havası inerse ve sert bir cisime denk gelirse durum vahim ::sluu::
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç olacakla öleceğe çare bulunmazmış. Bide akacak kan damarda durmazmış. Ben böyle aldım, böyle kabul ettim. Varsın lastik komple fırlasın gitsin yolda. Atın ölümü arpadan olsum. Veya rahmetli şabanın dediği gibi arpanın ölümü attan olsun :santa:
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Benimkini garaja kaldırdım, kaldırmadan da hatıra fotoğraflarını çektim :) Darısı yeni sezona.
(Rüzgarlık iğrenç görünüyor)
IMGP6131.jpg

IMGP6132.jpg

IMGP6135.jpg

Fotoğraflar görünüyor umarım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
o rüzgarlık tipi iyi değil. Cbf uzun tur camı taktır. O iyi gider. Bu gerçekten güzel gözükmüyor.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
imaj hiçbişey susuzluk herşey. bendede aynı dev camdan var. geçen sökükken tur attım. hemen camımı geri taktım. inanılmaz işe yarıyormuş.

 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tahsin o ne öyle yav dev gibı? Tamamen paraşüt. O camla sittin sene düzde 100 gidemezsin. Meriç bi foto atsın. Cam öyle olacak. Tur camı. Araba camı gibi olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst