Yeni motosikletim "İHTİYAR DELİKANLI"

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
izgaran yoksa yollatayım arkadaşımda olacaktı.ücretsiz.
pagusa bile olabilir onda senesinin üretimi.


Eğer öyle bir ihtimal var ise cok güzel olur hemşerim ya :)
Haberinizi bekliyorum :)

Hayırlı olsun.Kim olursan ol durumun varsa durumun alıcan böyle birtane haftasonu 2 saat gezicen 3 saat temizlicen. of ülen offffffff :thumleft:

Can evimden vurdun beni tüm öğleden sonra bunlara, jawalra birde anadol arabalara bakmıştım sen ne yaptın.Uyuyan devi uyandırdın yahu :mrgreen: git hemen bir nazar boncuğu al artık :)

Tesekkurler hocam sagolun.
Insallah siz de en yakin zamanda gonlunuze gore bir klasik sahibi olursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

58 model olup bu güne kadar bu titizlikle gelmesi eminim amcanın ayrılması kolay olmamıştır


Evet amca istemeyerek satti ama benim kiymetini bilecegimi anladigi icin sonradan ici rahat etti :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------

Önce hayırlı olsun. eski günlerim aklıma geldi 4 tane çalışan 1 tanede yedek parça olarak vardı bi zamanlar kıymetini inşallah bilirsin ben bilememiştim.


Tesekkurler hocam.
Kiymetini bilecegimi dusunuyorum :)
Hedefim hic satmamak ve hep bakimli tutmak :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

"Efsane geri dönmüş.!. Şaftlımıydı bu ?

Tesekkurler hocam evet saftli

hayırlı olsun, bizde bunun 64 model r27 si vardı, 500 metre öteden motorun geldiğini anlardım.Harika bir sesi vardı,15 yıl kadar kullanıldı daha sonra babam sattı.Güzel motordu vesselam

Tesekkurler. Keske satmasaydiniz :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

Bu arada derste oldugum icin cevaplari aralarda ve telefondan yazdigim icin biraz gec ve kisa oldu kusura bakmayin :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Klasik hastalığı başka oluyor....
Klasik makinalar daha bir başka...

Nazar değmesin...
Kazasız belasız..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hocam hiç bu tip şeylere bakmıyordun sanki :mrgreen: Ama tek bir kelime söyleyeyim: Yakışır! :cat: Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Klasik hastalığı başka oluyor....
Klasik makinalar daha bir başka...

Nazar değmesin...
Kazasız belasız..


Tesekkurler hocam.
Evet gercekten bambaska birsey.
Insanin saatlerce onunla ilgilenip, silip parlatip, karsisina gecip kahvesini yudumlarken sigarasini icesi geliyor :)
Biraz uzun oldu galiba :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Hocam hiç bu tip şeylere bakmıyordun sanki :mrgreen: Ama tek bir kelime söyleyeyim: Yakışır! :cat: Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız inşallah...


Evet haklisiniz hocam ninja mi alsam 4 silindir mi alsam derken.
Surpriz bir kararla isten istifa edip ders calismaya karar verdim.
Boyle olunca butcem cok kisitli kaldi. Ben de hep gonlumun bir tarafinda olan
Ama almaya birturlu cesaret edemedigim motoru aldim.
Hem motora binmis oldum hem de gonlumde yatan aslana sahip oldum :)
Iyi dileklerin icin tesekkurler.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Bu gün birkaç fotograf cektim.
Paylaşayim dedim :thumleft:

img58151.jpg
[/URL][/IMG]
img58031.jpg
[/URL][/IMG]
img58061.jpg
[/URL][/IMG]
img57881.jpg
[/URL][/IMG]

img57951.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
72
bende bir klasik meraklısıyım umarım birgün banada kısmet olur harika bir makine elde etmişsiniz o kadar temiz duruyor ki kıskandım doğrusu maşallah diyeyim nazar değmesin kadranına hasta oldum hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bende bir klasik meraklısıyım umarım birgün banada kısmet olur harika bir makine elde etmişsiniz o kadar temiz duruyor ki kıskandım doğrusu maşallah diyeyim nazar değmesin kadranına hasta oldum hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

Tesekkurler Hocam , kadran simdikilere gore ters :) biraz farkli duruyor :)
insallah en yakin zamanda siz de istediginiz klasige sahip olursunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Hey maşallah. Hayırlı olsun. :cat:


Tesekkurler, alali 4 ay filan oldu ama hala yeni almis gibi bi duyguya sahibim :)
Bugün biraz turladiktan sonra otoparkta birkac fotograf cektim, onlari paylasayim dedim :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
bakıyorumda iyice temizlemiş parlatmış sezonda milleti çatlatmaya hazırlanmışsın....

bunu çalıştırıcan rolantide...
geçip arkasına şıkkıdı şıkkıdı oynucan..

belirsiz ritimsiz bir şekilde...ooohhh yandan yandaan...

bunların silindir hacmi nedir? R26 olunca 250cc filanmı oluyor?? R60 600 cc filan diyemi gidiyor??
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bakıyorumda iyice temizlemiş parlatmış sezonda milleti çatlatmaya hazırlanmışsın....

bunu çalıştırıcan rolantide...
geçip arkasına şıkkıdı şıkkıdı oynucan..

belirsiz ritimsiz bir şekilde...ooohhh yandan yandaan...

bunların silindir hacmi nedir? R26 olunca 250cc filanmı oluyor?? R60 600 cc filan diyemi gidiyor??

Samet Abi tam olmasa da Sezona Hazir sayiliriz :)
Ben genlede calistirip karsisina gecip bi sigara iciyorum :)
R25 26 ve 27 tek silindir 250cc abi sanirim uretim yillarina gore model numarasi verilmis.
R60 cift silindir ve 590cc olmasi lazim ama emin degilim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

ihtiyar heyetinin bir üyesi de Düzce'de biliyorsun abi
Evet hocam o da gercekten guzel gorunuyor :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Samet Abi tam olmasa da Sezona Hazir sayiliriz :)
Ben genlede calistirip karsisina gecip bi sigara iciyorum :)
R25 26 ve 27 tek silindir 250cc abi sanirim uretim yillarina gore model numarasi verilmis.
R60 cift silindir ve 590cc olmasi lazim ama emin degilim

yaklaşık hacimle rakam aynı şeyi ifade ediyor demekki...

3-4 ay sonra elim iyileşince bi tur verirsin artık...:pl:

şaka her nekadar 25 seneden fazladır motosiklet kullanıyor olsamda bu ihtiyarı kimseye emanet etme....

yakından görüp sesini duysam yeter...
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
yaklaşık hacimle rakam aynı şeyi ifade ediyor demekki...

3-4 ay sonra elim iyileşince bi tur verirsin artık...:pl:

şaka her nekadar 25 seneden fazladır motosiklet kullanıyor olsamda bu ihtiyarı kimseye emanet etme....

yakından görüp sesini duysam yeter...

Ayip ettin abi ne demek :thumleft:
Malim kiymetlidir ama senin gibi 25 yilini motosiklet uzerinde gecirmis bi abimize de guvenmeyeceksek ayip artik :)
Yakin oturuyoruz zaten Abi bir gun firsat olursa, hem tanismis oluruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

Tam diyecektim ki bizim sitede var bundan bugun oglen sahibi gezintiye cikardi falan. Meger oymus zaten. Ayni parkta benimde motorum var, ben parka girerken siz parktan ciktiniz :)


Aa hangi motosiklet sizin hocam?
Keske gelseydiniz tanisip muhabbet etmis olurduk.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ayip ettin abi ne demek :thumleft:
Malim kiymetlidir ama senin gibi 25 yilini motosiklet uzerinde gecirmis bi abimize de guvenmeyeceksek ayip artik :)
Yakin oturuyoruz zaten Abi bir gun firsat olursa, hem tanismis oluruz.

aslında maltepede tanışmış,muhabbet etmiştik zamanında..
şöyle söyleyeyim hatırlarsın...

hani sen yabancı birini evinde misafir etmiştin...uğurlamıştın..

ondan sonra da maltepede bir toplantı yapılmıştı..çok eski olduğundan ne konuyu bulabilirim nede fotoları..ama Erhan (bycerrahi) çekmişti...

bunca senedir çok şükün yan yatma çamura batmam bile olmadı ama şimdilik motor kullanamam..iş kazası geçirdim ve bir parmağımın bir kısmını kaybettim..iyileşince ,inşallah...
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Bisikletlerin sirasinda, eski tvs apache gri. Daha ehliyeti halledemedigim icin ara sokakalarda gezip yerine koyuyorum. Siz rampadan yukari cikmistiniz bende yesil alandan rampaya dogru yuruyordum. Nefis bir motor ama ortu almalisiniz, cok toz oluyor motorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst