- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 1,788
- Konu Yazar
- #41
izgaran yoksa yollatayım arkadaşımda olacaktı.ücretsiz.
pagusa bile olabilir onda senesinin üretimi.
Eğer öyle bir ihtimal var ise cok güzel olur hemşerim ya
Haberinizi bekliyorum
Hayırlı olsun.Kim olursan ol durumun varsa durumun alıcan böyle birtane haftasonu 2 saat gezicen 3 saat temizlicen. of ülen offffffff :thumleft:
Can evimden vurdun beni tüm öğleden sonra bunlara, jawalra birde anadol arabalara bakmıştım sen ne yaptın.Uyuyan devi uyandırdın yahu :mrgreen: git hemen bir nazar boncuğu al artık![]()
Tesekkurler hocam sagolun.
Insallah siz de en yakin zamanda gonlunuze gore bir klasik sahibi olursunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
58 model olup bu güne kadar bu titizlikle gelmesi eminim amcanın ayrılması kolay olmamıştır
Evet amca istemeyerek satti ama benim kiymetini bilecegimi anladigi icin sonradan ici rahat etti
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
Önce hayırlı olsun. eski günlerim aklıma geldi 4 tane çalışan 1 tanede yedek parça olarak vardı bi zamanlar kıymetini inşallah bilirsin ben bilememiştim.
Tesekkurler hocam.
Kiymetini bilecegimi dusunuyorum
Hedefim hic satmamak ve hep bakimli tutmak
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------
"Efsane geri dönmüş.!. Şaftlımıydı bu ?
Tesekkurler hocam evet saftli
hayırlı olsun, bizde bunun 64 model r27 si vardı, 500 metre öteden motorun geldiğini anlardım.Harika bir sesi vardı,15 yıl kadar kullanıldı daha sonra babam sattı.Güzel motordu vesselam
Tesekkurler. Keske satmasaydiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
Bu arada derste oldugum icin cevaplari aralarda ve telefondan yazdigim icin biraz gec ve kisa oldu kusura bakmayin