Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Kapalı alan şart arkadaşlar balkon altı bahçede çatı altı falan artık apartmak yangın merdiveni boşluğu ne bileyim yağmura çok az maruz kalacak yerlerde daha sağlıklı olur. Geri kalan herşey uğraş olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya zaten tentelı yanı ustu kapalı bı yerm war ama yınede sagından solundan acayp yagmur yıyo motor yagmurdan etkılenmez ztn ondan yana sıkıntım yok tek etkılencek olan bence sele onada ılk aldımzda bı posetı wardı onn gıbı bısey olsa spr olr..
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
236
Merhaba arkadaşlar.Söyle bir sorum olacak:Volantı yer aldığı en sol taraftaki kapağın altından motor yağı geçiyor mu ?Ben bu şanzımanı başka bir yerde kullanacağım volantı söküp oradaki milden tahrik vereceğim ve dolayısıyla dış kapağı takamayacağım.Yağ yer alıp almadığı konusunda cevap verirseniz çok sevinirim.Saygılar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
130
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler Birde uzun yol durumu nedir sorun cıkarıyormu
her motorsikletde oldugu kadar ruzgardan fazla etkılenıyor motoru cok yoruo onden aldıgı ama guclu bı motoru var klasmanına gore o yzden bunu absorbe edebılıyor uzun yol dedıgın 1 2 saatlkse sıkıntı yasamazsn ama 5 6 saatlk se her motorsıklet yorucudur bı takım ekp manlarla daha rahat hale getırebılırsın ama bı nebze yınede...
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
iyi akşamlar arkadaşlar çok vakit bulup foruma yazamıyorum ama hergün girip bakıyorum çokta bilgim olduğu söylenemez onun için cevap yazamıyorum merak ettiğim bişey var benim driftle sete yada çukura biraz sert girince ön kafalıktan tak diye bi ses geliyor acaba sizlerdede oluyormu yoksa benimkindemi bi sorun var yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
arkadaslar arka frene basınca bende tak dıe bı ses gelıyo ama nerden gelıyo bır turlu cozemedım motor daha 250 km de :S
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
iyi akşamlar arkadaşlar çok vakit bulup foruma yazamıyorum ama hergün girip bakıyorum çokta bilgim olduğu söylenemez onun için cevap yazamıyorum merak ettiğim bişey var benim driftle sete yada çukura biraz sert girince ön kafalıktan tak diye bi ses geliyor acaba sizlerdede oluyormu yoksa benimkindemi bi sorun var yardımcı olursanız sevinirim.
valla kardeşim aynı ses bendede var sanki başı boş bi demir parçası sağa sola çarpıyo gibi genelde çukur ve tümseklerde oluyo varmı neden kaynaklandığını bilen ????????????????
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
İlk alındığındada motorda çukura girince varmıydı bu ses? Yoksa sonradan mı oluştu?

Beyler ön amortisörler anlık tepki vermek için uzun bir ısınma gerektiriyor. Yani şöyle söyleyeyim içindeki yağ ve gaz karışımı sabit kaldığı zaman yerlerine çekilmiş oluyor ve siz yola çıktığınız andan itibaren yolda ilerlerken hassasiyeti azdan çoğa doğru gitmektedir. Yani bir süre titreşimli yolda ilk anda ses yaparak darbeleri emiyor gibi olacaktır. Yalnız bir süre sonra amortisör içindeki karışım ısınınca artık daha hassas darbeleri karşılamış ve ses olayı ortadan kalkmış olacaktır. Bunu anlayabilmek için isterseniz o sesi duyduğunuz yeri kafanıza yazın ve bir süre farklı yerde dolaşıp tekrar deneme şansınız varsa aynı yerden tekrar geçebilirsiniz.

Örneğin çok ileri teknoloji olmayan araçlardan örnek veriyorum. Ilk yola çıktığı anla bir süre sonraki anda yerden yüksekliği fark edecektir. Uzun yolda amortisörler araçları yere daha yakın tutmaktadır bu sayede ve daha hassas yerdeki darbeyi emmektedir.
 
Katılım
27 Ağu 2012
Mesajlar
33
aradaşlar aynı ses ler bendede var ön tarafki ses tahmin ediyorum depodaki şamandıra veya ön firen hortumu depoya değiyo arkadaki de kampanadan geliyor arkadaki ses motora ilk firene basınca yapıyo benimki farklı düşünen varsa yazarsa sevinirim ama çok güzel motor benimki 1500 kg oldu 135 şi gördü canavar gibi gidiyor honda 150lik bile gidemiyor bunun kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

aşağıya ana depo kardeş ama ben hep yukarıda kullanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

üzerindeki lastikler beş para etmez een ufak ıslakta kayıyor ben ikisinide değiştirdim İRC marka lastik aldım dişli çok memnunum tafsiye ederim bir tafsiyem var rodajı tamamlıyanlar hava filitresinide temizlesin motorun çalışması rahatlıyor ilk aldığuımda vites geçişleri de sıkıntı vardı yağını değiştirdim castrol magnateg koydun şimdi ses dahi yok geçişlerde
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
aradaşlar aynı ses ler bendede var ön tarafki ses tahmin ediyorum depodaki şamandıra veya ön firen hortumu depoya değiyo arkadaki de kampanadan geliyor arkadaki ses motora ilk firene basınca yapıyo benimki farklı düşünen varsa yazarsa sevinirim ama çok güzel motor benimki 1500 kg oldu 135 şi gördü canavar gibi gidiyor honda 150lik bile gidemiyor bunun kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

aşağıya ana depo kardeş ama ben hep yukarıda kullanıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

üzerindeki lastikler beş para etmez een ufak ıslakta kayıyor ben ikisinide değiştirdim İRC marka lastik aldım dişli çok memnunum tafsiye ederim bir tafsiyem var rodajı tamamlıyanlar hava filitresinide temizlesin motorun çalışması rahatlıyor ilk aldığuımda vites geçişleri de sıkıntı vardı yağını değiştirdim castrol magnateg koydun şimdi ses dahi yok geçişlerde
motosikelet motoruna magnateg yağ konmaz konuyu bi araştır ondan sonra yaz buraya @kanarya57.
insanları yanlış bilgilendirme. magnateg yağ koyarsan vitese zarar verirsin bunu unutma
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
70
Beyler ön amortisörler anlık tepki vermek için uzun bir ısınma gerektiriyor. Yani şöyle söyleyeyim içindeki yağ ve gaz karışımı sabit kaldığı zaman yerlerine çekilmiş oluyor ve siz yola çıktığınız andan itibaren yolda ilerlerken hassasiyeti azdan çoğa doğru gitmektedir. Yani bir süre titreşimli yolda ilk anda ses yaparak darbeleri emiyor gibi olacaktır. Yalnız bir süre sonra amortisör içindeki karışım ısınınca artık daha hassas darbeleri karşılamış ve ses olayı ortadan kalkmış olacaktır. Bunu anlayabilmek için isterseniz o sesi duyduğunuz yeri kafanıza yazın ve bir süre farklı yerde dolaşıp tekrar deneme şansınız varsa aynı yerden tekrar geçebilirsiniz.

Örneğin çok ileri teknoloji olmayan araçlardan örnek veriyorum. Ilk yola çıktığı anla bir süre sonraki anda yerden yüksekliği fark edecektir. Uzun yolda amortisörler araçları yere daha yakın tutmaktadır bu sayede ve daha hassas yerdeki darbeyi emmektedir.

nebri arkadaşım katılıyorum cevabına güzel ve mantıklı yazmışsın denicem bu yazdıklarını birde motorun kornası ön çamurluğa çarpıyo koruma demirinin üzerinde kaldı ona yer arıyom daha mantıklı bi yer bulamadım her ön tarafın dalmasında tak diye ses yapıyo :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
nebri arkadaşım katılıyorum cevabına güzel ve mantıklı yazmışsın denicem bu yazdıklarını birde motorun kornası ön çamurluğa çarpıyo koruma demirinin üzerinde kaldı ona yer arıyom daha mantıklı bi yer bulamadım her ön tarafın dalmasında tak diye ses yapıyo :)

Resimlerle köy bakalım neler yapılır diye...
Bugün kaynarca da tekteker ramço abiyi beklerken bir tane drift yanaştı 2 öğrenci arkadasini indirdi benim kardeş motora bakıp güldüler. Ve genç bir gaz verdi önü kaldirdi havaya 3, 5 , metre gitmiştir dedim tamam doğru motor secmisim testler çok ağır şartlarda baksana diyerek içimden geçirdim. :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst