[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
http://imgim.com/61397_10151574376553709_367378227_n.jpg
biz osman ağa ile sana bir hediye getirelim dedik düşündük taşındık ve bizim ramo rahatına düşkündür dedik, böyle yaratıcı bir tabure aldık:cherry:
ramazan bu yeni çıkmış mangal yakanlara özel bir tabureymiş ama rahat edebilecenmi ebatlar uyarmı bilemeyiz :queen:
hatta mangalda odun kalmazsa kırıp yakılabilme özelliği varmış.çişmirdenmi ne ham maddesi ramo çok sevinecek hatta sarılıp yatar bu oturağa:cyclopsan
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ulem bılgıyara format cektım mısafır olarak gırıyodum zorla bana oturumactırdınız. o bıcım sandalye oyle ondan ancak lazımlık olur hem bana kücük gelır daha buyugu yokmu
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Gecmis Olsun abi. Nasil oldu ve zarar varmı?
sağol kardeş :) allaha şükür giyim kuşam tam olunca bende bişey yok motorda da sol ayna ile arka çantayı feda ettik artık :pale: olay selçuklu kipanın orada ptt binası var onun yan tarafında yol buzluymuş hızlıda değildim ama giderken önce sola gitti motorun kıçı toparladım tam doğruldu derken bu seferde sağ tarafa gidince sola yatmak farz oldu ve eşhedüenlailahe dedim sonunu getiremedim:)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Mala gelsin gelen abi:) tekrar Gecmis olsn bu havalarda dha fzla dkkat etmeliyiz yollar kurumuyor dogru dzgn ve hava isinmayinca da bzlnma oluyor illaki. Gerci siz bnden tecrubelisiniz ama uyarmayi borc bliorm:):)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
muharrem kardeş gecmış olsun ben neden sana ah edemkı ayıp olyor amma gıttı guzelım cbf ona acıdım,,,,,,::}))
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
muharrem kardeş gecmış olsun ben neden sana ah edemkı ayıp olyor amma gıttı guzelım cbf ona acıdım,,,,,,::}))
yok cbf de sol ayna harici bişey yok :) koruma demirleri olmasaydı düşünemiyorum bile arka çantada bayaa işe yaradı feda etti kendini ama arka tarafıda o korudu anlayacağın :mrgreen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
hanginize yanayım müdür bir yanda si bi ef bir yanda mu bü sı:mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
turkçe katıl uzmanı alosyı....
cbf den resım cek de bı bakalım gercekmı dagılmıştır cbf sonucta kız gıbı
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sibief cbf , mbs muharrem büyük sındır..
fotoyu çektim ama. tam düşmeden az evvel deklenşöre basmışım işte bak..
gqvvg.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst