Kursa yazıldım fiyat nasıl sizce

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Az önce kursa yazıldım 250 tlye Ankarada fiyat iyi mi sizce.350den pazarlık ettim 250 ye indi.1.5 - 2 saat eğitimde veriyolar
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
163
hayırlı olsun 250 nin içinde sınav harcıda falan varmı
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Adana'da cuma günü bizim dayıoğlu yazıldı. Peşin para 200 tl. Nasıl oldu anlamadık. Normalde en düşük 300 tl.
Yani senin fiyat Adana'ya göre ucuz.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Bende peşin verdim içinde harç parası falan yok.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
ben 150 tl ye yazıldım konyada herkez 250-300 arası fiyat veriyordu
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Ben sınav,harç,dosya,kurs parası vs. herşey dahil 285 tl ye yazıldım. 200 lira kadarda devlete gidecek ortalam 500tl ye mal olacak.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
herkes ucuza kayıt olmuş geçen hafta ehliyeti aldım 700 tl mi sömürdüler :D
350 tl kurs, 50 tl sınav, 50 tl direksiyon sınavı, 10 tl dosya, 100 tl vergi 87 tl emliyete, 25 tl dosya teslim bide aradaki 20 tl de kuruşların toplamı var
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Keşke parayı vermeden burada bir başlık açsaydın, sana 150 tl alan bir yer tavsiye ederdim. Yine de merak ediyorsan özelden göndereyim reklam olmasın.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
28
istanbul'da avrupa yakasında bahçelievler veya bakırköyde uygun fiyatlı bilenler var mı acaba ? Ben şirinevler'de aydın sarıya sordum 450 tl dediler.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
ah su surucu kurslari, 250 - 300 TL aliyorlar, 50TLlik egitim vermiyorlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl ucuza yazıldınız bir de onun yöntemini anlatsanız arkadaşlar?
 
Katılım
28 May 2012
Mesajlar
169
Nasıl ucuza yazıldınız bir de onun yöntemini anlatsanız arkadaşlar?

Birçok sürücü kursuna sorarak ve pazarlık ederek. Genelde sınav dönemi sonuna doğru eğer boş kontenjanları varsa daha uygun fiyat veriyorlar. Bir arkadaşım için çok araştırdık, hatta daha önce başka bir arkadaşın gittiği kursa gittik, ondan 150 tl almışlar, bizden 300 tl istediler, oraya referans olan arkadaşı söylememize rağmen 250 tl den aşağıya düşmediler, biz de vazgeçtik, yol üstünde denk geldiğimiz başka bir kurs hiç pazarlık bile etmeden 150 tl fiyat verince oraya kayıt olduk. Yani biraz araştırmak gerekiyor. Belki küçük şehirlerde çok sürücü kursu olmadığından fiyatta indirim yapmıyorlardır ancak büyük şehirlerde binlerce sürücü kursu var. Bir de her sürücü kursu A2 vermiyor. Buna da dikkat etmek lazım. Sonuçta kayıt olmak ve kağıt işi yapmaktan başka birşey yapmayan (direksiyon dersi almayacaksınız) sürücü kursu için 300 tl gibi rakamlar bence çok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst