hyosung gt250r kullanıcı boyları

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Arkadaşlar motor baya kalıplı duruyor,benzin deposu falan iri.benim boy buna yeter mi diye düşünmeye başladım.1.74 boyla bu motoru sürerken zorlanır mıyım?ayaklarım tam basar mı ki.boyum pek kısa değil ama motor korkutuyor beni ve bu boyla hangi motoru sürerken zorlanırım?
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
1.70'im çok rahat kullanıyorum ve sen benden daha da rahat kullanırsın..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1,78 im Motorda gt650 arka amortisoru var yani normalden 1-2 cm daha yuksek ve oturuş pozisyonumu gorebilirsin alttaki resimde ;)

53644_432047736852717_375114813_o.jpg
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ayağı yere basma mevzusu bacak uzunluğuyla alakalı
bunun yanında tecrübe, cüsse konusundaki eksiği kapatır
öğrendikçe sürmekte zorlanacağın bir motor kalmaz
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
bence senin boy mevzusuna fazla takılmaman lazım zaten boyun 1,74 yeterince uzun...bak benimde boy 1,74 altımdaki motora bak
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
kullanırsın arkadaşım rahat ol, git bi otur üzerine anlayacaksın zaten
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
arkadaşlar 174 boyundayım diye tereddüt ediyorsunuz şaşıyorum bu motorlar 2 mtrelik insanlar için yapılmadı heralde, bir de üretici koreli düşün yani ben 160 boyla sürebilir miyim diye gözüme kestiriyorum siz niye problem ediyorsunuz o boyla. bence gayet de iyi sürersin :cat: hadi diyelim kendini rahat hissetmedin lowering kitler var arka süspansiyona ondan takar aynı oranda da ön süspansiyonları tabladan düşürdü mü mis kebap :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Şok açıklamayı ben yapayım. Boy : 1.68 - kilo : 75 Valla ayağım yere tam basıyor. yehuuuuu :queen:
Hatta deponun üstünde bile yere bu kadar mesafe kalıyor. :p
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Ayak yere değer mi derken mesela ışıklarda beklerken eller direksiyonda o şekilde değer mi diye sordum.öteki türlü zaten değer,cüce değiliz çok şükür :D
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hacı senin sorunda bi sapıklık seziyorum
ne demek ayakların yere değiyormu ? :queen:
 
Katılım
3 Nis 2012
Mesajlar
323
bence senin boy mevzusuna fazla takılmaman lazım zaten boyun 1,74 yeterince uzun...bak benimde boy 1,74 altımdaki motora bak
[url]http://g1211.hizliresim.com/13/n/g3bmf.jpg[/url]

Hocam kusura bakmayın ama kendinizi kandırmayın.Ellerinizle öne uzanarak gidonu tuttuğunuzda bacaklarınız bu kadar rahat olmıyacak.Ayrıca ayaklarınızdan biri ayaklıkta diğeri yerde olacağından yerdeki ayağınızda ayaklık hizasında olacak, yani resimdekinden daha geride.Eğer varsa öyle bi resminizi paylaşırsanız daha gerçekçi olur.




397712_274578629257491_2004691748_n.jpg

545818_355009771214376_714253407_n.jpg

563367_391497707565582_1001667501_n.jpg

g3zwp.jpg


1.82 yim ben.
Sende burdaki arkadaşların resminden baz alma ama, en iyisi git otur bi motorun üstüne(sahibindende izin alarak).Çünkü aynı boyda olan herkezin kol uzunluğu bacak uzunluğu aynı olmuyo.Benim bi arkadaşım var 1.67 diğeri 1.72 ikisinide benim hyoyu sürerken baktım.Boyu kısa olan arkadaşım motor üzerinde daha dik daha rahat duruyodu, muhtemelen kol uzunluğu daha fazla yada aynı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst