Allah kimseyi motorsuz ve Mt.net'siz bırakmasın

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Hoşgeldın tekrar usta. Honda hayat Onda. Şu Hondaya bınenlere bayılıyom :) AŞığım Hondası olanlara :D Hondası Olmayan ses etmesın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
üşenmicem cevap yazacam agalar...:p

oleey ban star metehandro abim gelmiş. Motorlu pisikletin hayırlı olsun abi. :queen:

Adem napıyon aga...geçen diyodun ya mete abi beni feysten silmiş falan...dur anlatayım...olm BDP resmi sayfasına girmişin millete saydırıyon...ha saydır bağane ama bi uyuz oldum sana orda...:p zibidinin biri çıkar söver çoluğuna çocuğuna gece uykuların kaçar...bekci adamsın ne işin var senin siyasi konularda feysde milletle kapışmaya dimi ganga...hani ailen olmasa bekar olsan napıyosan yap ama sanal ortamda böyle bişey yapınca senden soğudum biraz...ganga olcak işmi allasen...niye böyle yapıyosun anlamadım...valla uyuz oldum yav...aklıbaşında adamın işi değil sanal ortamda bu tarz muhabbetlere girmek...turp sıkayım memleketteki tüm siyasi partilere sana bişey olmasın ...

hoşgeldin aga sende özlettin kendini en kısa sürede köfte yemeğe gidelim :p

ybere250 yi aldın sesin kesildi aga...aramaz oldun sen gelmez oldun...yolda kafanı çevirmezsin artık...cbfcilerle mesafeli olursun artık...:queen:

doğru söylüyorsun hacı....
buraya gelin köfte yiyelim... şeftali kebabı da yeriz... :cat:

vay biraderime bak beni en hassas bölgem kuyruğumdan yakaladı...:wiinkk:kebap nerde ben orda...:p

madem commuter alacan niye gidip cbf aldın. alsaydın ya apache.

neyse foruma hoş geldin. özledik seni.

aga ben cebefeye aitim ...cbefesiz bir hiçim...kendimi boşlukta hissediyorum...öyle bir bağ var aramızda...damarlarımdan biri adeta...bebeğim gibi...:p oturuş sele rahatlığı tüketim vs ideal makinam...:rendeer:


çikolatalı şeftali kebabı varsa bende gelirim:cherry:
metoş hoşgeldin yol arkadaşım:p

napıyon len çakçiki Fatoş...:p ne yol arkadaşı olm çapsız yebereci...:queen: sen git piskiletli gangalarına gez...

Cbf ile onca km yol yaptı hassas bu konuda :cherry:

80 bim yaptım aga 5 yılımın her günü cbf üzerinde geçti inan...

Hoşgeldin Panpa :) Mapuslukta boncuktan tespih falan yapmışsın duyduk. Yolla buraya da bitane :p

ovv Yalova İl Temsilcim şalom...:p

ülem hiç zıfır bi motopisikletim olmadı iyimi....:p
hoşgeldin ama dikkat et bidaha da gitme..
döverim yoksa ...:pl:

abi senin 2.el makinaların galerideki zıfır makinalardan daha temizdir iddia ederim ...:rendeer:

Ee noolmuski ? Basimiz gogemi ersin , kcimiz tavanami vursun :p

kes ülen ehtiyar...:p bi ayağın çukurda diye yaşına hürmeten kafanı kırmıyorum...:thumleft: hatırlı kişiler var ...birde yüzünden ekmek yiyon o yüzden alt bölgelere çalışcam artıkın...:p

Allah kurtarmış diyelim ozaman abi hoş geldin. :)

eyvallah ganga...:thumleft:

MT'ye senin baktığın gibi parmaklıklar arkasından hiç bakmadım,

ama sen yokken burası da pek yaşanır değildi...

hoşgeldin...

vay dostum aleküme selam...:rendeer:

çikolatalı-vanilyalı hepsi var abi...:pl:

vaaay metem gelmiş hoşgelmiş:flower:


vayy Çorlunun Bıçkın Delikanlısı nedyon...aleküme selam abey...:king:

Hoşgeldin mete abi, sivri diline biraz hakim olsan iyi olacak MT olarak özledik seni :)

Bide uslanaydın eyiydi :))) Hoşgeldin yuvana.


canım kardeşim bu konuda pek umudum yok illa biyerde arızaya bağlıyom...:p

Geçmiş olsun kardeş, bugün 261. duruşma vardı Silivride, gizli tanık 9 dinlendi bu gün.
Yoksa sen o musun?:queen::queen::queen:

vay abim fena yakalandık...yöneticide beni banlarken artık birşey hissetmiyor...otomatiğe bağlamış...fabrika seri üretiminde olur ya mallar damgalanır...benide öyle düşün..mete_han = ban...:p

Vay gangam :) Hoşgeldin tekrar.


etoşşş bana ordan bi connect paket yap panpaa...:p

Biz sana hoşgeldin demekten yorulduk, sen ban yemekten yorulmadın, ne sağlam bünye varmış...
Bundan sonra azcık sakin ol gayrı :)

aynen öyle panpa...yalama oldum yani ban mevzusunda...:p artık dişli tutmuyo yani...:queen:

hoşgeldin beya buluşak bi günde beyaa.
hep söylüyon özledim diye ama bir günde hasret giderek yan yana bulaşakda..

Cihan gangam yoldaşım bak biz bir ara Pendik tayfasına uğrayalım...Ramçoyla Sedatıda görmüş oluruz vesileyle...özledim valla...harbiden aga yav...:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

hoşgeldin abi. uzun zamandır yoktun geçmiş olsun. motorun da hayırlı olsun.

canım kardeşim sağol varol...:rendeer:

Hehhehheeh liseliler uzak dursun lütfen :)

yok ganga özelden cevaplıyom çaktırmadan...:queen:

mt.net sensiz olmaz yaw :)

ovvv Parışım aleküme selam...:rendeer:

cbf hayırlı uğurlu olsun..kazasız belasız..

Allah razı olsun ganga...:rendeer:

adını namını duyduk.verılen aradan sonra tekrar gosterıme gırmek ne guzel.eeee oyleyse hosgeldın guzel ınsan...

ganga nam dediğin geyikler kralıyız...sevince sevilince dünya pek güzel...:rendeer:

abi hoşgeldin tekrar..bu ceza sana iyi gelmiş :)

vay topraam selamlar...bizim hayırsız damat napıyor selam et...

hoşgeldin ağa özledik seni yaw..... semaveri ateşe verecem mete ararım seni....

beni yak kendini yak herşeyi yak ganga...:p ver odunu sobaya kestaneleri hazırla mısır patlakları falan ...:p

Bu nasıl aşktır arkadaş.CBF150 ve Metehan aşkı.Çok kavga ettiniz ama sonuçta yine cbf150'ye kavuşman güzel.Çok şeker motordur cbf150.

eyvallah biraderim...senide kırdım zamanında ama sen büyüklük gösterdin aynı ölçüde karşılık vermeyip utandırdın beni...şimdi sövsen bana canımsın derim inan...:queen:

hoş geldin hem ebatı hem yüreği büyük insan çok özledik seni

vay gangam aleküme selam...bıyıklarının hastası yolların ustasıyım...:p kolay gele...kolay gire..:p

yıne yenıden hoş geldın... artık bunye bagımlılık yaptı mete abı dıkkat et...

aynen ganga kendimi ban bağımlısı hissediyorum...en uzun banım katıksız 1 yıldı...:queen:

Hoşgeldin abi.. Allah ayırmasın bir daha ne diyelim..

amin biradercim...

Kamberde geldi tam oldu hadi her ikise hayırlı olsun bunu satma artık tebrik etmekten yoruldum valla :D

vay biraderim sağol varol...kavuşamadık bi türlü...:wiinkk:

Forum aleminin kült karakterlerinden birisin kesinlikle , yeniden hoşgeldin başkan.

iltifatına layık olduğumu hissediyorum...:p:cherry: kendimi severim...beni seveni daha çok severim...:p ama popülarite bildiğin üzre sabun köpüğü gibi bişey...birazda kaygandır...:p sabun köpüğü gibi hiç hissetmedim kendimi...bana özel olduğumu hep hissettirdin panpa...:queen:

Geçmiş olsun, yeni motorunla beraber tekrar hoşgeldin aramıza..

eyvallah dostum...:cat:

selamun aleyküm cemaat )))) mete hayırlı olsun....

vay Tünal abim...emekli ve yetimin dostu kadim insan...seninle her yola her şarampole gözler kapalı gidilir...layık olabilirsek dostluğuna muhabbetine sevgine en mutlu kiilerden biri olurum..Allaha şükrederim Tünal Abimin hayatında olmaktan...:rendeer: başımızdan eksik olma abi...sana çok ihtiyac var...

Oş geldin bea ,zaten sensiz buraların keyfi olmuyor :D

vay hocam napıyon yav...:rendeer:

sana nc700 aldık ama ganga egsozu biraz yamuktu...birde şasi darbeliydi...bunları sen üzülme diye söyleyemedim...:queen:

Allah kimseyi motorsuz ve Mt.netsiz bırakmasın..

Aynen öyle abi,amin...

Başka platformlar üzerindende irtibatta oluyoruz ama MT başka birdaha ban yememeye çalış aksi halde makara yapmayınca keyifler kaçıyor ....

Seviliyorsun abicim,kendine çok iyi bak :p :D

Canım kardeşim nasılsın ...biliyosun her daim bir muhabbetimiz bağımız olacak sonsuza kadar...Muhammedcim herşey gönlüne göre olsun...

metehan yeniden hoşgeldin,herzamanki gibi seni burada görmek güzel kardeşim:flower:,fazla takılamasamda bende takip ediyorum mt'yi,kopamıyorum,devre sayılırız değilmi :cherry:

ovvv has devremde burdaymış...birazda topraam diyim...:p aga geçen sene aradım seni biraz soğuk davrandın yav müsait değildin galiba onu hiç unutamıyom..ulen tanımadımı acaba beni dedim...:p birde fuarda karşılaşmıştık hatırla..bişey lazım olursa buralardan söyle...

Hoşgeldin sefalar getirdin :cat: :)

aleküme selamdostum..sizler olmasanız hayat keyifsiz oluyor...:rendeer:

adama köfte demeyin kendini kaybediyor. :=)


köfte diyen olmadı da şeftali kebabı diyen oldu reis...:p

bu konuda canın yandı zaten biliyosun poligon atışlarından sonra köfteni yedik..sana dedim bir bekciyi ateşli silahlar konusunda hafife alma...:queen: (kuyrukluu yalannn ) :p

inşallah bir yol yaparız müsait bir zaman...:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------

Hoşgeldın tekrar usta. Honda hayat Onda. Şu Hondaya bınenlere bayılıyom :) AŞığım Hondası olanlara :D Hondası Olmayan ses etmesın


yaşasın Honda Irkı Yetiştiricileri...Yaşasın Honda ve Mahdumları...Yaşasın Honda Kardeşliği...:p


ve yine Yaşasın Honda Faşizmi..:queen:

eyvallah beyler...konu artık kapatılabilir forumu geyikle meşgul etmek istemem...:queen: (gelde inan buna )
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
abi hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela göstermesin
abi anlamıyorum 1 hafta burdasın bir hafta yoksun anlıyorum hemen ban yedi yine :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela göstermesin
abi anlamıyorum 1 hafta burdasın bir hafta yoksun anlıyorum hemen ban yedi yine :)

eyvallah dostum...haşarı ve afacan çocukları bilirsin evde bir yeri karıştırır kurcalar kafasına bişeyi düşürür birde annesinden zılgıtı yer o misal bende elim ayağım durmuyor...:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
metehan abi memleketimi seviyorum. Vatan hainlerine faceden geçiriyodum. Napem dayanamıyorum. Bu aralar bdpeye fazla geçirmiyom. Sağlık olsun diyek.burlarda buluşuruz o zaman.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ailen var ama aynı feys ortamında biri çıkıp ağır saydırsa zoruna gitmezmi ganga...değermi kendine sövdürmeye sanal ortamda...neyse aga kendin bilin...bana ters geldi sana biraz antipati yaptım sadece ama anlık bişey...geçti gitti...:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sanal sövme o toppraaaamm. Orda kalır o. Ben girip onlara sövmedim dikkat ettiysen. Yaptıkları yanlışları ve ayıpları yazdım neyse topraam önemli değil. Benim dipfriz köfte kakılı. Kurbanda stokladım. Gelde yiyek. :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
taam kuzen öyle olsun bakam...hadi ben nöbete geçicem öperim gıdıştan...köfteleri beklet ama bensiz yime :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam mete abi köfteler senindir. Yerken hep seni hatırlıyacam :queen:bende nöbete gitçem ama benim 7 / 24 netim var cepten sınırsız. Her zaman her yerden yazarım. Hadi bende öptüm :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam mete abi köfteler senindir. Yerken hep seni hatırlıyacam :queen:bende nöbete gitçem ama benim 7 / 24 netim var cepten sınırsız. Her zaman her yerden yazarım. Hadi bende öptüm :rendeer:

biz bu has torpak jackal64 le gelcez galiba yanına yazın aga...ben Atinaya gitmez veya Gürcistan Turuna çıkmaz isek el mahkum memleket Uşak yolcusuyuz...bize ızgarada pişirirsin gari...:p

Looo mete can hoşgeldin :) hadi bakem icraat lara devam..

eyvallah gangamstar...:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamamdır abi. Tekne turları var bodrumdan yunan adalarına. Günü birlik. Evde köfte biterse senin için gider alırız. Herzaman beklerim banstar mete abi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamamdır abi. Tekne turları var bodrumdan yunan adalarına. Günü birlik. Evde köfte biterse senin için gider alırız. Herzaman beklerim banstar mete abi.

ganga ben bu yaz yıllık izin öncesi Yunanistana vize başvurusu yapıcam olumsuz olma ihtimali yüksek...Jackal64 Önder kendi işinin sahibi vakti var ben ne zaman gel dersem çıkabilir...2.seçenek Karadeniz turu..Gürcistana kadar uzamasını düşünüyoruz...olmadı Uşak yolcusu 2 Abbas...illaki sanada uğrarız...bu Ege turu olur aslında...İzmir Muğla Uşak Manisa Salihli falan peşime takarım Önderi...:p
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Vay babağin gemüğü. Adamda biraz üşenme olur arkadaş. Bune hepsine cavap yazmışsın. Yazdında ne oldu. Tavanamı vurdu :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ganga ben bu yaz yıllık izin öncesi Yunanistana vize başvurusu yapıcam olumsuz olma ihtimali yüksek...Jackal64 Önder kendi işinin sahibi vakti var ben ne zaman gel dersem çıkabilir...2.seçenek Karadeniz turu..Gürcistana kadar uzamasını düşünüyoruz...olmadı Uşak yolcusu 2 Abbas...illaki sanada uğrarız...bu Ege turu olur aslında...İzmir Muğla Uşak Manisa Salihli falan peşime takarım Önderi...:p
Tamam abi beklerim lakin yola çıkmadan yanına 1 teneke yağ, bide huni almayı unutma :cat:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
damat çok iyi merak etme.düğüne gidemedik yahu.durdu durdu bayramda yaptı ankaradaydık :( kötü oldu.. dayı cıbıf nasıl.memnunmusunuz birbirinizden..o senden değildir kesin de :) dayı yaz bası gel buralara bi buluşamadık gitti yahu...özlemedin mi köfteleri :)

bu arada, madem özel mesajda yazdın birşeyler neden banlanıyorsun onu anlamıyorum..seni engellesin özel mesajlarında yada arasın saysın sövsün de..nie engelliyor yanı anlam veremedim..mt nin bu huyunu hiç sevmiyorum..kocaaa yazı mt siz geçirdin dicem ama vardır bi çakma nick :)

saygılar dayı..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
damat çok iyi merak etme.düğüne gidemedik yahu.durdu durdu bayramda yaptı ankaradaydık :( kötü oldu.. dayı cıbıf nasıl.memnunmusunuz birbirinizden..o senden değildir kesin de :) dayı yaz bası gel buralara bi buluşamadık gitti yahu...özlemedin mi köfteleri :)

bu arada, madem özel mesajda yazdın birşeyler neden banlanıyorsun onu anlamıyorum..seni engellesin özel mesajlarında yada arasın saysın sövsün de..nie engelliyor yanı anlam veremedim..mt nin bu huyunu hiç sevmiyorum..kocaaa yazı mt siz geçirdin dicem ama vardır bi çakma nick :)

saygılar dayı..

ulen sende düğüne gidemediysen artık bizim gidemeyişimiz sorun olmaz Sinana...:queen:

aga aldık makinayı kafa rahat...huzur var ...bugün sıkıldım dolandım var ya aslında aklıma gelmedi geleydim Çerkezköye...valla aklıma gelmedi..müsaitdim...3 dostum var..sen Sinan ve Erdim diye bir arkadaş...bmw 650 gs si var buz mavisi...görmüşündür belki oralarda...


özelden değil aha alanen yazdım ortalığa...sıkıntı o zaten...çakma nik yok bende vesileyle ortamı özlüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst