Kazasız Belasız Sürüşler Dilerim

Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
18
Sevgili Büyüklerim / Kardeşlerim

İstanbul'dan Katılıyorum Aranıza

Adım: Ahmed

Yaşım: 18

4-5 Yıldır Motor Delisiyim Ehliyet Yaşımda Gelince Motor Almak Şart Oldu Dedim Ve Geze Geze Bu Forum'u Buldum

Sizin Önerilerinizi Almak İstiyorum İlk Önce Benim Kafamdaki Fikirleri Söylemek İstedim Size;

İlk Önce Motor Seçmem Lazım Fakat Bunda Aşırı Kararsızım Amatör Olduğum İçin Honda CBR 125 / 250 Yamaha Yzf 125 / Megelli / BuMoto / Arasında Gidip Geldim Megellinin Sesi Kötü Şekli Görünüşü Çok Güzel Ucuz Fakat Sesi Traktör Sesi Gibi :D
BuMoto İçinde Herkes Grenajları Çok İnce Diyo Bu Yüzden Bundada Kararsızım Ama Sesi Güzel Bide 250'lik Fiyatıda Uygun Çin Malı Felan Diyenler Var

Yamaha Yzf 125 Hiç Bir Kusuru Yok <3 Fiyatı Hariç 125 Lik Motora Göre Şekli Çok Güzel Seside Öyle Fakat Parası :salut:

Honda Cbr 125 / 250 İnce Motorlar Ön Görünüşü Kötü Geldi Sesi'de Fazla Yok Fiyatı Uygun Ama Megelli / BuMoto / Yamaha Yzf 125'lik Dururkende Honda'ya Elim Gitmiyo Güzel Kullanışlı Motor Ama Ben 1 Kere Alıcam Ve O Motoru Ölene Kadar Kullanmayı Düşünüyorum Sizden Tek İstediğim

Önerdiğiniz Motor Varmı ?

Facebook'dan Ulaşmak İsteyen Yerimi Öğrenmek İsteyen Bana Yakın Olan Büyüklerimin / Kardeşlerimin Eklemesini İsterim

www.facebook.com/KeoStyLe
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
motoru ölene kadar kullanamazsın. Haa kaza yapar ölürsün o ayrı konu. Arasında en iyisi ve uygunu cbr 125 tir. Yzf alacağına cbr 250 öneririm. Hoşgeldin.
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
18
motoru ölene kadar kullanamazsın. Haa kaza yapar ölürsün o ayrı konu. Arasında en iyisi ve uygunu cbr 125 tir. Yzf alacağına cbr 250 öneririm. Hoşgeldin.

cbr' ninde sesini beğenmiyorum egzoz değiştirmeyle ses değişirmi böyle 600 lük motorlara yakın bi sesi yakalayabilirmiyim
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yakalayamazsın. Çünkü tek silindirden 4 silindir sesi çıkmaz. Bu diğer tek silindirliler içinde geçerli.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
259
aman adem kardeş, arkadaş belliki 600 lük makina sesi istiyor; hızı seviyor hislerim beni yanıltmıyorsa. öğrenene kadar 125-150 cc motorlar kullanmanı öneririm.
ölene kadar kullanamayacağını yetmeyeceğini ve sahibindene koymak üzere fotoğraflarını çekeceğini göreceksin.
 
Katılım
12 Kas 2012
Mesajlar
18
aman adem kardeş, arkadaş belliki 600 lük makina sesi istiyor; hızı seviyor hislerim beni yanıltmıyorsa. öğrenene kadar 125-150 cc motorlar kullanmanı öneririm.
ölene kadar kullanamayacağını yetmeyeceğini ve sahibindene koymak üzere fotoğraflarını çekeceğini göreceksin.

hızla işim yok istanbul gibi bir yerde hemde :D ses'i cezbedici ve görüntüsü olsun yeter aslında benm için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst