Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
1
derbi gpr 125 alınacak

s.a arkadaslar forumda yenıyım ama uzun suredır takıp edıyorum ıstanbul anadolu yakasında ıkahmet edıyorum satılık derbı gpr 125 arıyorum satan arkadaslar varsa ''elıyuzu duzgun bı motor'' bana [email protected] maıl adresıne tlflarını yazsınlar ben arayayım goruselım hayırlı gunler herkese
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Masallah , uzun zaman once acmis oldugum basligin halen canli oldugunu gormek harika. Belki simdi derbi binmiyorum ama 125cc klasmani her zaman benim icin farkli olmusdur. Iste buda o klasmandaki son oyuncagim.

 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Masallah , uzun zaman once acmis oldugum basligin halen canli oldugunu gormek harika. Belki simdi derbi binmiyorum ama 125cc klasmani her zaman benim icin farkli olmusdur. Iste buda o klasmandaki son oyuncagim.

[url]http://g1206.hizliresim.com/y/j/80xys.jpg[/url]

Başlık pek canlı değil malesef...
2012 senesinde senin mesajın 3. mesaj :)
Oysa ne kadar güzel ve özel bir motosiklet...
Bu arada güzel motor :cat:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
E hadi bir sürpriz de ben yapayım, eski Derbicilerden kim kaldı UĞUR!!! KTM hayırlı olsun, stickerlar da çok yakışmış.

Ben hala biniyorum motoruma, bu yaz bayağı yol yaptım hatta. Gezilere her zaman varız. Hatta bu Cumartesi Koray tüm gün gezi yapalım diyor da benim durum belli değil henüz..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Orhanima bak be , abi aramissin cevap veremedim kusura bakma bir kac gundur dis operasyonu geciriyorum dolgu kanal filan durumlar sakat :=) yaslaniyorum sanirim!!!!


Gezi durumlarini cozun abi , toplanalim riva miva bir sekil yapalim tez zamanda , hafta sonu olabilir pazar olursa on numara olur aslinda :) Bu haftadan sonraki pazar Kayra nin dogum gunu var sonrasindaki hafta sonuda kismetse tatilde olucam bu hafta sonunu degerlendirsek super olur , degerlendiremiyorsakta bugun yarin yani hafta sonuna kalan gunler icerisinde ortak bir noktada kahve icelim abi , ortakoy olur bebek olur sariyer istinye olur .

Ozlem giderelim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------

Başlık pek canlı değil malesef...
2012 senesinde senin mesajın 3. mesaj :)
Oysa ne kadar güzel ve özel bir motosiklet...
Bu arada güzel motor :cat:


******

Demekki 2012 yilinda pek zaman ayiriramamisim.

Bu senenin oncesinde bir cok teknik bilgi ve tecrube paylasildi burada , zaten her mesajin altina yazmak degil paylasilicak bilgileri yazmak onemli olan

2012 yilinda 22222 mesajim olsa ne olur , kimseye faydasi yoksa.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
2
ıyı gunler aranıza yenı kaltılıyorum bende malatyadan 2 senedır derbi gpr 125 kullanıcısıyım ve motorum asırı zorlamarıma dayanamadı krank bılyası dagıtı forumda kotuleyenler var galıba r125 cbr 125 gt250 cbr 250 motor bunların dıs granjına gore cok cok saglam ama parcası bulnmuyor ve bunlardan daha hızlı kaltıgına ve gtıgıni soyleye bılırım derbi kullanıcıları bakarsan bag bakmasan dag olur kelımesı cok guzel ben bakıyordum ama motorun canın alıyordum resmen .d ve sılındır kıt konusunda yardımcı olmanızı ıstıyorm pıston yok taywan malı pıston takmak zorunda bırakmayın benı .d yardımcı olursanız sevınırım
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
32
malatyadakı arkdasım sanırım senın derbi yesıl renkte olan sana kitden once bısey sorcam degısen bılya japon malımıydı cın malımıydı kıtı getırıp taktıgında orjınal bılyası bıle dayanmıyor cunku bıde cın taktırdıysan kıtı hıc takma bılyalar anında elveda der eger ojı joponsa msj at goruselım kıtı getırtırız sorun degıl
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
2
malatyadakı arkdasım sanırım senın derbi yesıl renkte olan sana kitden once bısey sorcam degısen bılya japon malımıydı cın malımıydı kıtı getırıp taktıgında orjınal bılyası bıle dayanmıyor cunku bıde cın taktırdıysan kıtı hıc takma bılyalar anında elveda der eger ojı joponsa msj at goruselım kıtı getırtırız sorun degıl
bıraz gec atım ama benmkı kırmızı degıl bana kıt lazım sadece .d onlar sorun degıl debraj balatası bıde klepe 34 mm karbırator
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Merhaba arkadaşlar. Bugün itibari ile bende ilk motosikletimi aldım. Ve aranızdayım. Hepiniz ile tanışmak isterim. Yalnız konu biraz cansız kalmış. Bakalım bu mesaj ile renk gelecek mi? :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
37
beylerrr yardımmmmm ....
derbi 125r grenaj lasım..kafa grenajı nereden bulacam biraz ekonomik olursa çok sevinirim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-derbi-derbi-gpr-125-r-guclendirilmis-plaka-06-gpr-05-91508900/detay/


linkim budur...grenaj bulursamm kesinlikle satmayacağım..motorumun son halini görebilirsinizz
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
39
Bana motor aşkını aşılayan ve kanıma o virüsü salan motordu. Hala sahibindene girdiğimde bir göz atarım fiyatlarına ve çok nadirende olsa bir yerde denk gelirse koşarak sarılmamak için kendimi zor tutarım. Ben aşığım galiba bu motora :salut:
 
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
8
arkadaşlar herkese selamlar cok uzun zamandır paylaşımlarınızı takip ediyorum bende daha 1 hafta oldu bir gpr 125 nude aldım gayet zevklı biniyorum bi sikintim yok aldıgım yer bana motorun yenı piston degiştigini soledi ilk 1000 km yi nasıl gıtmelıyım gecmemem gereken bhız limiti varmı ? hepinize ıyı sürüşler Not: ANtalyadayım derbi kullanan baska biri varsa goruşmek isterim bilgi alış verisi için :)
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
39
motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın ama kullanırken de edindiğiniz bilgileri ve çekindiğiniz fotoları bizlerle paylaşmayı unutmayın :king:
 
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
8
teşekkur ederım :) bu rodaj zamanı yapmam gereknlerle ılgılı bılgı verebılıcek bırı varmı acaba ? yada yapmam gereken bısıy varmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst