Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arora yebere ler yamaha ybr lerin aynı fabrikadamı üretiliyor? Arora yebere de kalite aramayın, konfor hiç aramayın. Motoruda zaten hileli, 138 cc mi ne?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Şu ybr'lere niye 150-200-250cc setler yapmıyolar anlamıyorum doğrusu. Cg'ler ne güzel 125'lik al sıkıldıkça 150-200-250cc'ye yükselt motoru.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yahu cg lerin çok yaktığını kim söyledi? Bende 2005 titan es var 135 cc getirin en az yakan ybr veya salcano az yakıt konusunda kapışalım. Kokluyo mübarek.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ben honda cg den bahsetmiştim. Geri dönüşüm, katalizatör falanda yok. 20 tl koydum 1 ay önce. Salcanoyada biniyorum titan es ede. Titan es in benzin ibresi çok zor oynuyor. 12.5 litre depoya rağmen. Salcano 17 litre. Hadi 1.5 lite yukarda boşluk diyelim, 15.5 litre.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
arora yebere ler yamaha ybr lerin aynı fabrikadamı üretiliyor? Arora yebere de kalite aramayın, konfor hiç aramayın. Motoruda zaten hileli, 138 cc mi ne?

adema bi ybr fabrikası olan jianshe fabrikasında üretilmiyor benim bildiğim aroralar başka fabrikanın malı

Şu ybr'lere niye 150-200-250cc setler yapmıyolar anlamıyorum doğrusu. Cg'ler ne güzel 125'lik al sıkıldıkça 150-200-250cc'ye yükselt motoru.

aslında ben öğle 200-250 istemiyorum aslında ama 150 cc olsaymış ybrler bence tadından yenmezdi

yahu cg lerin çok yaktığını kim söyledi? Bende 2005 titan es var 135 cc getirin en az yakan ybr veya salcano az yakıt konusunda kapışalım. Kokluyo mübarek.

adem abi silindiri büyüt dişliler ile oyna sonrada az yakıyor de sen o cg ye ön 14 arkaya 44 tak bakam nasıl yakıyor benzini :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hoşgeldin fatih. Zaten arora yebere lere hiç içim ısınmadı. Çakma olduğu adından belli. Yebere :farao:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ön 14, arka 41 fatih. Pistonda sana sattığım titanınki kadar. Karburatör iğnesi orjinal ayarda. Oynanık değil. Onuda ayarlasam dahada az yakacak. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ön 14, arka 41 fatih. Pistonda sana sattığım titanınki kadar. Karburatör iğnesi orjinal ayarda. Oynanık değil. Onuda ayarlasam dahada az yakacak. :cat:

abi salcanoda ona bakarsan bende az yakıyordu sen aldın çok yakmaya başladı birde titan ile cg bir değil cg nin vites aralıkları farklı uzun titanla bak bakalım salcanodan az yakabilirmisin orjinal haliyle :)
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
@oguzkaan_27
motoru şehirdışından aldım. daha evrakları gelmedi. en az 200-300tl tutar plaka.
ben 3 gündür kullanıyorum. ciddi bir sıkıntı yaşamadım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

bide motor aksamı çok başarılı. burda hava 10 derecelerde. sabah bile marşa bastığım anda çalışıyor. sadece sabah ilk çalışmada 15-20 saniye jikle açıyorum. sonra saatlercede beklese jiklesiz çalışıp stop etmede sıcak gibi çalışmasına devam ediyor.
farları çok iyi.
vitesleri rahat.
devamlı devirlenmek isteyen çok seri bir motoru var.
1.85 boyuma rağmen altımda naked gibi duran heybetli bir motor.
115kg olmama ve rodajda olmasına rağmen çok iyi roketliyor.
orası burası gevşemiyor. diğer çin motorları gibi yola parça vida somun vs. saçarak gitmiyosun.
titreşim olayını ben hissetmedim.
Bende düzcedeyim istanbuldan alıcam ben bayiyi aradım işlemleri başlatalım dedi
istanbuldan kurye bi arkadaş getiricek motoru
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih hondanın cg lerı özellikle yeni kasaları orjinal haliyle bile çok az yakıyor. Yakıt cimrisi. Sen benim sattiğıma bakma. Pistonu büyüktü onun. yoksa 9.5 litre ile rahat 500 km yapardın onla. Belki daha fazla ama daha az değil. Tekrar gel 1 litre benzin koy ve menzilini kendin ölç. Benim kafamı kaşımaya vaktim yok valla. Geçen yağmurda tarladan hortum geçti, zeytin ağaçlarını söktü, kopardı parçaladı. Üstelik ağaçlar asırlık ağaçlar. 2 gündür odun kesiyorum makineyle, yarısı anca bitti. Yarın traktörle taşıyacam.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem bana da bi traktör odun yolla be malum kış geldi sayılır:p
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih hondanın cg lerı özellikle yeni kasaları orjinal haliyle bile çok az yakıyor. Yakıt cimrisi. Sen benim sattiğıma bakma. Pistonu büyüktü onun. yoksa 9.5 litre ile rahat 500 km yapardın onla. Belki daha fazla ama daha az değil. Tekrar gel 1 litre benzin koy ve menzilini kendin ölç. Benim kafamı kaşımaya vaktim yok valla. Geçen yağmurda tarladan hortum geçti, zeytin ağaçlarını söktü, kopardı parçaladı. Üstelik ağaçlar asırlık ağaçlar. 2 gündür odun kesiyorum makineyle, yarısı anca bitti. Yarın traktörle taşıyacam.

işlerin yoğun baya desene abi geçmiş olsun bu arada dikkat et bakalım yok abi ya artık işim olmaz kadırgama bakarım be artık kadırgaya ayar çekecem yarın çok deli yakıyor resmen içiyor şuan :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Adem abi ben bu tarla muhabbetini anlamadım. :) :)

Bu arada malum rahatsızlık sebebi ile 6 ay kullanamayacağım.Sahibinden.Com a ilan koydum.Bu sürede satılırsa ve tedavi süreci olumlu gecerse cc yükselteceğim.Satılmazsada dursun tedavi süreci olumsuz gecerse büyütme falan yalan.

İşte link : http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/109607-salcano-wolf-125-a.html

hayırlısı ne ise o olsun meriç inş. ciddi bir sorunun yoktur
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tarlamdan hortum geçti arkadaşlar. Durum bu. F54 fatih, ybr enle gel, sana 1 ybr dolusu odun vereyim. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst