honda psi 150 mi,aprilla sacabero 200i mi

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
honda psi 150 ile,aprilla sacabero 200i arasında kaldım.honda 16,sacabero19 hp.ikiside su soğutmalı.sacaberoda büyük jant avantajı var.ikinci el fiatları aynı.hangisini önerirsiniz.herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
İkiside iyi motor,ben jant ve güç farkindan dolayi scarabeo diyorum.
 
Katılım
27 Eki 2012
Mesajlar
11
Diğer forumlardan takip ettiğimden biliyorum. Honda ps 150i si olanlar motorunu yükseltmek istedikleri zaman seçenekleri arasına scarabeo 200 ü koyuyorlardı. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir!!!
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Diğer forumlardan takip ettiğimden biliyorum. Honda ps 150i si olanlar motorunu yükseltmek istedikleri zaman seçenekleri arasına scarabeo 200 ü koyuyorlardı. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir!!!



aynen öyle

ikisine de bindim arada dağlar var her açıdan..

sadece motor gücü ve jant olayı değil olay. tasarımından lastiğine kadar.


(selam şefik abi nasılsın beni hatırladın mı ? )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst