Kuba Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
kuba'nin arka dişlinin girdiği yer kaç vidalı? Bir endurocu arkadaş 6 vidalı olması iyi demişti, 4-5 vidalı çinliler ileride oynama-yalama yaptığından bahsetti.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

bir de kartel koruması yok aletin, gorduğum kadarıyla butun çamur motor uzerine direkt yapışıyor,kayaya falan geldimi de sakat. Acaba diğer markaların kartel koruması buna uyar mı ya da taktıran arkadaş var mı ?
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
22
merhaba arkadaslar uzun zamandir giremiyorum okul falan 1.5 aydir nerdeyse motor bosa yatiyor kitlendi motor yarin yagmur yagmazsa insallah cekicez... motora kitlenmeden once 5 gun once yag koydum 5 günde nasil bitti anlamadim:silent: sizce nekadar fiyat tutar bi bilgisi olan varmi acaba ?
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
merhaba arkadaslar uzun zamandir giremiyorum okul falan 1.5 aydir nerdeyse motor bosa yatiyor kitlendi motor yarin yagmur yagmazsa insallah cekicez... motora kitlenmeden once 5 gun once yag koydum 5 günde nasil bitti anlamadim:silent: sizce nekadar fiyat tutar bi bilgisi olan varmi acaba ?

geçmiş olsun dostum.nasıl kitlendi,yağı bitmiş demişsin ve 5 günde...ne marka yağ koydun?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Öne fazla ağırlık verince ön amortisör tamamen kapanıyor ve çarpma oluyor. Artık kim kime nasıl çarpıyor orasını bilmiyorum. Benim de hafiften başıma gelmişti
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Benzin bitti yolda saga cektim yedek depoya aldim bekledim bekledim bekledim ve calismadi calismadi calismadi sonra bir sekilde calistirdim ama gaz veriyorum stop ediyor gaz veriyorum stop ediyor . Benzin koyduk yine ayni cevre yolunde gece gece yolda kaldim sanirim bir daha cin mali motor alirsam iki olsun.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Benzin bitti yolda saga cektim yedek depoya aldim bekledim bekledim bekledim ve calismadi calismadi calismadi sonra bir sekilde calistirdim ama gaz veriyorum stop ediyor gaz veriyorum stop ediyor . Benzin koyduk yine ayni cevre yolunde gece gece yolda kaldim sanirim bir daha cin mali motor alirsam iki olsun.

geçmiş olsun dostum.benzin biterken ya hemen yedeğe alacaksın stop ettirmeden,yada yedeğe alınca biraz bekleyeceksin(benimki öyle) ayrıca km hesabı yaparak benzinin bitmeden almanı öneririm bundan sonra,en sağlamı o...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Benzin bitti yolda saga cektim yedek depoya aldim bekledim bekledim bekledim ve calismadi calismadi calismadi sonra bir sekilde calistirdim ama gaz veriyorum stop ediyor gaz veriyorum stop ediyor . Benzin koyduk yine ayni cevre yolunde gece gece yolda kaldim sanirim bir daha cin mali motor alirsam iki olsun.

Benzin koydunuz da nasıl çalışmadı?? Bence sorun sizden kaynaklanıyor. Yedek depoya güven olmuyor ancak benzin bitmişse bitmiştir...çinlilerin suçu ne :) Ben 4 defa yolda kaldım, hepsinde de kendime kızdım. Ve hepsinde de yedek depo işime yaramadı, çünkü çok çok az var yedek depoda.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
196
Benzin koydunuz da nasıl çalışmadı?? Bence sorun sizden kaynaklanıyor. Yedek depoya güven olmuyor ancak benzin bitmişse bitmiştir...çinlilerin suçu ne :) Ben 4 defa yolda kaldım, hepsinde de kendime kızdım. Ve hepsinde de yedek depo işime yaramadı, çünkü çok çok az var yedek depoda.

Yedek deponun amaci benzin gostergesi olmayanlarda yolda kalmamaniz dolayisi ile dunyanin hic bir yerinde yedek depo calismadigi icin yolda kalmak kullanici hatasi degildir. Orada olmasinin bir amaci var zira. Yine bir makine ayni basit hatadan 4 kez yolda birakiyorsa benim gozumde o makine kusurludur. Kaldi ki kanun gozunde de kusurludur hukuki olarak hakkinizi arayabilirsiniz.

Gelelim benim sorunuma 2012 model 950 km de bir motor beni bu denli basit bir sekilde yolda birakiyorsa bu onun sucudur. Ayrica benzin bittigi icin yolda kalmadim zira depoda benzin varmis sonra kontrol ettik yetmedi iki litre de ben koydum.

Simdi yetkili servisin raporuna gelirsek
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!

Daha 4 aylik 950 km de 450 km once tarafimdan bakima sokulan yagmur yaginca evin icine alinan ve sadece cevreyolunda temiz kosullarda kullanilan bu motorda nedeni belirsiz sorun icin 250 tl

300 tl ye dizel arabamin triger setini degistirdiler orjinal set

Ayrica bu cross motor degil mi arazi icin yapilmis yani tozda toprakta gitsin diye
Bir onceki bakim 450 km once.

Honda cbr 4000 km de bakima giriyor ve yetkili servis 80 tl ucret aliyor.

Kimse bana çin mallarini savunmasin saygilarimla . Motorumu satiyorum cok temizdir isteyen alabilir ben ve çin motorlarinin hikayesi bitmistir hepinize kazasiz belasiz gunler dilerim.

Motoru satarken ben kefilim diyen kuba yetkili saticisina da sukranlarimi sunarim ( ben bir kez kazik yerim)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Tamam str 250 sana sorunlar yaşatmış olabilir ama bir anlık öfkeyle motorunu satma biraz bekle sinirin geçsin. Hem bu benzin musluğu sorununu bir çok srt 250 kullanıcısı yaşadı. Servis gerçekten kötü ona birşey demiyorum.
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Resmen komedi, daha doğrusu trajikomik. Yurt dışında kaldığım surece 1000-2000 dolara ne Kawasaki,Yamahalar gordum. Burada bu paralara ancak bukadarmış... Bir çinli alıp enduroya çıkıcam boyle yazıları okuyunca korkum ikiye katlıyor. Umarım aldığım çinli motor bana çin işkencesi yapmaz. 900 km de duz yolda benzin bitince orası burası tıkandıysa dağda ne olur kim bilir.
Çok geçmiş olsun.
Motorun garantisi işe yaramadı mı ? (once cevabı kendim tahmin edeyim " Bu arıza garanti kapsamı dışında" mı dediler)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Soru : motorun nesi varmis?
Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
Soru : ucret ?
Cevap : 250 tl !!!!

Çok komik fiyat söylemişler bence kesinlikle ödememelisin. Herhangi bir küba servisi arayıp hava filtresi, yakit filtresi, buji ve benzin hortumunun fiyatını al ve üstüne tahmini işçilikleri koy bakalım ne kadar fiyat çıkacak. Olmazsa fabrikayı ara onlarla konuş bakalım onlar bu duruma ne diyecekler.

Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst