- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #2,981
aynen uğur. Fiyatı yaza artar.
Fatih benim yapabileceğim bişey yok
neden yok abi baksana şikayet edebiliyormuşsun meriç etmiş
aynen uğur. Fiyatı yaza artar.
Fatih benim yapabileceğim bişey yok
aynen uğur. Fiyatı yaza artar.
Fatih benim yapabileceğim bişey yok
cepten nasıl şikayet etçem?
olmazmı olur tabi bende böyle bir şyleri kastediyordum Tsubusdan haber çıkmassa kafamda bazı projeler var dediğimde
Meriç ciğim öncelikle çok geçmiş olsun sen yeterki iyi olda uzun yol yapma istersen sıkıntı yok önce sağlık yani :rendeer: ama 6 ay diyorsun 6ay sonra başlıyor zaten sezon asıl gezilecek zaman o zaman yani :cat:Onu ben anlamaz abi.![]()
İlan işini görünce söyleyeceğimi unutturdunuz abi.Bugün babamı kontrola götürmüştüm.Gitmişken bende muayine oldum (daha önce damyo ya gittiğimde belinde hafif eğrilik var demişlerdi) Doktorda aynı şeyi tekrarladı oturuş şekline dikkat et beline fazla yüklenme dedi.Birde spor yapmamı özellikle sırt ve bel kaslarımı geliştirmemi söyledi.Uzun yola giden herkezin bildiği gibi 200 km üstü yolda bel ağrısı kaçınılmaz.6 ay sonra kontrole gel dedi.Bu 6 aylık sürede uzun yola çıkmamam gerekiyor.Bizim çanta işleride bir süreliğine askıya alınır.(ahmet abiye duyurulur)

gün itibariyle bende aranıza katıldım arkadaşlar. sizin sayenizde aldım wolfu.
çokda memnunum. teşekkürler
http://img21.imageshack.us/img21/5631/img20121109091034.jpg
allah kazasz belasız kullanmayı nasıp etsın ınsallahgün itibariyle bende aranıza katıldım arkadaşlar. sizin sayenizde aldım wolfu.
çokda memnunum. teşekkürler
http://img21.imageshack.us/img21/5631/img20121109091034.jpg
bende mutlu bana enişte diyebilirsin.tanışalım arkadaşlar
ben tahsin
yaş 30
evliyim 3 yaşında 1 oğlum var
lise mezunuyum
izmitte kaynak işleri yapıyorum
hali hazırda 1.3 mjet doblo aracım var. ama maliyetli olduğundan bu motoru aldım.
googleda sizi buldum. tavsiyelerinize uydum aldım.
pazartesi günü istanbul tuzladaki üçerler motordan siparişimi verdim. 2600/12 taksit.
dün geldi fabrikadan kargoyla servise geldi. toplandı. arka tekeri irc marka tubeless yaptırdım. gece teslim aldım motorumu.evrak bekliyorum şu an.
eksik göremedim. vitesler çok rahat. acayip seri. ama sakin süremedim. yani gaza dokununca çok roketliyor. motorda devamlı devirlenme arzusu var. sakin kullanma bas gaza diyor..normal mi ?
bide ön frene basınca sürtme sesi geliyor. servis gez biraz alışır dedi. sizdede oldumu ilk aldığınızda ön frende ses ?
tanışalım arkadaşlar
ben tahsin
yaş 30
evliyim 3 yaşında 1 oğlum var
lise mezunuyum
izmitte kaynak işleri yapıyorum
hali hazırda 1.3 mjet doblo aracım var. ama maliyetli olduğundan bu motoru aldım.
googleda sizi buldum. tavsiyelerinize uydum aldım.
pazartesi günü istanbul tuzladaki üçerler motordan siparişimi verdim. 2600/12 taksit.
dün geldi fabrikadan kargoyla servise geldi. toplandı. arka tekeri irc marka tubeless yaptırdım. gece teslim aldım motorumu.evrak bekliyorum şu an.
eksik göremedim. vitesler çok rahat. acayip seri. ama sakin süremedim. yani gaza dokununca çok roketliyor. motorda devamlı devirlenme arzusu var. sakin kullanma bas gaza diyor..normal mi ?
bide ön frene basınca sürtme sesi geliyor. servis gez biraz alışır dedi. sizdede oldumu ilk aldığınızda ön frende ses ?