Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Onu ben anlamaz abi. :) :) İlan işini görünce söyleyeceğimi unutturdunuz abi.Bugün babamı kontrola götürmüştüm.Gitmişken bende muayine oldum (daha önce damyo ya gittiğimde belinde hafif eğrilik var demişlerdi) Doktorda aynı şeyi tekrarladı oturuş şekline dikkat et beline fazla yüklenme dedi.Birde spor yapmamı özellikle sırt ve bel kaslarımı geliştirmemi söyledi.Uzun yola giden herkezin bildiği gibi 200 km üstü yolda bel ağrısı kaçınılmaz.6 ay sonra kontrole gel dedi.Bu 6 aylık sürede uzun yola çıkmamam gerekiyor.Bizim çanta işleride bir süreliğine askıya alınır.(ahmet abiye duyurulur)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Onu ben anlamaz abi. :) :) İlan işini görünce söyleyeceğimi unutturdunuz abi.Bugün babamı kontrola götürmüştüm.Gitmişken bende muayine oldum (daha önce damyo ya gittiğimde belinde hafif eğrilik var demişlerdi) Doktorda aynı şeyi tekrarladı oturuş şekline dikkat et beline fazla yüklenme dedi.Birde spor yapmamı özellikle sırt ve bel kaslarımı geliştirmemi söyledi.Uzun yola giden herkezin bildiği gibi 200 km üstü yolda bel ağrısı kaçınılmaz.6 ay sonra kontrole gel dedi.Bu 6 aylık sürede uzun yola çıkmamam gerekiyor.Bizim çanta işleride bir süreliğine askıya alınır.(ahmet abiye duyurulur)
Meriç ciğim öncelikle çok geçmiş olsun sen yeterki iyi olda uzun yol yapma istersen sıkıntı yok önce sağlık yani :rendeer: ama 6 ay diyorsun 6ay sonra başlıyor zaten sezon asıl gezilecek zaman o zaman yani :cat:

---------- Post added at 05:07 ---------- Previous post was at 03:27 ----------

Bu arada taktığım tozluğunda nihayet fotoğrafını çekebildim montaj biraz aceleye gelsede çok faydalı oldu benim için :cat: en azından ayakkabılarım çamur içinde kalmıyor yağışlı havalarda buyrun
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Ahmet benimde aynı sorun var :) bende kuryelerin yaptığı gibi ayak bölgesine çamurluk yaptıracağım geçen gün bir yağmur yağdı ıstanbulda abartmıyorum bir şu birikmiş yolda fark edemedim motorun yarısı suya gömüldü :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. günaydın arkadaşlar

ahmet abi eline sağlık güzel olmuş yağışlı havalarda çok faydalı olacağı kesin
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
gün itibariyle bende aranıza katıldım arkadaşlar. sizin sayenizde aldım wolfu.
çokda memnunum. teşekkürler

img20121109091034.jpg
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
tanışalım arkadaşlar
ben tahsin
yaş 30
evliyim 3 yaşında 1 oğlum var
lise mezunuyum
izmitte kaynak işleri yapıyorum

hali hazırda 1.3 mjet doblo aracım var. ama maliyetli olduğundan bu motoru aldım.

googleda sizi buldum. tavsiyelerinize uydum aldım.
pazartesi günü istanbul tuzladaki üçerler motordan siparişimi verdim. 2600/12 taksit.
dün geldi fabrikadan kargoyla servise geldi. toplandı. arka tekeri irc marka tubeless yaptırdım. gece teslim aldım motorumu.evrak bekliyorum şu an.

eksik göremedim. vitesler çok rahat. acayip seri. ama sakin süremedim. yani gaza dokununca çok roketliyor. motorda devamlı devirlenme arzusu var. sakin kullanma bas gaza diyor.. :) normal mi ?

bide ön frene basınca sürtme sesi geliyor. servis gez biraz alışır dedi. sizdede oldumu ilk aldığınızda ön frende ses ?
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
tanışalım arkadaşlar
ben tahsin
yaş 30
evliyim 3 yaşında 1 oğlum var
lise mezunuyum
izmitte kaynak işleri yapıyorum

hali hazırda 1.3 mjet doblo aracım var. ama maliyetli olduğundan bu motoru aldım.

googleda sizi buldum. tavsiyelerinize uydum aldım.
pazartesi günü istanbul tuzladaki üçerler motordan siparişimi verdim. 2600/12 taksit.
dün geldi fabrikadan kargoyla servise geldi. toplandı. arka tekeri irc marka tubeless yaptırdım. gece teslim aldım motorumu.evrak bekliyorum şu an.

eksik göremedim. vitesler çok rahat. acayip seri. ama sakin süremedim. yani gaza dokununca çok roketliyor. motorda devamlı devirlenme arzusu var. sakin kullanma bas gaza diyor.. :) normal mi ?

bide ön frene basınca sürtme sesi geliyor. servis gez biraz alışır dedi. sizdede oldumu ilk aldığınızda ön frende ses ?
bende mutlu bana enişte diyebilirsin. :) bende izmitli sayılırım 34 yasındayım izmit merkez topculardan evlıyım.bursada oturuyorum.motora gelınce 4-5 bın devırı gecme ılk 1000 kmde en az.motor sıkısık oldugundan alısma asamasındaılk 500 kmde yagını 10-40 sentetık yag ıle degıstır.sımsıyah bı yag cıkacak.bol bol vıtes degıstır.debrıyaj ayarı dusebılır sol elcıgın ustunde plastık bı dalga var onu kaldırdıgında bı somun goreceksın o debrıyaj ayar somunudur aklında olsun.500 km degısımıne gıttıgınde motorun genel bı somunlarını sıktır.zıncırı 400-500km de bır yaglamayı ıhmal etme.bu motorun yagını 2500-3000 de degıstırenler var.ama ben 1200 en kotu 1300 kmde degıstırıyorum ama motor sıkır sıkır.bunun zıncırını yaglayıp yagını degıstırdıgın,rodajınıda adam gıbı yaparsan omurluk.bursada kı kuryede gordum 2011 model 76 bınde sadece zıncır dıslısını degıstırmıs bakım kartlarını gosrtterdı.bende 28 nısanda 0 aldım hatta o donemde gene bu sayfaya sadekahve33 nıkıyle yazmıstım 7-8.sayfalara bakarsan tecrube olur.gelelım fren sesıne.eger bu motorun kronık sorunu varsa oda on frenın ses yapması.balataları sert hamurlu orjınallerı.daha yumusak hamurlu balata taktırmak lazım.ben degıstırdım.ayrıca sıtedekı egelım43 ahmet abi ve fat280 nıklı fatıhın uzun yol gezılerı var tecrubelıler bu konuda.onlardanada yardım alabılırsın her ıkısıde motorun dılınden anlıyor.bana sorarsan 9400km oldu 28 nısandan bugune.bodruma,canakkaleye,altınoluk,akcay,sarımsaklı.kocaelı kandırada dede var dalca koyunde 2-3 kezoraya ıstanbul dudulluya 1kez gıttım.bursa mt nın gezılerıne katıldım bursa mt 780.785,810.sayfalara bakarsan fotoları gorursun.son gezıde kahverengi montum var ustumde.ben 148kg yım 9400 km nın enaz 6000 km sını esımle gıttık oda 50-55 cıvarı.dusun ıste daha tık demedı.bana sorarsan ama ıllada bakım ıllada bakım.bakımdanda kastım zıncırı 400-500 km de bır yagla 1500 u gecırme yag degısımınde.aklına ne takılırsa sor tecrubem kadarını aktarırım ama egelım ve fat280 daha tecrubelı. bırde on koruma demırı taktır ılk fırsatta.allah korusun dusme kalkma esnasında motora gelcek hasarı onler. ırc guzel lastık benımkılerde ırc.ama ımkanın varsa on lastıgıde dublex yaptır.9400 kmde daha lastık hıc patlamadı kı ne yollar gordu.sımdılık tavsıyeler bunlar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hayırlı uğurlu olsun tahsin arkadaşım. Motorun rodajda rodaj kurallarına uy, fazla basma, devirli sürme. Ön fren zamanla alışır.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
fatih yazmış rodaj olayını. ama motor.değil çeyrek gaz dokununca uçuşa geçiyor. sizdede böylemi. zamanla sakinleşirmi motor ? zorlanıyorum kullanırken...

1- 0-150 km arası : gaz kolunu 1/4
den fazla çevirmeyiniz motor devri
4000 rpm olmalı 1 saatlik kullanımdan
sonra motoru stop ediniz. 10 dk
motorun soğumasını bekleyiniz. tekrar
kullanmaya başlayınız. gaz kolunu sık
sık çevirerek değişik devirlerde
kullanmaya çalışınız. sabit hızda
kullanmayınız.
2- 150-500 km arası : kullanım
süresince 1/2 gaz vermeye başlayınız.
motor devri 5000 rpm olmalı.
kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı
ve vitesini sık sık değiştiriniz. sabit
gazda kullanmayınız.
3- 500-1000 km arası : motor devri
6000 rpm olmalı. kullanım süresince
3/4 gaz vermeye başlayınız. kesinlikle
tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve
vitesinizi sık sık değiştiriniz. sabit gazla
kullanmayınız.
4- 1000 km den sonra : motorun devri
8500 rpm yi geçmemeli motorunuzun
hızını yolun durumuna göre
ayarlayınız.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
en acıklayıcısıda bu olmus zaten.alısma suresını gecırınce bu motor ufak gelecek soylemıstın dersın.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tanışalım arkadaşlar
ben tahsin
yaş 30
evliyim 3 yaşında 1 oğlum var
lise mezunuyum
izmitte kaynak işleri yapıyorum

hali hazırda 1.3 mjet doblo aracım var. ama maliyetli olduğundan bu motoru aldım.

googleda sizi buldum. tavsiyelerinize uydum aldım.
pazartesi günü istanbul tuzladaki üçerler motordan siparişimi verdim. 2600/12 taksit.
dün geldi fabrikadan kargoyla servise geldi. toplandı. arka tekeri irc marka tubeless yaptırdım. gece teslim aldım motorumu.evrak bekliyorum şu an.

eksik göremedim. vitesler çok rahat. acayip seri. ama sakin süremedim. yani gaza dokununca çok roketliyor. motorda devamlı devirlenme arzusu var. sakin kullanma bas gaza diyor.. :) normal mi ?

bide ön frene basınca sürtme sesi geliyor. servis gez biraz alışır dedi. sizdede oldumu ilk aldığınızda ön frende ses ?

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanız dıleklerımle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst