KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Arkadaşlar bir 990 kullanıcısı olarak 100 km'de ortalama 8,5 litre benzin yaktığımı söyleyeyim de, yarım litre için tartışanları rahatlatim.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
Yok ya, benim gördüğüm kadarıyla bir ip gibi bişey var, oradan seleye, selenin altına felan bağlıyorsun sanırım. Olmadı sen kendin bişey diktirirsin, seleyi söker seleye dolarsın. Ne de olsa jel malzeme, dikiş felan sorun olmaz kılıfına.

O diğer, airhawkları da pahalı diye biliyorum ben....



Hocam şöyle anlayabileceğimiz şekilde, ortalama kaçla gittiniz, kaç litre yaktınız felan yazabilir misiniz? Bir de rüzgar arttıkça termal içlikler işe yaramaz, 10 kat kumaş giyseniz rüzgar yine içinden geçer. İlla rüzgar geçirmeyen bişey olması gerek, ozaman bir nebze daha az üşüyorsunuz ve en azından eklem yerlerine rüzgar girmemiş oluyor...:wiinkk:

240 km yol sonunda 7 litre benzin aldım ortalama hızım motorda 80 km görünüyordu. sanırım yolculuk süresini yapılan kmye bölerek bu veriye ulaşıyor. ben çoğunlukla 90 kmnin üzerinde bir hızla seyehat ettim. karanlık olduğu için görüşümün arttığı aydınlık yerlerde 110-120 aralığında gittim.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
240 km yol sonunda 7 litre benzin aldım ortalama hızım motorda 80 km görünüyordu. sanırım yolculuk süresini yapılan kmye bölerek bu veriye ulaşıyor. ben çoğunlukla 90 kmnin üzerinde bir hızla seyehat ettim. karanlık olduğu için görüşümün arttığı aydınlık yerlerde 110-120 aralığında gittim.

Evet ortalama hız hesabı o mantıkla çalışıyor sanırım. Işık için durunca falan tık tık tık düşüyor çünkü ortalama hız.
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
ıslak zeminde lastikler çok kötü. dikkatli olmak lazım. ara sokaklarda köşe dönüyordum, durdum arabanın geçmesini bekledim, sola dönerek kalkıyordum ki, arka lastik sağa doğru savruldu. dengeyi sağladım ama sonra ıslak zeminde fren denemeleri yaptım, arka hemen sapıtıyor.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ıslak zeminde lastikler çok kötü. dikkatli olmak lazım. ara sokaklarda köşe dönüyordum, durdum arabanın geçmesini bekledim, sola dönerek kalkıyordum ki, arka lastik sağa doğru savruldu. dengeyi sağladım ama sonra ıslak zeminde fren denemeleri yaptım, arka hemen sapıtıyor.

:) Lastikler kötüdür. Ancak asla benimkiler kadar olamaz. S.dik yarıştırmıyorum ama gerçekten benimkiler kadar kötü olamaz. Islak zeminde motorum 50~60 hp lik bir Special SM oluyor resmen. Devir farketmeksizin gaz açtığımda arka oynuyor, her daim! Viraj(sokak) çıkışlarında hiç gaz açmıyorum. Islak zeminde ortalama hızın ~15, top speed 25 km/h yi geçmiyorum... Frenlemeyi sen tahmin et artık
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Rider da güzel bir koltuk minderi var, siboplu şişirmeli indirmeli :)

Ben rahat edemedim, git bir dene ardına uygunsa ebay neyin bekleme al gitsin.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bana olmaz öyle şeyler. Bikere sele çok dar olduğu için üzerinde düzgün durmaz, oynar. Ve geçen eskişehirden gelirken altıma örtüyü katlayıp koydum, çok rahat oldu ama busefer de ayaklarım yere yetişmedi. Galiba ben seleyi genişleticem sadece. Altıma bişey koyunca yükseliyorum iyice :) Gerçi alıştım gibi seleye, bir sorun yok uzun süredir...
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
212
ben kendi totomdan şüphe etmeye başladım duke 125 ile 150-200 km'lik yollar yaptım hiç mola vermedim ve baya virajlı yollardı o konuda hiçbir sıkıntım olmadı benimki taştan herhalde arkadaş. :D
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Arkadaşlar bir 990 kullanıcısı olarak 100 km'de ortalama 8,5 litre benzin yaktığımı söyleyeyim de, yarım litre için tartışanları rahatlatim.
İlk çıktığından beri hayalini kurduğum 990 Smt.6-7 litre yakıyor diye hep hayal etmiştim.8.5 Litre yakıyormuş.Maşallah.Peki bir depoyla kaç km gidiyor ?Ve sele konforu uzun yolda nasıl ?
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
İlk çıktığından beri hayalini kurduğum 990 Smt.6-7 litre yakıyor diye hep hayal etmiştim.8.5 Litre yakıyormuş.Maşallah.Peki bir depoyla kaç km gidiyor ?Ve sele konforu uzun yolda nasıl ?

Uzun yolda 6 litreye kadar indiği oldu ama şehir içinde 8 litrenin altına hiç inmedi ki çoğu zaman 8,5'den aşağıya inmiyor. Şehiriçinde bir depoyla kırmızı yanana kadar 180-190 km, uzun yolda ise 250 km kadar gidiyor.

Sele konusunda bir sıkıntım olmadı ve bende orjinal sele var. Rahat edemeyenler için ergo sele opsiyonu da bulunuyor.

Yeni 1190'larda muhtemelen bu yakıt tüketim işini çözecekler.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
hindistanda olan arka camurluktan almak lazım arka koltuğa kadar serpinti şeklinde camur atıyor.bajaj firmasına mesaj atsak gönderirlermi acaba ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
hindistanda olan arka camurluktan almak lazım arka koltuğa kadar serpinti şeklinde camur atıyor.bajaj firmasına mesaj atsak gönderirlermi acaba ?

Hah. Ula tek değilmişim demek ki. Bana da lazım ondan çünkü sade arka koltuk değil benim montun sırt kısmı, kaskın altları falan baya çamurdu. Fiyatı makul olursa ben varım ona
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
Hah. Ula tek değilmişim demek ki. Bana da lazım ondan çünkü sade arka koltuk değil benim montun sırt kısmı, kaskın altları falan baya çamurdu. Fiyatı makul olursa ben varım ona
ingilizce bilen bajaj mesaj atcak biri lazım.
bajaj sitesine giriyorum ama müşteri hizmetleri bölümünü bulamadım ceviri programıyla mesaj atcaktım oda pek sağlıklı değil karşı taraf anlamıyor ne demek istendiğini .
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
Ben attım başka bir parça için, iki hafta oldu hala cevap bekliyorum. Parça numarasını bulsanız yeter, satan ellibin yer vardır.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
284
parca numarasını nasıl bulacağız? elimizde numune veya katalog yokki olsa tamam far anahtarı içinmi cevap bekliyorsun.

Evet far anahtarı için.

İşte Google dan duke 125 / 200 fender india vs. yazıp bakacaksınız, yedek parça satan onlarca Hint sitesi var. Parça numarasından sonra eu veya ingiltereden sipariş vereceğiz.
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
90
spormotoya soran oldu mu almak isteyenler için fiyat alıp sipariş verebiliyorlar mı? eğer çok uçuk bir fiyatı yoksa ben de taktırmak isterim. arka çamurluk çom güzel duruyor bence.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
817
EU çünkü bu, bize india lazım.
india aradım cıkmıyor normal bize verilen manuel services el kitabının aynısı pdf olarak cıkıyor sadece.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

spormotoya soran oldu mu almak isteyenler için fiyat alıp sipariş verebiliyorlar mı? eğer çok uçuk bir fiyatı yoksa ben de taktırmak isterim. arka çamurluk çom güzel duruyor bence.

sordum getirmiyorlarmış.bana ebay dan bak dedi baktım dedim orda bulsaydım sizi aramazdım dedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst