Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Abi seslenilmesini bekliyordun kanımca

fatih sende ayıp edion istedinde vermedik mi kanka :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Abi seslenilmesini bekliyordun kanımca
Valla içerde tv nin karşısında yengenizin kalk yerine yat nidaları arasında miskin miskin uzanıyordum :mrgreen: birden içime foruma bi gözatma isteği geldi onuda meğersem bana seslenmişsiniz sır kapısı gibi yahu :queen:

ahmet abi kapışakmı?:queen:
az yakma konusunda kapışalım Adem herrr türrrrlüüü :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam abi onda varım :) ne yani 12.5 litre ile 445 km yaptım diyemi? Titanla 340 km menzil vardı yedeğe kadar, fatih aldı 440 km oldu :santa: 445 yaptıysam tek kişi 5 ci vitesle 70- 80 gidersem 600 km yi bulur. Yaaa
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
amet aga gene vuruyom becks in gözüne gözüne.:cherry:
Yakışır yiğidim afiyet olsun şarabı bırakdın herhalde bu aralar :)
Bende bu gün ön çamurluğa tozluk taktım :cat: malum havalar yağmaya başladı artık ayaklarım çamur içinde kalıyordu ıslaktan gittiğimde :pale: geç vakit olduğundan resim çekemedim bi ara çeker paylaşırım çok iyi oldu :cat:
Bir çiftte lastik çizme aldım kendime panda style Metehanın kilerden ama benimkiler sarı değil siyah artık "gara çizmeli Ahmet ağa" diyebilirsiniz bana onlarla gördüğünüzde eee datlı su moturcusu değilik hani kar yağmadığı müddetçe devam sürmeye :bounce:

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

tamam abi onda varım :) ne yani 12.5 litre ile 445 km yaptım diyemi? Titanla 340 km menzil vardı yedeğe kadar, fatih aldı 440 km oldu :santa: 445 yaptıysam tek kişi 5 ci vitesle 70- 80 gidersem 600 km yi bulur. Yaaa
Ademim tosunum titan tarih oldu artık mazide kaldı unut onu bebeğim :p Gelelim Salcanolara aslında motorlar aynı ama marifet işte 5. vitesle 70-80 gidebilmek onuda senin gibi bi apache hayatta yapamaz canım benim :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamam abi depoları sıfır boşaltalım, 1 er litre benzin koyalım, arkada benzini biten öndekinin depoyu doldursun. Kabülmü? 2005 titan es var bende unutma. Benzin yarışını onlada yapabiliriz. Tam 135 cc :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bak hala titan diyo ya titan yok artık bitti gitti Ademim seksenim :p 5. vites 70-80 gitmeyi göze alabilyosan tamam apache Adem :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
titan bitermi yahu ahmet abi? Titan hastalıktır, ilacı yoktur. 2005 titan es im var diyom sana. Ben titansız yapamam. Salcanonun yeri ayrı tabi. Hertürlü kapışmaya hazırım. Yeterki kapışma olsun. ::baaas::
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Len daha geçen diyordun ya 2005 titan var ama benim değil kayınbiraderin askerden gelince belki vercem kendisine deye :sunny: neyse kapışma konusuna gelince
Adem aga bizim 2006 scanıa R420 nin arkasında (sol ve sağında) yazan yazılarla vereyim sana cevabımı :p
"Sataşma baba yorgun" "Yıllar bir gün senide yoracak" :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bak belki demişim demi? Uzman çvş olarak kalma ihtimali var. Olmasada mayısa kadar benim. Kayınçoma sor, eniştemin motor der.baba yorgunmuş, sen onu benim külahıma anlat. ::exclaim:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Üçerlere sağlam diyorlar genelde..
Alanyadaki fiyatta bir değişiklik olursa ben de üçerlerden getirtmeyi düşünüyorum. Ama nasıl olacağı konusunda bir fikrim yok :)
Yani hem fiyat piyasanın altında hem ücretsiz kargo olayı çok iyi.
Ama nasıl olacağı konusunda benimde suphelerim var tabi :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
bak belki demişim demi? Uzman çvş olarak kalma ihtimali var. Olmasada mayısa kadar benim. Kayınçoma sor, eniştemin motor der.baba yorgunmuş, sen onu benim külahıma anlat. ::exclaim:
Adem oğlum bak giiiitttt :cherry:

Yani hem fiyat piyasanın altında hem ücretsiz kargo olayı çok iyi.
Ama nasıl olacağı konusunda benimde suphelerim var tabi :)
Sanırım İstanbulda üçerlerin yeri bence İstanbula kadar git motorunu seç beğen ödemeni yap (artık kredi kartına taksitlemi yaparsın nakit mi yaparsın) sonrada motorunu kargoya verene kadar bekle motorunun kargolandığını gör (kargo firmasını takip numarasını falan öğren) sonrasındada için rahat bi şekilde gel memleketine bekle moturunu :cat:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ahmet aga metehan gibi takılıyorum derken böyle mi takılıyorsun?



 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
bı arkadası 100 luk bısan aldı ucretsız kargoyla kutusunda gelsı 150 km gezemedı yazık.topladılar motoru servısıne goturup 100 tl aldı servıs.nısan ayından bugune 150 km yaptı.ustadan cıkmıyo motor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Adem oğlum bak giiiitttt :cherry:


Sanırım İstanbulda üçerlerin yeri bence İstanbula kadar git motorunu seç beğen ödemeni yap (artık kredi kartına taksitlemi yaparsın nakit mi yaparsın) sonrada motorunu kargoya verene kadar bekle motorunun kargolandığını gör (kargo firmasını takip numarasını falan öğren) sonrasındada için rahat bi şekilde gel memleketine bekle moturunu :cat:

Haklısın abi,eğer üçerlerden alırsam o şekilde yapmak daha garanti olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst