Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha abi ben mayısta klr'yi aldığımda 23500km deydi, aldığım kişi kışın hiç motora binmiyormuş; çamuru, araziyi bırak yağmur bile görmemiş
[url]http://img515.imageshack.us/img515/4610/fotoraf0261.jpg[/URL]
bu aldıktan sonra ilk fotosu kimse 2005 model olduğuna inanmıyordu. şuanda 29000km ye yaklaştım. ve aldıktan sonra, önceki 200-250cc motorlarımla girdiğim araziye, dağlara, yaylalara, kamplara vs. girdim, düşütüm kalktım, hatta orjinal gidonu yamuldu ve ramzey gidonu takılı durumda üzerinde :)
yani demek istediğim bu motorlar arazi motoru, racing yada chopper değil hergün yıkayalım cilalıyalım parlatalım. kaldıkı ilk motorum olan 250MCT yi bile kışın 1-2ayda bir yıkardım, çamuru chopper motor olmasına rağmen motoruma yakıştığını düşünürdüm :) taaa ozmandan endurorocu ruhu taşıyormuşum demekki :)
aldığım hiç bir motoru yarın öbürgün satıcam diye düşünerek yapmak istediklerimi yapmamazlık, girmek istediğim yollara girmemezlik yapmadan kullandım.
ha şunuda belirteyim bu şu demek değildir : motorumu hiç önemsemedim, hor kullandım. düşülür kalkılır ama yağını bakımını hiç aksatmadım hep zamanından önce değişikliklerini yaptırdım. hem MCT'mi hemde Skygo motorumu anahtar değmeden 50000 km lerde sattım.
yani demek istediğim hiç bir araç, taşıt vs bizimle yaşlanmıyor hakkı neyse verelim, hem o hemde biz mutlu olalım :))
Emre herkesin bakış açısı bir değil ki,
Ben biraz kolleksiyoncu ruhluyum,malımı önemserim,hakkını vererek kullanırım ama iki şahin parası verdiğim motoru da catır çatır çamura sokup,ezmem,ben kolay kazanmıyorum.
Ha olsa 2.000 Tl.lık motor eze eze kullanayım,Skygo,Ramzey gibi parçası sebil ,motoru üç otuz paraya toplanan motor kullansam üç günde canına okur,dördüncü gün söker dağıtır toplarım,ne değerinden kaybeder,ne suçluluk duyarım.
Sırf bu yüzden hurdası çıkmış bir ramzey,zongshen alacağım.ne grenajını,ne düşüp kalkmasını önemsemeden kullanacağım,çamura,batağa gireceğim,aklıma eserse modifiye edeceğim,keyfini süreceğim Onda yapılır ama yepyeni motorda yapılmaz yazıktır.Bunda olsa olsa soft kros yapılır,tozlu ,çamurlu yollarda kullanılır ama dize kadar çamura girilmez,20 derece eğimli tepelerde bakalım çıkacak mı?diye motorun canı çıkarılmaz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni motorumun yeni fotoğrafları





 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topiği canlandıralım biraz










 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
35
Savaş bey klx ile ilgili yorum ve izlenimlerinizi yazabilirmisiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Kaskınızın yanındaki cihaz gps mi?
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Nasıl Savaş Hocam memnunmusunuz Klx ten gerçi resimlerden memnuniyet okunuyor. 250cc çok tatlı bir alet tam keyif makinası izlenimi verdi bana :) Kazasız sürüşler dilerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş bey klx ile ilgili yorum ve izlenimlerinizi yazabilirmisiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Kaskınızın yanındaki cihaz gps mi?
kaskın yanındaki cihaz kamera,
KLX güzel motor,
Gösterişli,
torklu,
malzeme kalitesi daha önce kullandığım küçük endurolarla(Yamaha XT 125-Honda XL 200 ) kıyaslanmayacak kadar çok iyi,hatta diyebilirim ki büyük enduroların kalite ve titizliği ile yapılmış.
arazide ve yolda yeterli bir motor,şehir icinde de ciddi olarak iş görüyor.
XL 200 den sonra çok daha keyif verici bir motor,tek kusuru deposunun kücük oluşu,
benim gibi yoldan çıkıp 200-300 km gezmeye alışan için yeterli olmuyor o depo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

uçmakdere değil mi orası ?
Evet uçmakdere:)
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
35
Savaş Bey güle güle kullanın. Klx250'yi resimleri haricinde görme ve deneme imkanım olmadı. Sıkılmazsanız motor hakkında bir sorum daha olacak.
Daha önce sele yüksekliği 93 cm olan yamaha wr125'i denemiştim.Sadece tek ayağımın, oda dik oturuşta parmak uçlarıyla yere basabiliyordum. Bu nedenle kendimi dur-kalklarda güvende hissedemedim.En üstten 3. resimde gördüğüm kadarıyla ayaklarınız yere tam basıyor. KLX250 nin ise yüksekliği katalogta 89cm gözüküyor.Benim boyum 179cm sizce klx250 de iki ayağımda yere basabilir mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş Bey güle güle kullanın. Klx250'yi resimleri haricinde görme ve deneme imkanım olmadı. Sıkılmazsanız motor hakkında bir sorum daha olacak.
Daha önce sele yüksekliği 93 cm olan yamaha wr125'i denemiştim.Sadece tek ayağımın, oda dik oturuşta parmak uçlarıyla yere basabiliyordum. Bu nedenle kendimi dur-kalklarda güvende hissedemedim.En üstten 3. resimde gördüğüm kadarıyla ayaklarınız yere tam basıyor. KLX250 nin ise yüksekliği katalogta 89cm gözüküyor.Benim boyum 179cm sizce klx250 de iki ayağımda yere basabilir mi?

Ben de 1,79 boyundayım,şehir icinde KLX 250 ,uzun yolda 1150 ADV kullanıyorum.hiç bir sıkıntı yaşamıyorum.
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
arkadaşlar son hız ne yapıyor bende merak sardım buna ama 120 diye okudum sanki dgrumudur 140 falan olması lazım diye düşünüyorum yani 110 km sabit hızla rahat bi yolcululuk yapılab,lirmi bu aletle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar son hız ne yapıyor bende merak sardım buna ama 120 diye okudum sanki dgrumudur 140 falan olması lazım diye düşünüyorum yani 110 km sabit hızla rahat bi yolcululuk yapılab,lirmi bu aletle

son hız 120.bir ara 129 bile gördüm ibrede ancak anlık bir durum.
kurcalanırsa 150 bile görebilir belki ama gereksiz,lastikler bu hıza müsait değil.
off road lastiği ile şehirlerarası yolda 250 km yi 110-120 ile geçtik.Sorun yaşanmadı.
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Savaş bey iyi akşamlar motorunuz hayırlı olsun;
ben 40 yaşında 183 boyunda ve 100 kg ağırlında hiç motor tecrübesi olmayan kullanmayı da bu motorda öğrenecek zaman zaman köy yollarında biraz tecrübeden sonra 400-500 km.lik turlara çıkmak isteyen biriyim klx bunun için ne kadar uygundur malum ısparta ve eğirdirde servis yok ancak antalya yakın bu motor üzer mi beni? şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Savaş bey cevabınız için teşekkür ederim. Değerli bilgilerinizi bizimle paylaştınız...!!!!!!!!!!!!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş bey cevabınız için teşekkür ederim. Değerli bilgilerinizi bizimle paylaştınız...!!!!!!!!!!!!!!

bu mesajla ne demek istediğinizi daha anlaşılır bir şekilde söyler misiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyorum ki: 4-5 gün geçti defaten foruma girip çıkmışsınız cevap yazma nezaketinde bulunmamışsınız. çok gereksiz sorular mı sormuşum acaba size.
[/QUOTE]
Kusura bakmayın ama sizinki gereksiz bir alınganlık olmuş .
foruma her girdiğimde saatlerce burada olduğumu,her başlığı tek tek incelediğimi hiç hatırlamıyorum.Üstelik mesleğim foruma sürekli ve düzenli katkı ya da bazı markaların halkla ilişkileri değil, kendime ait sorumluluklarım ve zaman ayırmam gereken insanlar var,tüm zamanımı burada harcamıyorum,sadece boş kalabildiğim zamanlarda,fırsat olursa elimden geleni yazıyorum.Bu yüzden kimsenin gücenme ya da alınganlık gösterme hakkı olduğunu zannetmiyorum.Hem acil bir durumda özel mesaj seceneği var bu forumun.daha acil durumlarda cep telefonuma ulaşan yüzlerce arkadaş oldu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Savaş bey iyi akşamlar motorunuz hayırlı olsun;
ben 40 yaşında 183 boyunda ve 100 kg ağırlında hiç motor tecrübesi olmayan kullanmayı da bu motorda öğrenecek zaman zaman köy yollarında biraz tecrübeden sonra 400-500 km.lik turlara çıkmak isteyen biriyim klx bunun için ne kadar uygundur malum ısparta ve eğirdirde servis yok ancak antalya yakın bu motor üzer mi beni? şimdiden teşekkür ederim
Hiç tecrübesi olmayan insan için KLX 250 fazladır,
Çünkü yüksektir,yüksek motor uzun boylu değil,tecrübeli motorcu ister
Düşünce kırılacak grenajları ve dijital göstergeleri pahalıdır
Ancak tecrübeli sürücü için de 4000-5000 km yi uzun yolda sorunsuz çıkaracak motordur.
Nitekim ADVrider.com daki örneklerde olduğu gibi Kuzey Amerika-Güney Amerika turu yapanlar arasında tercih edilen bir motordur.ABD satış rakamları da açık ara yüksektir.
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
40
Kusura bakmayın ama sizinki gereksiz bir alınganlık olmuş .
foruma her girdiğimde saatlerce burada olduğumu,her başlığı tek tek incelediğimi hiç hatırlamıyorum.Üstelik mesleğim foruma sürekli ve düzenli katkı ya da bazı markaların halkla ilişkileri değil, kendime ait sorumluluklarım ve zaman ayırmam gereken insanlar var,tüm zamanımı burada harcamıyorum,sadece boş kalabildiğim zamanlarda,fırsat olursa elimden geleni yazıyorum.Bu yüzden kimsenin gücenme ya da alınganlık gösterme hakkı olduğunu zannetmiyorum.Hem acil bir durumda özel mesaj seceneği var bu forumun.daha acil durumlarda cep telefonuma ulaşan yüzlerce arkadaş oldu.Hiç tecrübesi olmayan insan için KLX 250 fazladır,
Çünkü yüksektir,yüksek motor uzun boylu değil,tecrübeli motorcu ister
Düşünce kırılacak grenajları ve dijital göstergeleri pahalıdır
Ancak tecrübeli sürücü için de 4000-5000 km yi uzun yolda sorunsuz çıkaracak motordur.
Nitekim ADVrider.com daki örneklerde olduğu gibi Kuzey Amerika-Güney Amerika turu yapanlar arasında tercih edilen bir motordur.ABD satış rakamları da açık ara yüksektir.
Evet haklısınız gereksiz bir alınganlık olmuş olabiilir. İnsan işte sanki yarın gidip alacakmış gibi sabırsızlanıp cevap bekledim kusura bakmayın. Bu motor beni heyecanlandırdı bu bölgede toprak yol çok özellikle bunun için düşündüm bu motoru. teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst