Bende Ankaradayım ve motoru almayı düşünüyorum. Ankara çevresinde cihazı gösterecek, istişare yapcak arkadaş var mı yada servisinin Ankarada nerede olduğunu bilen birisi? Yardımcı olursanız sevinirim, teşekkür ederim.
merhaba arkadaslar iş yerim le ev arası biraz uzak yaklasık 5 aydır motosiklet almayı düşünüyordum sürekli ikinci el motosikletlere bakıyordum sahibinden.com da bir ilanda rks titanik 150 gördüm.ilk görüşte aşk sanarım baska markalara bakmadım.kafayı yaktım sonunda 3.300 e bugun kırmızı renkte bir titanik aldım ama anlamadıgım bir nokta varki son haftalarda 2. el fiyatlara bakıyorum 3600 den asagı yok neredeyse sıfır fiyatından daha pahalı ruhsat ve plaka işlemlerini bugun bitirdim sanarım en geç cumartesi günü trafige çıkıp test ederim.
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]