600 cc ve üzeri supersport motoru olanlar Volvo ile Takas

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
27 Yıllık ve 20 bin tl Bedavaymış Canım
Klasik ve antika sevenler alıyodur heralde bunu fiyat vuaaav dedirtiyor
Antikada değil ama işte
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Takascılar bu gereksiz takas fiyatı hevesi yüzünden neleri kaçırıyorlar farkında değiller.
Mesela ben takas düşünüyorum fakat böyle fiyatları görünce hadi lan ordan diyip kapatırım sayfayı ,teklif yapmayı aklımdan bile geçirmem.
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
3
aracı görmeden böyle değerlendirmeniz normal sizde haklısınız ama araç diğerleriyle kıyaslanabilecek nitelikte değil yani birisi daha bu satış sitesine koymuş 20 bin olarak bende ona nispeten 20 yazdım yoksa 12 ye satıyorum aracı
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
139
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
bir arkadaşım vardı aynı kasa benzinli , adam hayatımın hatası demişti.. hayırlı satışlar
 
Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
3
4 yıl genç olması mı iyi ? bir şekilde hiç bir pası dahi olmadan 27 sene muhafaza edilmesi mi ? size kalmış kimseye zorlama yapmıyorum ve aracı belki biliyorsunuz yada genel konuşuosunuz eğer avcılar a yakın birisi varsa akşam 17 gibi görüşelim sadece arabayı görsün ve yorumunu yazsın hani bişeyler ispatlama çabasına girmek istemem sonuçta araba ne şahin ne başka birşey takdir size kalmış evet 20 lira çok tekrar söylüyorum piyasa belli ztn arabadan fazla da yok ama diğer araçlarla lütfen kıyas yapmayın isteyen gelsin görsün bu kadar 12 tl diye de düzelteyim sonra tekrar öfkelenmeyin .

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

bir arkadaşım vardı aynı kasa benzinli , adam hayatımın hatası demişti.. hayırlı satışlar
evet yakıtı çok km de 60 70 krş yakıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst