Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kavurmaya hasta oldum yaw.. biz burda kuru ekmeğe talim edelim....

bu arada ybr 125 ile 90 bunla 100 ... baya gelişme var..
Zamanında bizde çok kuru ekmek yidik kanka bu işler sırayla :queen::queen: bunla 100-100 gidiyorum ama kendimi güvende hissediyom yola oturuyor deyim yerindeyse motor.. şu an depoyu doldurduğumdan beri 325 km yapmişim 60-70 km si şehir içi oldu..depo yarım oldu bi bu kadar daha yol gidersem tam not vereceğim :p
Pazar günüde düzceye gitcem LOKMANHEKİM e gösterge paneli lazım..onun gösterge 15 km eksik gösteriyor radara girmiş bu gün..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Zamanında bizde çok kuru ekmek yidik kanka bu işler sırayla :queen::queen: bunla 100-100 gidiyorum ama kendimi güvende hissediyom yola oturuyor deyim yerindeyse motor.. şu an depoyu doldurduğumdan beri 325 km yapmişim 60-70 km si şehir içi oldu..depo yarım oldu bi bu kadar daha yol gidersem tam not vereceğim :p
Pazar günüde düzceye gitcem LOKMANHEKİM e gösterge paneli lazım..onun gösterge 15 km eksik gösteriyor radara girmiş bu gün..

BENDE 3 adet gösterge var ama peder bey bulamaz...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279

Ybr 250 için koç işlemleri bu gün halledildi..küçük gelebilir fakat kırpıldığından atletik duruyor :)



allah adağımızı kabul etsin kazasız belasız binmek nasip etsin (Amin)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Şimdi arkadaşlar öncelikle geziyi sağ sağlım tamamladım geldim..LOKMANHEKİM in hepinize selamı var..:p Öncelikle benim motorumu 600 lük sınıfından ayırt edemedi :mrgreen: 1-2-3 tekerde gezdi.. Ve bu tekerlerin acısı kötü çıktı :queen: sol amortisör keçem patladı sizlere ömür... Şaka bi yana nasıl oldu bizde anlamadık..Gözünüze orda burda ybr 250 ORJ. amortisör keçesi çarparsa paylaşmaktan buraya link atmaktan çekinmeyiniz..:p
Yakıt tüketimine gelince..Geçenlerde doldurduğum depoyla biraz burlarda gezdim dün kandıraya gezmeye gittimdi..Aynı depo ile bu günde düzce için yola çıktım taaaki hendek çıkışından 1 km önceki parkshop dinlenme teeesislerine kadar..Işık yanmaya başladı..463.kmde riske girmemek için doldurduk depoyu..40 tl de pompa durdu bi önceki dolum üstüne kadar çıkmıştı benzin biz durmayıp 55 liraya kadar bastık belki bi 5 lira daha alırdı..Kısacası 463 kmde 60 lira diyelim..4.68 bu günkü 95 oktan kurşunsuz..
Varın gerisini siz hesaplayın..Bana ekonomik geldi..2 kere 140 gördüm toplam süresi14-16 sn ya var ya yok geri kalan diğer tüm kullanım şekli 100-100 otoyolda e-5 karayollarında 80-90 anlık 100-110 hepsi bu..

boş duranı allah sevmez..bi pasta çektik..peşine bide cila..


olmayan saçlarımı taradım :queen:


sonra hava filtresine bi baktık..sabunlu suyla yıkayıverdi lokman usta..

Sonra sele altındaki yedek bujinin iridyum oluğunu farkettik..:p Serdar abi söylemişti sanırsam bana aklımda kalmamış..tırnak aralığını sentil çakısıyla kontrol ettikten sonra iridyumu takma kararı aldık:thumleft:

Eski tank pedi söküp yerine carbon ped uygulaması yaptı Lokman usta..Rizoma yapsa bu kadarını yapamaz :mrgreen:

Ve işte orta doğu ve balkanların en fanatik ybrcisi LOKMANHEKİM..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:57 ----------

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y021HzEahos
dönüş yolunda çektiğim vidyo..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Sedat keçe işine üzüldüm doğrusu .Bir kaç ay önce amortisör keçesinde belli belirsiz bir kaçırma vardı ve ben serviste değiştirdim.Sağ yada sol hatırlamıyorum. Demek ki diğerininde zamanı gelmiş.50 küsur liraya almıştım ,Motoliz yada Dadaş motordan kargolatmıştım. Bir de Dadaş motora sor bakalım . Telefonu:0380 512 08 08
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Sedat keçe işine üzüldüm doğrusu .Bir kaç ay önce amortisör keçesinde belli belirsiz bir kaçırma vardı ve ben serviste değiştirdim.Sağ yada sol hatırlamıyorum. Demek ki diğerininde zamanı gelmiş.50 küsur liraya almıştım ,Motoliz yada Dadaş motordan kargolatmıştım. Bir de Dadaş motora sor bakalım . Telefonu:0380 512 08 08
akşam bende kaydettim dadaş motorun numarasını yarın arayıp ellerinde olup olmadığını soracam bakalım varsa aldırırz ordan bi şekilde..yoksa artık orjinali kadar iyi olmasada muadil kullanıcam..Bu arada 1000km ye yakın yol yapmişim :mrgreen: Şu zamana kadar aldığım tüm yakıt fişleriyle 135 lira yapiyor ve yarım depoda benzinim var :)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yakıt konusu oldukça tatmin edici.
Amortisör keçesinin orijinal olmasını tavsiye ederim .Milimetrik bir boşluk yağ sızıntısına sebebiyet verebilir.Keşke zamanında 2 adet alsaymışım.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yakıt konusu oldukça tatmin edici.
Amortisör keçesinin orijinal olmasını tavsiye ederim .Milimetrik bir boşluk yağ sızıntısına sebebiyet verebilir.Keşke zamanında 2 adet alsaymışım.
Bu gün dadaş motor dan ve kardeşler mtoordan(motoliz) fiyat aldım dadaş 60 tl dedi kardeşler 58 lira dedi..sanırım bu parayı bayılacağız :) Abi piyasadaki keçeler zaten hiç randımanlı olmuyormuş mecburen orjinal alıcaz..piyasa malıda alırım ama şimdi 2 gün sonra oda kaçirirsa sök tak büyük işçilik var..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst