Bi gelin kararsızlık var (gt250r - gt650r)

Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
Arkadaşlar bu yaz ilk motorumu aldım ve artık cc büyütmenin vakti geldi diye düşünüyorum.

Direk büyük japonlara geçmektense(mesela 600rr ya da gsxr600) bir ara durak yapayım diye düşünüyorum.

Aklımda iki motor vardı. cbr250r ve gt250r.

Hondayı görüntüden dolayı eledikten sonra (hyo'nun gücü de var tabi) sahibinden.com'da gezerken gt650r'ları keşfettim ve internette biraz araştırdım.

Bu motor diğer 600'lükler gibi gitmiyormuş. Bu benim için iyi birşey. Fİyatları da gt250r seviyesinde.

Ben de şöyle düşündüm 250'lik parasına 600'lük gibi gitmeyen fakat 250'liklerden daha iyi giden birşey almak daha mantıklı.

Şimdi ben ne yapayım?

İki motordan birini bu kış(bahar da olabilir) kesin alıyorum.

Yakıt-yedek parça-ikinci el- mantık vs açısından hangisini tercih etmem daha doğru sizce?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bir 650'lik gibi gidiyor ve gayet güçlü aletler. 4 silindirlilerden farkı 200 km/h+ ivmelenme hızı düşüyor.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
bi ara bende baktım 2. eldeki 650R lara turşuydu hep sağlamına denk gelmedim. bence 250R al ama sıfır km al,uzun sürede binersin bu benzin fiyatlarında 600 lüğe geçmek nekadar mantıklı gelir ki? 2. el pek önermem çünkü acayip bi şekilde KM düşürme sahtekarlığı var öyle böyle değil. daha önce gt250R kullanmış,rektefe yapmış biri olarak nacizane tavsiyelerim.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
İşin aslı temizini bulursan tabi ki 650r al gidişi gerçekten çok iyi ben kendim gt250r kullanıyorum memnunum ama 650r alsam daha güzel olurdu diyorum
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
600'lük bir japona geçmeden önce; hyo gt250r Alırken-satarken-kullanırken kazan.. hem 30 bg motor 250 cc içindekilerin en güçlüsü Seni tatmin edecektir.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
hangisinin temizini bulursan onu al.2sininde farklı eksi ve artıları var.650lik 2 silindir bi makine ciddi hızlarda ivmelenmeleri 4 silindirli 600luklerden az daha zayıf kalır.ama iyidir seridir sonuçta 650 cc.egzoz sesini çok iyi alamassın diğer 4 silindir 600luk motorlardaki sesi bekleme.bide türkiyede çok az bu motordan genelde hep turşu.temizini bulursan yapıştır 1 tane uzun süre binersin.ama şuda bi gerçek alım satımı çok çok yavaş bunu alırım sonra satarım dersen zarar edersin.eğer ilerde bi japon 600 cc veya daha büyük almayı düşünüyosan direk 250 cc al alımı satımı hızlı seçeneği çok.ilerde az zarar edersin.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
250 cc deki en güçlü motor derken? :) Ninja 250R ı hangi kategoriye soktunuz onu anlamadım? :)

Kawasaki gerçekten kendini kanıtlamış bir motor ama bunu kabul etmelisiniz ki hyosung MOTOR GÜCÜ OLARAK NİNJA DAN daha kuvvetli bizzat test ettim sohbet bölümünde karşılaştırması da mevcut
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Kawasaki gerçekten kendini kanıtlamış bir motor ama bunu kabul etmelisiniz ki hyosung MOTOR GÜCÜ OLARAK NİNJA DAN daha kuvvetli bizzat test ettim sohbet bölümünde karşılaştırması da mevcut

İyi test edememişsiniz demek ki :) Bu forumda çok hyo kullanan arkadaş var,ninjaların kendilerini geçtiklerini söylüyolardı.Ki normal olanda bu zaten.Demek ki siz test ettiğinizde ninjayı kullanan hakkını verememiş.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
hyo vs ninja testi forumdaki arkadaşlar tarafından yolda yapılmıştı diye hatırlıyorum. Ninjalar her türlü tokatlamıştı :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
İyi test edememişsiniz demek ki :) Bu forumda çok hyo kullanan arkadaş var,ninjaların kendilerini geçtiklerini söylüyolardı.Ki normal olanda bu zaten.Demek ki siz test ettiğinizde ninjayı kullanan hakkını verememiş.
senin zihniyetine göre bi hata var
benim 250 lik son hızda mt-03 ü tokatlıyor o zaman mt-03 ü kullanan adam kullanmayı bilmiyor mu?

bu arada başlığı açan arkadaşım 650 lik satıp 250 lik almış bir adam olarak şu an uzun yoldayım
250 lik sadece seni çift kişi kullanırken biraz kasar 650 lik senin düşündüğünden çok daha fazlası
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
senin zihniyetine göre bi hata var
benim 250 lik son hızda mt-03 ü tokatlıyor o zaman mt-03 ü kullanan adam kullanmayı bilmiyor mu?

bu arada başlığı açan arkadaşım 650 lik satıp 250 lik almış bir adam olarak şu an uzun yoldayım
250 lik sadece seni çift kişi kullanırken biraz kasar 650 lik senin düşündüğünden çok daha fazlası

Laf konustun bal kabagi :) Ne alaka ? Ninja yada hyosung son hizda mt03 yada bi cok yuksek hacimli chopperi da gecer.adam motor gucu olarak hyo ninjadan hizli yazmis.biri 33 biri 28 bg.motor gucu nedir ? beygir dimi ? iki motorda guclu,her kosulda ayni sonuc cikmaz belki ama ninja daha guclu.tahminimce ninja biraz daha hafif.Ninja ile hyo hiz olarak senelerdir karsilastiriliyo.sonucuda hepimiz biliyoruz :)
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
arkadaşlar zaten KAWASAKİ ALMAYACAĞIM.

Benim gözümde hyo daha güzel. Kalite olayı malum ama bakınca hyo daha albenili geliyor insana.

Bu arada asıl konuya dönersek,

Ben önümüzdeki yaz kullandığım motoru öbür yaz kullanmayacağım. Yani 1 yaz daha binip sonra RR ya da GSXR alacağım.

Dolayısıyla ikinci elde çok gitmemesi benim için problem olduğu için GT650R benim için elendi gibi.

Ammaaaa şöyle kız gibi, bakımları zamanında yapılmış, eziği vuruğu olmayan, ciğerli ve uygun fiyatlı olursa gidip GT650R alırım.

Sonra ucuz aldığımı ben de ucuz satarım. Hatta zararına da satarım problem değil diye düşünüyorum.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
arkadaşlar zaten KAWASAKİ ALMAYACAĞIM.

Benim gözümde hyo daha güzel. Kalite olayı malum ama bakınca hyo daha albenili geliyor insana.

Bu arada asıl konuya dönersek,

Ben önümüzdeki yaz kullandığım motoru öbür yaz kullanmayacağım. Yani 1 yaz daha binip sonra RR ya da GSXR alacağım.

Dolayısıyla ikinci elde çok gitmemesi benim için problem olduğu için GT650R benim için elendi gibi.

Ammaaaa şöyle kız gibi, bakımları zamanında yapılmış, eziği vuruğu olmayan, ciğerli ve uygun fiyatlı olursa gidip GT650R alırım.

Sonra ucuz aldığımı ben de ucuz satarım. Hatta zararına da satarım problem değil diye düşünüyorum.

Bence gt650r dan vazgeç.Temizini bulmak aşırı zor.belki gt 250 r parasına 650 alabilceksin ama turşu olacak.ona vereceğin parayla tertemiz gt250r bulup güzel güzel binersin.Ki gt650r biraz fazla yakıyomuş galiba.Zaten 1 yaz kullanıcam diyosun,ne gerek var gt650r almaya.
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
Bence gt650r dan vazgeç.Temizini bulmak aşırı zor.belki gt 250 r parasına 650 alabilceksin ama turşu olacak.ona vereceğin parayla tertemiz gt250r bulup güzel güzel binersin.Ki gt650r biraz fazla yakıyomuş galiba.Zaten 1 yaz kullanıcam diyosun,ne gerek var gt650r almaya.

650 lerde enjeksiyon yok mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst