cbf 150 yi gayet güzel kullanıyorum benim kullanışımda bir sorun yok hocam ehliyetin olsaydı trafiğe çıkardık diyor benim korkum duruşlarda çünkü sol ayak yerde sağ ayak frende yapınca parmak ucumla basıyorum düz zeminlerde rahat duruyorum fakat eğimli zeminlerde ayağım yere yetmiyor 2 kere buyüzden düştüm. 250 lik motoruda kullanabileceğim düşüncesindeyim benim sorunum en başından beri dediğim gibi boyutlarla alakalı ama bunu bir türlü anlatamadım ve çok özür dileyerek sorumu geri alıyorum tamam bu problemi kendi başıma çözmeye çalışıcam ve sonuçtan sizleri haberdar ederim hepinize çok teşekkür ederim görüşmek üzere
teşekkür ederimneden amortisör alçaltmaya olumsuz bakıyorsunuz neticede 50kg civarındasınız motor esnemeyecek bile.ayrıca amortisörü sertlik ayarına müdahele etmeden alçaltabilirsiniz.ben cbf150 nin arka amortisörünü 2cm kadar kısalttım seleye 5cm olarak yansıdı.seleyede biraz müdahele ettik şimdi eşim çok rahat kullanıyor (boyu1.59)
teşekkür ederimCbf 150 kullanabiliyorsanız güzel fakat bu bahsettiğiniz sorunu cbf te yaşıyorsanız cbr daha sıkıntılı olucaktır. Cbf te yeterince tecrübe edindikten sonra bir daha cbr deneyin ozaman herşey daha kolay olur. Belkide şuanda olduğu kadar gözünüzde büyümez. Sandığınızdan daha basit kolay belkide fakat önce cb yada cbf gibi daha kolay bir modelle uzun bir süre herşeyi çözer kanımca.
Küsmeye gerek yok. Benim için doğru olan neyse onu yazıyorum sadece.
Adam soruyor ybr ilemi başlasam gtr250 ile mi gibisinden. 99 kişi ybr dese 1 kişi gtr . Adam gidip bir kişinin önerisini önemsiyor. Egosunu okşamayan önerileri görmezden geliyor. (genelde) Scooter ile başla diyenlerede kendisine hakaret etmiş gibi davranıyor. Bende buna deli oluyorum.
boy faktoru var ama hanı erkek 1 60 olsa kısa derız ıdare ederız ama boyu ablamızın 155 ve erkek kadar guclu kollara sahıp degıldır bıldıgım kadarıyla.o yuzden hafıf motorlar tercıhı olmalıdır
cbf 150 yi gayet güzel kullanıyorum benim kullanışımda bir sorun yok hocam ehliyetin olsaydı trafiğe çıkardık diyor benim korkum duruşlarda çünkü sol ayak yerde sağ ayak frende yapınca parmak ucumla basıyorum düz zeminlerde rahat duruyorum fakat eğimli zeminlerde ayağım yere yetmiyor 2 kere buyüzden düştüm. 250 lik motoruda kullanabileceğim düşüncesindeyim benim sorunum en başından beri dediğim gibi boyutlarla alakalı ama bunu bir türlü anlatamadım ve çok özür dileyerek sorumu geri alıyorum tamam bu problemi kendi başıma çözmeye çalışıcam ve sonuçtan sizleri haberdar ederim hepinize çok teşekkür ederim görüşmek üzere
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/375115_10150607940731403_1056744541_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426194_10150578507041403_957683556_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/405220_10150949167091403_157706569_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/199819_10150989403696403_367179799_n.jpg
Bazı işler boyla kiloyla olmuyor. Herifi görürsün 150 kilo Ama içi boş cesaret yok. Siz zaten konuşmalarınızdan da belli ne kadar cesaretli olduğunuzu ortaya seriyorsunuz. Biraz Egoistsiniz ama her bayanda olduğu kadar. Yok makas atıyorum yok geçen olmadıBunlar Ergen muhabbeti boş muhabbetler.
Motosikleti de Kilo ve boy da kullanmıyor. Paylaştığım resimler bunu belirtmek içindi.Kendinize olan özgüveni yitirmediğiniz sürece, aklı başında insanlardan bir takım eğitimler, bilgiler aldıktan sonra CBR250 'nin size yakışacağından şüphem yok. Hakkınızda hayırlısı olsun..
safi rüzgar..
türkiye gibi yerde, 250gr cüsse ile anca cbr125 olur. racing niyetine yalancı emzik gibi..
bu konu uzarrr da gider merak ediyorum bu abla ne alacak?
EVET ARKADAŞLAR HERKESİN MERAK ETTİĞİ CEVAP : CB 125 ALIYORUMNİNJA 250 R KISMETSE SENEYE ARTIK
![]()
EVET ARKADAŞLAR HERKESİN MERAK ETTİĞİ CEVAP : CB 125 ALIYORUMNİNJA 250 R KISMETSE SENEYE ARTIK
![]()
TEŞEKKÜR EDERİMTebrikler kazasız sürüşler iyi bir tercih olmuş bence.
Hiç sormayın uykularımız kaçmıştı düşünmekten)))
hani herkeşler?
ayırlı olsun baa.
Beleşe gezersin artık![]()