yeni başlayan bir bayan için ne tavsiye edersiniz

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
neden amortisör alçaltmaya olumsuz bakıyorsunuz neticede 50kg civarındasınız motor esnemeyecek bile.ayrıca amortisörü sertlik ayarına müdahele etmeden alçaltabilirsiniz.ben cbf150 nin arka amortisörünü 2cm kadar kısalttım seleye 5cm olarak yansıdı.seleyede biraz müdahele ettik şimdi eşim çok rahat kullanıyor (boyu1.59)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Boyunuz kaç ben cbf 150 de ayaklarım tam basıyor yere hatta hafiften dizimi bile kırıyorum :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
cbf 150 yi gayet güzel kullanıyorum benim kullanışımda bir sorun yok hocam ehliyetin olsaydı trafiğe çıkardık diyor benim korkum duruşlarda çünkü sol ayak yerde sağ ayak frende yapınca parmak ucumla basıyorum düz zeminlerde rahat duruyorum fakat eğimli zeminlerde ayağım yere yetmiyor 2 kere buyüzden düştüm. 250 lik motoruda kullanabileceğim düşüncesindeyim benim sorunum en başından beri dediğim gibi boyutlarla alakalı ama bunu bir türlü anlatamadım ve çok özür dileyerek sorumu geri alıyorum tamam bu problemi kendi başıma çözmeye çalışıcam ve sonuçtan sizleri haberdar ederim hepinize çok teşekkür ederim görüşmek üzere

Cbf 150 kullanabiliyorsanız güzel fakat bu bahsettiğiniz sorunu cbf te yaşıyorsanız cbr daha sıkıntılı olucaktır. Cbf te yeterince tecrübe edindikten sonra bir daha cbr deneyin ozaman herşey daha kolay olur. Belkide şuanda olduğu kadar gözünüzde büyümez. Sandığınızdan daha basit kolay belkide fakat önce cb yada cbf gibi daha kolay bir modelle uzun bir süre herşeyi çözer kanımca.
Küsmeye gerek yok. Benim için doğru olan neyse onu yazıyorum sadece.

Adam soruyor ybr ilemi başlasam gtr250 ile mi gibisinden. 99 kişi ybr dese 1 kişi gtr . Adam gidip bir kişinin önerisini önemsiyor. Egosunu okşamayan önerileri görmezden geliyor. (genelde) Scooter ile başla diyenlerede kendisine hakaret etmiş gibi davranıyor. Bende buna deli oluyorum.
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
neden amortisör alçaltmaya olumsuz bakıyorsunuz neticede 50kg civarındasınız motor esnemeyecek bile.ayrıca amortisörü sertlik ayarına müdahele etmeden alçaltabilirsiniz.ben cbf150 nin arka amortisörünü 2cm kadar kısalttım seleye 5cm olarak yansıdı.seleyede biraz müdahele ettik şimdi eşim çok rahat kullanıyor (boyu1.59)
teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Cbf 150 kullanabiliyorsanız güzel fakat bu bahsettiğiniz sorunu cbf te yaşıyorsanız cbr daha sıkıntılı olucaktır. Cbf te yeterince tecrübe edindikten sonra bir daha cbr deneyin ozaman herşey daha kolay olur. Belkide şuanda olduğu kadar gözünüzde büyümez. Sandığınızdan daha basit kolay belkide fakat önce cb yada cbf gibi daha kolay bir modelle uzun bir süre herşeyi çözer kanımca.
Küsmeye gerek yok. Benim için doğru olan neyse onu yazıyorum sadece.

Adam soruyor ybr ilemi başlasam gtr250 ile mi gibisinden. 99 kişi ybr dese 1 kişi gtr . Adam gidip bir kişinin önerisini önemsiyor. Egosunu okşamayan önerileri görmezden geliyor. (genelde) Scooter ile başla diyenlerede kendisine hakaret etmiş gibi davranıyor. Bende buna deli oluyorum.
teşekkür ederim
 
Katılım
17 Eki 2011
Mesajlar
49
fanboyluk yapmak istemem ama bence ktm duke 200'e bir bak. oldukça hafif. 1.59 boyundaki kız arkadaşım da rahatlıkla kontrol edebiliyor. karenajsız olduğu için de düşünce hasar görmüyor. bir kere düştüm çizik mizik yok. hafif olduğu için de kolaylıkla kaldırılabiliyor. güvenli sürüş 1 eğitimi alırsan zaten kaldırmanın kolay yolunu da öğreneceksin. bence küçük motorlar arasında en şık tasarıma sahip. selesinin sert olması, ninja'dan, cbr 250'den daha yavaş olması, servis ağı gibi eksileri var. senin ebatlarında biri için özellikle şehir içinde ninja veya cbr'den daha kolay kullanımı olduğunu düşünüyorum. daha çok uzun yolda kullanacaksan pek tavsiye etmiyorum. selesinin sertliği ve karenajsız olması sorun yaratabilir. ben 2700km seyahate de çıktım ama popom ağrıdı epey. spormoto'da 125liği test edebilirsin.
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
boy faktoru var ama hanı erkek 1 60 olsa kısa derız ıdare ederız ama boyu ablamızın 155 ve erkek kadar guclu kollara sahıp degıldır bıldıgım kadarıyla.o yuzden hafıf motorlar tercıhı olmalıdır

aynı boy ve aynı kiloda cbf 1000 kullanan arkadaşım var.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
cbf 150 yi gayet güzel kullanıyorum benim kullanışımda bir sorun yok hocam ehliyetin olsaydı trafiğe çıkardık diyor benim korkum duruşlarda çünkü sol ayak yerde sağ ayak frende yapınca parmak ucumla basıyorum düz zeminlerde rahat duruyorum fakat eğimli zeminlerde ayağım yere yetmiyor 2 kere buyüzden düştüm. 250 lik motoruda kullanabileceğim düşüncesindeyim benim sorunum en başından beri dediğim gibi boyutlarla alakalı ama bunu bir türlü anlatamadım ve çok özür dileyerek sorumu geri alıyorum tamam bu problemi kendi başıma çözmeye çalışıcam ve sonuçtan sizleri haberdar ederim hepinize çok teşekkür ederim görüşmek üzere

Sürücü selesi artçı selesine nazaran yere daha yakın değilmi ayak uçlarınız anca basıyor :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
safi rüzgar..


türkiye gibi yerde, 250gr cüsse ile anca cbr125 olur. racing niyetine yalancı emzik gibi..


bu konu uzarrr da gider merak ediyorum bu abla ne alacak?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/375115_10150607940731403_1056744541_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426194_10150578507041403_957683556_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/405220_10150949167091403_157706569_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/199819_10150989403696403_367179799_n.jpg

Bazı işler boyla kiloyla olmuyor. Herifi görürsün 150 kilo Ama içi boş cesaret yok. Siz zaten konuşmalarınızdan da belli ne kadar cesaretli olduğunuzu ortaya seriyorsunuz. Biraz Egoistsiniz ama her bayanda olduğu kadar. Yok makas atıyorum yok geçen olmadı :p Bunlar Ergen muhabbeti boş muhabbetler.

Motosikleti de Kilo ve boy da kullanmıyor. Paylaştığım resimler bunu belirtmek içindi.Kendinize olan özgüveni yitirmediğiniz sürece, aklı başında insanlardan bir takım eğitimler, bilgiler aldıktan sonra CBR250 'nin size yakışacağından şüphem yok. Hakkınızda hayırlısı olsun..

Gülüyormuyuz panpa :queen::)

eee.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
104
Trafikte erkekler bile kullanmaktan cekiniyorken, bir kadinin ustelikte kendinden gercekten buyuk gozuken bir motoru kullanmasi... Ben olsam daha dusuk cclerde daha uygun bir motor bakardim... Ozellikle KTM Duke 125 ve 200
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ne alırsan al cbf150 de olsa 1000rr da olsa gitmek sıkıntı değil durmak sıkıntı bayırı var aşa eğimlisi var bayır aşa yolda dönmeye çalışması var gidon açısı var ani frenlemesi var bu boyla büyük ihtimalle bu dediklerim pozisyonlarda sık sık düşüceksiniz kadında olsasınz erkekte ayrıca 280 gördüm drag yaptım bunlar faso fiso motor başka bişey direk söliyim ne aldığınızın önemi yok hangi 250cc alırsanız alın ama 2.el alın bari çünkü pelti çıkıcak ALLAHIMA BİN ŞÜKÜR BOYUM POSTUM YERİNDE BÖLE SIKINTILARLA URASMIYORUM AKSI DURUMDA SS MOTORA BİNMEYİ HİÇ DÜŞÜNMEZDİM GT250R IDA LİSTEYE ALMADIĞINIZ COK İYİ OLMUŞ HİÇ UYGUN OLMAZDI ÇÜNKÜ GİDON TURU DÜŞMENİZ İÇİN ÇOK ELVERİŞLİ
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
safi rüzgar..


türkiye gibi yerde, 250gr cüsse ile anca cbr125 olur. racing niyetine yalancı emzik gibi..


bu konu uzarrr da gider merak ediyorum bu abla ne alacak?

EVET ARKADAŞLAR HERKESİN MERAK ETTİĞİ CEVAP : CB 125 ALIYORUM :) NİNJA 250 R KISMETSE SENEYE ARTIK :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EVET ARKADAŞLAR HERKESİN MERAK ETTİĞİ CEVAP : CB 125 ALIYORUM :) NİNJA 250 R KISMETSE SENEYE ARTIK :)

Hiç sormayın uykularımız kaçmıştı düşünmekten)))
hani herkeşler?
ayırlı olsun baa.
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
36
Tebrikler kazasız sürüşler iyi bir tercih olmuş bence.
TEŞEKKÜR EDERİM

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------

Hiç sormayın uykularımız kaçmıştı düşünmekten)))
hani herkeşler?
ayırlı olsun baa.
:) :) TEŞEKKÜR EDERİM

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

Beleşe gezersin artık :)
:) AYNEN :)
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
benim tavsiyem ağırlık çalışmalı protein ağırlıklı beslenmeli ve bi uzman kontrolünde kilo alınmalı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst