- Katılım
- 25 May 2012
- Mesajlar
- 14
Selam Arkadaşlar.
Uzun zamandır yazmadım. Farklı konuları okudum ve hepsiyle ilgili kısaca düşündüklerimi söylemek istiyorum. (1 Hazirandan beri kullanıyorum 2700 km civarında)
Öncelikle motorcuların derdi olan kazadan bahsedeyim. Bende geçenlerde kaza yapan arkadaş gibi önüme kıran taksiye çarpmamak için ani fren yapınca yan yattım ve hasar oldu. Ama bir arkadaşın belirttiği gibi çarpma yada temas olmadığı için kaza sayılmıyor ve karşı tarafın sigortası karışmıyor. O yüzden baktın durulacak gibi değil ve karşı taraf suçlu, hafifte olsa çarp gitsin. Kendin düşünce iki türlü acı çekiyorsun hem yaralanma hem maddi motordan dolayı. Çarp ödesin karşı taraf cezasını çekmiş olsun en azından. Beşik sallayıp uykusuzsa evinde otursun kafede yada direksiyonda değil diyorum.
Aklıma gelen bir uyarıyı yazayım hemen. Vites ve yan ayağın bağlı olduğu gri parça kaldırıma dokunma sonucu çok hafif bir darbede kırıldı. Spormoto nun elinde vardı şansıma ve 3-4 saat içinde Ata Motoya gönderdiler ve yarım saatte değiştirildi parça. fiyatı 37. Parça alüminyun döküm. Bu kadar hafif bir darbede kırılmaması gerekiyordu ama üretim hatası olup olmadığından emin değilim. Dikkat edin ayaklığa güvenip ağırlığınızı vermeyin derim.
Hararet konusuna gelince kırmızı ışık yanmadı hiç bir zaman ama aşırı ısınıyor gibi geliyor. özellikle sağ kısım. Yine servise uğradım ve kontrol ettirdim. Söylenene göre bu ısınma normalmiş. 1000-1500 km rodaj deniyor ama bu motor için 4-5 binlere kadar rodaj devam eder o yüzden mümkün olduğu ölçüde 7500 deviri geçme sorun yok dediler.
Lastikler konusunda yabancı forumlarda ve farklı kullanıcılarla konuşmalarımdan duyduklarımı söyluyorum öncelikle. En kötü kısmı deniyor. Ucuz hint malı ibaresini de duydum. Ozzy e katılıyorum. Aşırı yağışlı havada lastikler güzel ama hafif yağışlı yada ıslak bir yerden geçerken tam tersi aşırı riskli hissettiriyor. Tavsiye edilen lastik kendisinin de linkini verdiği michelin.
Titreşimle ilgili soruya ise yaklaşık 5 saat kullandım ve hiç bir şekilde karıncalanma hissetmedim şu ana kadar da hiç titreşimden rahatsız olmadım.
Sele alışana kadar rahatsız ediyor olabilir ama alıştıktan sonra hissedilmiyor pek.
Kazasız sürüşler
Uzun zamandır yazmadım. Farklı konuları okudum ve hepsiyle ilgili kısaca düşündüklerimi söylemek istiyorum. (1 Hazirandan beri kullanıyorum 2700 km civarında)
Öncelikle motorcuların derdi olan kazadan bahsedeyim. Bende geçenlerde kaza yapan arkadaş gibi önüme kıran taksiye çarpmamak için ani fren yapınca yan yattım ve hasar oldu. Ama bir arkadaşın belirttiği gibi çarpma yada temas olmadığı için kaza sayılmıyor ve karşı tarafın sigortası karışmıyor. O yüzden baktın durulacak gibi değil ve karşı taraf suçlu, hafifte olsa çarp gitsin. Kendin düşünce iki türlü acı çekiyorsun hem yaralanma hem maddi motordan dolayı. Çarp ödesin karşı taraf cezasını çekmiş olsun en azından. Beşik sallayıp uykusuzsa evinde otursun kafede yada direksiyonda değil diyorum.
Aklıma gelen bir uyarıyı yazayım hemen. Vites ve yan ayağın bağlı olduğu gri parça kaldırıma dokunma sonucu çok hafif bir darbede kırıldı. Spormoto nun elinde vardı şansıma ve 3-4 saat içinde Ata Motoya gönderdiler ve yarım saatte değiştirildi parça. fiyatı 37. Parça alüminyun döküm. Bu kadar hafif bir darbede kırılmaması gerekiyordu ama üretim hatası olup olmadığından emin değilim. Dikkat edin ayaklığa güvenip ağırlığınızı vermeyin derim.
Hararet konusuna gelince kırmızı ışık yanmadı hiç bir zaman ama aşırı ısınıyor gibi geliyor. özellikle sağ kısım. Yine servise uğradım ve kontrol ettirdim. Söylenene göre bu ısınma normalmiş. 1000-1500 km rodaj deniyor ama bu motor için 4-5 binlere kadar rodaj devam eder o yüzden mümkün olduğu ölçüde 7500 deviri geçme sorun yok dediler.
Lastikler konusunda yabancı forumlarda ve farklı kullanıcılarla konuşmalarımdan duyduklarımı söyluyorum öncelikle. En kötü kısmı deniyor. Ucuz hint malı ibaresini de duydum. Ozzy e katılıyorum. Aşırı yağışlı havada lastikler güzel ama hafif yağışlı yada ıslak bir yerden geçerken tam tersi aşırı riskli hissettiriyor. Tavsiye edilen lastik kendisinin de linkini verdiği michelin.
Titreşimle ilgili soruya ise yaklaşık 5 saat kullandım ve hiç bir şekilde karıncalanma hissetmedim şu ana kadar da hiç titreşimden rahatsız olmadım.
Sele alışana kadar rahatsız ediyor olabilir ama alıştıktan sonra hissedilmiyor pek.
Kazasız sürüşler