arkadaşlar bi süre yoktum kusurabakmayin, mesajlari söyle bir okudum- şimdi size güzel haberlerim var!
öncelikle burdaki yetkili servisci ustayla kanka moduna geçtik- adamlar bitane motoru almiş üzerinde deneysel çalişmalar yapıyorlar- bu dişli olaylarina geleceğim. alan bi arkadaş bayaa bi kullanmiş motoru ve max hız : 160 görmüş- adamların deneysel çalişmalarina gelince dişlileri değiştirip ufak tefek modifiyelerle max hızı 200 e çıkartmak! dişli konusunda siz uğraşmayin kasmayin- burda hali hazirda dailmiş üzerinde uğraşilan bi motor mevcut! =) eksozdan gelen ses benim hoşuma gitmiyor- bir süre sonra onun üzerinde çalişmalara başlayacaklarmiş- beklemedeyim

daha tok bir ses istiyorum. @Makseli senin yaptiğin gibi bende Euro 3 Emisyon zavazingosunu çıkarttıracağım =)
bu arada benden hertürlü parçayi isteyebilirsiniz : ustayla anlaştim ben : en fazla 2 günde elinde olur sende yollarsın 2günde de gitse 4 günde ellerinde olur dedi ki 1 günde temin edebilme olasiligim da var

fren ve debriyaj tutacaklarina tanesi 10TL dedi usta.
lastiklerden bende memnun değilim ve janttan da- dediğiniz gibi 17" oldugu için alternatif az ve pahali- ama benim düşüncem daha kalin ve büyük bir janttan yana- motorda hertürlü o jantı ve lastiği kaldiracak güç var sonuçta ve belirtmek isterim elimizdeki motorlar limited edition yani kesici ile sınırlandirilmiş. kesiciyi kaldirmişlar burdaki deney motorunda mesela
ön kafadan gelen ses evet beni de rahatsiz ediyordu her tümsekten yada çukurdan geçtiğimde, uzun farlar da ayarsizdi- ona baktirirken bahsettim bu seslerde, kafanin altinda bişeyler yapti ve geçti o ses =) yani büyük bir sorun değil ama sinek te büyük olmamasina rağmen mide bulandırıyor
haftasonu 200km yol yaptim motorla- (gaziantep - maraş) giderken yokuş aşağı olduğundan ver yansın gitmek istemedim rodaj bitmediği için, tatli tatli gittim ama gelirken yokuş yukari olduğu için ver yansın power- alet canavar, hertürlü gazi yiyor ama rodaj bitmediği için ve çok yeni olduğu için sanırım gelirken full gaz gelmeme rağmen 5500-6000 deviri geçmedi,max hız 110 gördüm. yoldan geldikten sonra 1-2 ufak sorun yaşadim: mesela durdugumda rölanti devri 3000 deydi...ustaya anlattim durumu bişeyler yapti, düzeldi ama motor yeni oldugu için kullandikça ilk zamanlarda devir 1500 den açilirsa mesela 2000 e kadar çıkabilirmiş. sorun yok yani.
yağ değiştirdikten sonra (ki servisin anlaşmali olduğu bi marka varmiş sadece onu koyabilirim ben dedi- ok koy dedim- 1000 de bende Motul koyacağim ama) motorun sesi ve gidişi gözle görülür şekilde değişti. içinden çıkan yağ artik nekadar dandikse!!!
bu arada size usta nın bitane motoru parçaladiğindan da bahsetmiştim : buyrun fotolar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
bu arada yakıt olayini 1KM ye ne yakıyor diye hesaplayamadim tripmetreyi sıfırmalayi unuttugum için ama söyle bişey var bende 610 km ye Bir buçuk depo yakti...
depo 50tile ye fulleniyor. yani 75tl ye 610km, bence fena değil

arkadaşimda CBR125 var 2012 model- o da aynı yakıyor- yani yaklaşık 10tl benzine 90km gibi bi hesap çıkıyor. 1lt benzine 40km:
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
[/COLOR]bir de arkadaşlar ben motoru alırken bunda suzuki motoru var dediler ne kadar doğru sizce
benim postlarimi okursan daha iyi anlarsın, motor Engineer by Benelli...suzuki ile uzaktan yakından alakasi yok!
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
hatta daha düşük devirde diyelim. devir göstergesine göre hesaplamayın orda çok rakam var, ben şahsen 9000 deviri baz alırım sonrası kesiciye girer zaten. 9000 devirden hesaplarsak 1/3 ü 3000 devir yapar. rodajın ilk aşamasında 3000-3500 devirlerde vites değiştir. ikinci aşamada 6000 de değiştirirsin.
kafadan aynı ses bende de geliyor sebebini anlayamadım bende korkuyorum gevşek bişeymi var bilyalarda sorun mu var diye ama sizde de geliyorsa aynı ses kronik bişey olabilir.
iyi de vitesi atınca zaten 3000 den başliyor :/ 3000 de vites değiştirirsem 40-50km hızı geçemem ki :/ ama 5000-6000 i 4500-5000 e indirebilirim

zaman zaman 5500 =)