- Katılım
- 10 Ara 2009
- Mesajlar
- 879
Arkadaşım bu alet düşük cc bir motosiklet, 3000-3500 devirde vites değiştirirsen değil iyi rodaj yapmak, rodaj dışı motoru bile öldürürsün. Motorun kaç devir çevirdiği inanın hiç önemli değil sadece motora verdiğiniz gaz önemli. 6 bin devirde yarım gazla yokuş çıkmak 4500 devirde tam gaz motoru kastıra kastıra yokuş çıkmaktan çok daha sağlıklı. Rodajın ilk aşamasında yapılması gereken yarım gazdan fazla vermemek.
zamanında rodaj ile ilgili çok yorum okumuştum ve en doğru kaynak olarak aklımda kalanlar bunlar. Tabiki her kafadan ayrı bir yorum çıkıyor. Herkes istediği gibi yada doğru olduğuna inandığı gibi yapsın rodajını.