unilli iyiymiş takımı 180 lira çok iyi ama nasıl bir lastiktir? kayacaksa ziyan olcak para..
Bence orjinal lastikleri biraz daha kullanmaya bak çünkü o ebatta öyle dişli lastiği kolay kolay bulamazsın. Unilli konusunda da cub motorumun ön lastiğinde var yağmurlu havada ıslak yolda 80-90 sürdüm 70'le falan viraja girdim bi an bile kaymadı. Mondi 125MX motoruma bir çift Unilli aldım (2.75-18 90/90-18) ama daha takmadım kasımda takıcam, orjinal lastikleri Yuanxing marka iç lastikli ama çok iyi. Bugün bi sert fren yaptım karşıdan karşıya yaylana yaylana geçen bakarkör yayaya vurmamak için, zınk diye durdu resmen.IRC yide bu fiyata yakın almıştım ben.
IRC den iyi deniliyor ve paramda buna yeteceğinden benim başka düşüncem yok
bu arada hocam sen hiç foto koymadın yaw![]()
aha da takım buldum unilli deburda dursun da bende ilerde sipariş geçerim. Toplam 180 TL
ön teker 70 TL http://www.rialli.com/urunler/motor...ri/9144__10080-17-un9817-tubeless-dis-lastik/
arka tekerlek 110 TL http://www.rialli.com/urunler/motor...ri/9146__13070-17-un9817-tubeless-dis-lastik/
elden jikleli olan olması lazım.
bu arada karburatör için usta "bunlar vakumlu" demişti. ne özelliği varsa bilmiyorum
bu arada RKS ye mail attım. bakalım nolacak
bu lastiklerin desenleri yağmur vb suları aktarmak için yeterlimidir ?
arka teker Camgöz motorda 96 TL diyohttp://www.camgoz.com.tr/asp/product/1066/130-70-17-UN-9817
ön teker de 60 TLhttp://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17
aklımızda olsun
RKS ye bende 1 ay önce mail attım hala cevap veren yok
diğer konu o lastiklerin deseni kuru havada asfalt kullanımı için. Yağmurda performansı çok düşük olacaktır.
camgöz motorun fiyatlar baya düşükmüş lastikler eski üretim olmasın![]()
çanta demiri kargodan geldi, bakalım nasıl olacak
fotoları paylaşırım bitince
evet hepsini inceledim, değişik tasarımlar var çanta için. ben hazır diye apachi nin demirini aldım onu uydurucam.
keeway rkv 200 olduğunu zaten uzun zamandır biliyorum da, o motorun da kitapçığını bulamadım. şimdi mail attım senin verdiğin siteye bakalım geri döneceklermi.
---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:08 ----------
296 lira arka
186 lira ön
482 liraya geliyor toplam.. yanlış hesapladın herhalde.
480 lira ona vereceğime michelin alırım![]()
valla ben almaya korkuyorum
az para değil 300-400 lira vericez ama performansı ne olacak belli değil. bilsem hemen alırım.
kafamda bu sorunu çözemediğim için bunlardan hiçbirini alamıyorum şu an.
bildiğin - denediğin markaları biliyorsan al derim.
geri kalanda dikkatli kullanmaya kalmış. o yüzden bunlardan en dişli olanını alacam ben. yapcak bişey yok