RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
unilli iyiymiş takımı 180 lira çok iyi ama nasıl bir lastiktir? kayacaksa ziyan olcak para..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
unilli iyiymiş takımı 180 lira çok iyi ama nasıl bir lastiktir? kayacaksa ziyan olcak para..

IRC yide bu fiyata yakın almıştım ben.

IRC den iyi deniliyor ve paramda buna yeteceğinden benim başka düşüncem yok :)

bu arada hocam sen hiç foto koymadın yaw :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
IRC yide bu fiyata yakın almıştım ben.

IRC den iyi deniliyor ve paramda buna yeteceğinden benim başka düşüncem yok :)

bu arada hocam sen hiç foto koymadın yaw :)
Bence orjinal lastikleri biraz daha kullanmaya bak çünkü o ebatta öyle dişli lastiği kolay kolay bulamazsın. Unilli konusunda da cub motorumun ön lastiğinde var yağmurlu havada ıslak yolda 80-90 sürdüm 70'le falan viraja girdim bi an bile kaymadı. Mondi 125MX motoruma bir çift Unilli aldım (2.75-18 90/90-18) ama daha takmadım kasımda takıcam, orjinal lastikleri Yuanxing marka iç lastikli ama çok iyi. Bugün bi sert fren yaptım karşıdan karşıya yaylana yaylana geçen bakarkör yayaya vurmamak için, zınk diye durdu resmen.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
hiç foto çekmiyorum ki :)
bi tane var sadece bunda da sevgilim poz vermişti :mrgreen:

35dbw4x.jpg
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun diyelim :)

bu arada RKS ye mail attım. bakalım nolacak

Ankara da Titanic 200 kullanıcısıyım. yaklaşık 4000 km civarına geldi motor.

Bazı sıkıntılar var, titreşim vb gibi. Adam akıllı bi kullanıcı kitapçığı yok motorun.

Sitede yer alan görsel ve özellikler motordaki özellikler aynı değil.

En kısa zamanda titanic 200 hakkında gerçek bilgilerin bulunduğu kullanım-detaylı özelliklerin ( subap ayarı olsun, motorun özellikleri olsun ) bilgilerinin içerdiği kullanım klavuzunu taleb ediyorum.

Bir kaç kez sizi aradım. Sitede var dediniz kullanım kitapçığı.

150 ve 200 için aynı demişsiniz ama aynı değil.

Çocuk kandırmayın. Arka teker disk fren 200 de. motorlar farklı. Süspansiyonlar farklı. Bir iş yapıyorsanız düzgün yapın. Doğru bilgileri içeren kullanım kitapçığını aciliyetle yayınlamanızı taleb ediyorum.

---------- Post added at 11:17 ---------- Previous post was at 10:22 ----------

aha da takım buldum unilli de :) burda dursun da bende ilerde sipariş geçerim. Toplam 180 TL

ön teker 70 TL http://www.rialli.com/urunler/motor...ri/9144__10080-17-un9817-tubeless-dis-lastik/
arka tekerlek 110 TL http://www.rialli.com/urunler/motor...ri/9146__13070-17-un9817-tubeless-dis-lastik/


bu arada bu lastiklerin desenleri yağmur vb suları aktarmak için yeterlimidir ?


arka teker Camgöz motorda 96 TL diyo :) http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1066/130-70-17-UN-9817

ön teker de 60 TL :) http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17

aklımızda olsun
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
bu arada RKS ye mail attım. bakalım nolacak

bu lastiklerin desenleri yağmur vb suları aktarmak için yeterlimidir ?
arka teker Camgöz motorda 96 TL diyo :) http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1066/130-70-17-UN-9817
ön teker de 60 TL :) http://www.camgoz.com.tr/asp/product/1053/UNILLI-100-80-17
aklımızda olsun

RKS ye bende 1 ay önce mail attım hala cevap veren yok :)
diğer konu o lastiklerin deseni kuru havada asfalt kullanımı için. Yağmurda performansı çok düşük olacaktır.
camgöz motorun fiyatlar baya düşükmüş lastikler eski üretim olmasın :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RKS ye bende 1 ay önce mail attım hala cevap veren yok :)
diğer konu o lastiklerin deseni kuru havada asfalt kullanımı için. Yağmurda performansı çok düşük olacaktır.
camgöz motorun fiyatlar baya düşükmüş lastikler eski üretim olmasın :)

hangisinin daha yeni üretim olduğunu nasıl anlayabiliriz ?

telefon etsek söylerler mi ki ?


şuan üstündeki lastikler daha fazla kanallı !
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
yani bakıp söylemeleri lazım da uğraşcaklarını sanmıyorum. telefonda sana sallayacaklar "abi yeni yeni bu sene" falan diyecekler sonra gerisi şansına :)
en güzeli görüp bakıp almak o yüzden.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
koruma demiri ve arkaya çanta taşıma demiri yaptırmaya karar verdim, hazırları olmadığı için el yapımı için fiyat aldım 270 lira tuttu.
bi tvs apache de arka çanta demirini gördüm de arka amortisörlerin vidasından bağlanmış ve amortisörlerimiz aynı. sadece diğer bağlantı noktası denk gelmiyor o da kesilip yeri kaydırılabilir diye düşünüyorum. fiyatı 60 lira nede olsa :)

http://www.yildizticaret.com/pro/2172/119/TVS-APACHE-ARKA-PORTBAGAJ-DEMIRI
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
çanta demiri kargodan geldi, bakalım nasıl olacak :)
fotoları paylaşırım bitince
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çanta demiri kargodan geldi, bakalım nasıl olacak :)
fotoları paylaşırım bitince

merak ettim. olursa eğer bende düşünürüm ;)

şuradaki albümde birisi paylaşmıştı. vida noktaları felan gayet belli idi, bulaiblirsem resmi direk göndereyim http://vk.com/albums-28835457

işte bu albümde ortalara doğru çanta demiri hakkında resimler http://vk.com/album-28835457_139000012

---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:04 ----------

Aha da.

Keeway bizim motorlarlar Keeway RKV 200G olarak satıyormuş. veya 200 G yeni yeni ürettiler, bilmiyorum.

işte fotosu, çatal şasi ve yağ radyatörü tam bizimkinde olduğu gibi.

5JJUZh0wzA8.jpg



sanırım şimdi kullanım kitapçığı bulabiliriz :) bu linkte gördüm. yukardaki albümleriden bi tanesi http://vk.com/album-28835457_160601137

---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:08 ----------

şunun gibi bi alt sakal bulursan haber ver mutlaka. aıyorum :)

x_e822c661.jpg


---------- Post added at 12:23 ---------- Previous post was at 12:12 ----------

işte broşür linki http://benelli.keeway.my/brochure.htm

direk pdf linki http://benelli.keeway.my/brochure/RKV200G_BROCHURE.pdf

kullanım kitapçığını bulmam yakındır :)

---------- Post added at 12:26 ---------- Previous post was at 12:23 ----------

1-cylinder, 4-stroke, 4 valve
200
ø63.5 x 63.2
12.0kW/9000 r/min
14.5N.m/6000 r/min
9.5:1
Carburetor
SOHC
C.D.I
Electric
Pressure splash lubrication
Oil cooled
5-speed
Chain
Wet multi-plate

---------- Post added at 13:16 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

dün bir iki kere tekerler tırsıttı.

artık ciddi ciddi düşünüyorum tekerleri değiştirmeyi.

bunlar tam yağmur-çamur veya kar lastiği olabilir. Ürün alman üretimi sanırsam. Heidenau diye bi marka.

360 TL ye gelmekte !

http://www.motolastik.com/Urun/Heidenau-100-80-17-52H-K66-pmu29563.html

http://www.motolastik.com/Urun/Heidenau-130-70-17-62H-K66-Silica-SiO2-MS-pmu29589.html
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
evet hepsini inceledim, değişik tasarımlar var çanta için. ben hazır diye apachi nin demirini aldım onu uydurucam.

keeway rkv 200 olduğunu zaten uzun zamandır biliyorum da, o motorun da kitapçığını bulamadım. şimdi mail attım senin verdiğin siteye bakalım geri döneceklermi.

---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:08 ----------

296 lira arka
186 lira ön

482 liraya geliyor toplam.. yanlış hesapladın herhalde.
480 lira ona vereceğime michelin alırım :)

---------- Post added at 14:20 ---------- Previous post was at 14:10 ----------

bak metzeler var daha ucuza
arka: http://www.motolastik.com/Urun/Metzeler-130-70-17-62S-Lasertec-pmu27260.html
ön : http://www.motolastik.com/Urun/Metzeler-100-80-17-52S-Lasertec-pmu27251.html

231 TL arka
149 TL ön lastik
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet hepsini inceledim, değişik tasarımlar var çanta için. ben hazır diye apachi nin demirini aldım onu uydurucam.

keeway rkv 200 olduğunu zaten uzun zamandır biliyorum da, o motorun da kitapçığını bulamadım. şimdi mail attım senin verdiğin siteye bakalım geri döneceklermi.

---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:08 ----------

296 lira arka
186 lira ön

482 liraya geliyor toplam.. yanlış hesapladın herhalde.
480 lira ona vereceğime michelin alırım :)

evet yanlış hesaplamışım. Yalnız çok dişli, soğuk ve ıslak zeminde iyi olur diye şeyediyorum.

olmadı dişli bi pirelli - mişlen bulurum. benimkisi arayış.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



hmm bak bu iyiymiş. Metzeller bilinmeyen in riskli olmasından iyidir.

eyw
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

metzeller daha dişli buna göre...

---------- Post added at 14:35 ---------- Previous post was at 14:30 ----------

Malezya polisi 200 G kullanmaya başlamış :)

http://www.cbt.com.my/2012/07/05/be...ay-rkv200g-given-for-local-police-patrolling/

giwi çanta var motorlarda...
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
valla ben almaya korkuyorum
az para değil 300-400 lira vericez ama performansı ne olacak belli değil. bilsem hemen alırım.
kafamda bu sorunu çözemediğim için bunlardan hiçbirini alamıyorum şu an.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben almaya korkuyorum
az para değil 300-400 lira vericez ama performansı ne olacak belli değil. bilsem hemen alırım.
kafamda bu sorunu çözemediğim için bunlardan hiçbirini alamıyorum şu an.

bildiğin - denediğin markaları biliyorsan al derim.

geri kalanda dikkatli kullanmaya kalmış. o yüzden bunlardan en dişli olanını alacam ben. yapcak bişey yok
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
bildiğin - denediğin markaları biliyorsan al derim.

geri kalanda dikkatli kullanmaya kalmış. o yüzden bunlardan en dişli olanını alacam ben. yapcak bişey yok

En dişli olanı suyu en iyi tahliye eden anlamına gelmez ama. Ayrıca asfalta da en iyi tutunan anlamına da gelmez. Yardımcı olamıycam, çok lastik tecrübem yok ama en dişli olanına takılman mantıklı değil bence. Galiba metzeler yada pirelli gibi markaları almak, garanti olsun diye... :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst