400 - 600 TL Kask Önerisi

Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
Selamlar,

Yeni başlayacağım, kaskları incelerken kararsız kaldım, LS2 düşünüyordum fakat pek kafa yapıma uygun gelmedi ve rahat değildi :/ Kask için 500 TL gözden çıkardım.

Olabilecek kasklar ise:

SCORPION EXO 1000 (519 TL - 1.65KG - 4Yıldız - Fiberglass)
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/SCORPION-EXO-1000AIR-BEYAZ-KAPALI-KASK-pmu1086.html
exo_1000_.jpg



AGV K-4 (487 TL - 1.46KG - 4 Yıldız - Fiberglass)
http://www.motosuperstore.net/AGV-K-4-BEYAZ-KAPALI-KASK,PR-1589.html
AGV_K4_Star_Yellow_0.jpg


NOLAN N85 (512 TL - 1.50KG - 4 Yıldız - Polycarbonate)
http://www.feyizoglu.com/Nolan-N-85-Classic-N-Com-Kask_46481.html
299%20-%20Nolan%20N85%20Special%20190x189.JPG
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
shark speed-r benim düşündüğüm bi kask görüntü ve kullanıcı yorumları itibari ile güzel bi kask...
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Üçü arasında Agv derim :cat:
Ama sen alırsın diye sorarsan kesinlikle Shark marka olurdu :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
marushıne ense kısmındaki derı kısımları soyuluyor,
5 arkadaşımın 4'ü şikayetçi bu sebepten dolayı,,,
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
249
Ben 3 ay kadar önce Agv'nin k3 gothic diye bir modelini aldım, 400 tl'ye satıcı bıraktı.. şunu söyleyebilirim ki herşeyiyle 10 numara, oldukça rahat yalnız şunu fark ettim, diğer kasklarda(lazer,ls2 vs.) large beden kullanıp kafaya tam otururken, bu kaskda kulaklardan hafif baskı hissediyorum ama rahatsız edecek seviyede değil, onun dışında vizörü kapatınca arabada gibisisiniz... :) şekliyle konforuyla agv derim..
 
Katılım
22 Eyl 2012
Mesajlar
13
AGV K3 başka birşey düşünme tercih senın iyi günler :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Scorpion Exo 750 aLDım. Bugün deneme fırsatım oldu. 150 km/h den sonra ; Rüzgar sesi almaya baslıyor yalnız; rahatsız etmıyor. EXO1000 ler daha üst modeldir. Düşünülebilir, Fiyatına göre özellikler güzel :)
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
128
Dostum ben de bu kasklar arasında kalmıştım. Sonuç olarak N-Com'un ileride işime yarayacağını düşünerek Nolan N85 aldım. 300 km'dir kullanıyorum kaskı. Şimdilik memnunum.
Sadece iç güneş vizörü çok tırt. Plastiğin üzerine film çekmişler. Açmıyorum bile. Yarardan çok zararı var. Bunun dışında kusuru yok (; oldukça rahat.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nitro Aikido'ya bir bakar mısın? Sağlamlıkta diğerleri ile yarışır 5 yıldızlıdır
 
Katılım
12 Ağu 2012
Mesajlar
72
benim kaskım nolan n85. rüzgar sesini çok içeri alıyor. diğerlerini denemedim ama nolan da sürat yükseldikçe gerçekten rahatsız eden bir uğultu var.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Scorpion Kaskların; Yeni cıkan EXO-500 Serisinde de aynı sorun var... 100 km ve sonrasında aşırı rahatsız eden uğultu baslıyor...
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
Öneriler için çok teşekkürler. Dün nolan i denedim rahat bir kask gibiydi fakat agv ye ve önerilerde göre Shark a bakmadan almak istemedim. Zaten bedeni ve rengi kalmamıştı feyizoglu nda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst