Yeni Kawasaki Ninja 250R Ve Z-Moto

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kawasaki dersini gerçekten iyi çalışmış. Amerika fiyatları açıklandı: 2011 Ninja 250'ler 4450 dolardı (yine aynı), Ninja 300 ise 4800 dolar. Bizde ise tabii ki ötv sınırı ve z-moto işi piç ediyor. Orada iki model arası fark 350 dolar iken burada Z-moto'nun dediklerine bakılırsa 2000 euro gibi abes bir fark olacak.

http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
Öncelikle bir konuya açıklık getireyim. Amerika da satılan motorlu araçlar ve diğer bir çok ürün, eyaletlere göre ayrı vergilendirilmektedirler. Yani Gördüğünüz fiyata almıyorlar. Tüketici hangi eyalette ise, bölgeye göre ek bir vergilendirme yapılır. Diğer yandan dediklerinize katılımakla beraber, yeni kasa çoğunlukla vitrinleri süsleyecek.

Z-moto'da satışlar'dan pek umutlu değil ki, eski modelin satışına devam edecekler. Şu anlık en mantıklısı da bu zaten :).
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Güzel kardeşim vergi alsın almasın, aradaki fark sabit 350 dolar:) %9-10 vergi alsalar bile (ki o kadar almıyorlar orada) aralarındaki fark çok cüzzi bir miktar oynayacak. Bizde ise koskocaman bir uçurum söz konusu. Neyse z-moto fiyatı resmen açıklasın da görelim sadece ötv'den dolayı mı kazık yiyoruz yoksa z-moto'da fırsatçılık yapıp fiyatı şişiriyor mu.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1
Sayın Tarık Kayım,

Ötv farkınında yükselmesi sebebi ile ABS siz 7000€ , ABS li 7550€ fiyatları ile Türkiye'de satışa sunulacak. ABS siz Ninja 300 ü önümüzdeki hafta itibari ile bazı bayilerimizde ve showroomumuzda görebilirsiniz.

Saygılarımızla,

Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.Ş

Z-Moto'nun Verdiği Cevap işte böylee :farao:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Alan enayidir, başka da birşey demem. Euro'yu bırak, dolar olarak bile hesaplasan vergilerle 7000 $ etmemesi gerekir. Amerika'daki adamlar karsız mı satıyorlar 4800 $'a ?
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
37
avrupa sitesinde ninja 300 4800$ fiyatı x 1800 desek doları = 8600 tl yapar ki bu adamlar bu fiyattan satıp para kazanıyor bence bizi ülkemizin ithalatcı firması fazlacana kazıklıyor 10.000 tl fark diyorum yuh diyorum 18000 tl fiyat var üstünde yazık yazık tamam 10.000 tl ye sat kardesim avrupa satınca para kazanmıyormu bizim satıcılar ac köpek kimse kusura bakmasın.. yada devletimiz ötv sini düsürüp zalimce vergi toplamıyacak . vatandaşmıyım yolunucak kaz mı. elin ecnebisi binsin son teknoloji motora biz avucumuzu yalayalım sonra bu cocuklar neden içkici neden serseri oldu neden esrarkeş oldu sen devlet olarak acma insanların önünü daha cok sorarsın bu soruları...
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
59
valla arkadaşlar kimse alınmasın ama 15 binlirası olan biri gidip 250 cc alıyorsa hesap kitaaptan anlamıyor derim, şimdi diyeceksiniz arkadaş 600 cc çok yakar kusura bakmayın 12000 liralık motora çok yakar diyip 600 lük(ikinci el) almayan biri nasıl oluyorda 15000 bu hacimde motora ödeyebiliyor bu da bir tartışma konusu, bir 250 cc lik motorsikletin en fazla ederi 8-9 bin,bu bile fazla ama neyse..
250 cc ye 15000 lira verecem kusura bakmayın ben yolda bulmuyorum :queen: haksızmıyım arkadaşlar...
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
37
peki tamam devlet düsürsün vergieri toplamda % 20 niye yetmiyor. soygun gibi vergi mi olur ben devlete mi calısıyorum bu nasıl hayat böyleavrupa sitesinde ninja 300 4800$ fiyatı x 1800 desek doları = 8600 tl %20 vergi desek 1500 tl civarı vergi versek 10 000 tl süper olur.. yada devletimiz ötv sini düsürüp zalimce vergi toplamıyacak . vatandaşmıyım yolunucak kaz mı. elin ecnebisi binsin son teknoloji motora biz avucumuzu yalayalım sonra bu cocuklar neden içkici neden serseri oldu neden esrarkeş oldu sen devlet olarak acma insanların önünü daha cok sorarsın bu soruları... bu motoru türkiyede 10 bin tl verip almak isteyecek dünya motorcu arkadas var devlet bize bu yüksek kaliteli yaşamı reva görmüyor yabancı devletler istermi iyiliğimizi. avcılık yapıcam desem harç balıkcılık desen bilmem ne izin belgesi tüm aktiviteler paralı .. kötü alıskanlığa bir nesil böyle itilir.
 
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
1
Ninja 250r (250cc) Avrupa standartlarında değil diyolar. İyide bizde avrupa ülkesi değiliz zaten . Ayrıca hangi avrupa ülkesinde bukadar vergi alınıyo onuda merak ediyorum doğrusu...
Bi vergi sisteminde avrupaya uymuyoruz, Durmak yok zamlara devam!!!
 
Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
31
Bu motoru alacaktım, 4 gözle bekledim ama bu fiyat cok afaki!!!! Bu fiyatı 300 cc lik bir motor için gorunce scooterden direk 600cc ye atlattırırlar adamı!!! :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst