RKS RKS Titanic 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
peki kalbüratörü nereden alıcam ve hangi model alacağımı nerden bilicem?
bir de bağlayıp çalıştırmak öyle kolaymı? yukarda bi arkadaş başına iş alırsın demiş

---------- Post added at 08:42 ---------- Previous post was at 08:33 ----------

200cc ye uygun çeşit çeşit kalbüratörler var uygun olanı nasıl bilecem?
bir de bunlar KEI HIN diye yazılmış yani arada boşluk var bir çeşit çakma mı yoksa orjinalmidir

http://www.rialli.com/urunler/motor...urator-komple-200cc-cg-nikel-performans-32mm/
http://www.rialli.com/urunler/motor...rubu/10144__karburator-komple-200cc-cg-nikel/
http://www.rialli.com/urunler/motor...rubu/10004__karburator-komple-200cc-cg-elden/
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Senin motorun üzerindekini bilmiyorum ama linkte gösterdiklerin cg modelleri için. Muhtemelen seninkine uymaz. Karbüratörün fotosunu çekip koyarsan beraber bakalım.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elden jikleli olan olması lazım.

bu arada karburatör için usta "bunlar vakumlu" demişti. ne özelliği varsa bilmiyorum
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Linkte arkadaşın verdikleride elden jikleli ama giriş ve çıkış bogazları nasıl. Vakumlu oluyor bu tipler.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
detaylı bir foto çekmek lazım bunun için.

bide abiler şu var aklımda;

vites araları gayet uzun önceki motoruma göre memnunum fakat,
kalkışta çok nazlanıyor motor, 1-2 saniye sonra motor gücü gösteriyor,
turbo devreye girer gibi ivemelenme yaşıyoruz.

ani hızlanma - ivmelenme bana göre güzel fakat ilk gazı verdiğimdeki nazlanma hoşuma gitmiyor.

BUNUN İÇİN:

ön dişliyi küçültürsem belli bir hareket kabiliyeti sağlamış olurm diye tahmin edioyrum.

önceki motorum 150 MR de ön dişliyi büyütmüştüm ışıklarda tekere gelme olayı sona ermişti ve vites aralığı fazlalaşmıştı. ordan biliyorum.

rks 200 de ön dişliyi küçültsem ilk kalkış normale döner ama vites aralığı kısalabilir.

birde arka dişliyi de değiştireyimki, ne güçten kaybedeyim ne de vites aralığının uzun olmasından vazgeçmiş olayım !

işte bu kalın yazılı olan yer aklımda soru işareti, bilenler yazarsa sevinirim.


kısaca:

ilk kalkıştaki nazlanmayı sonladırmak ve vites geçiş aralığındaki uzunluğu korumak adına ne yapabilirim ?
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
evet o kalkıştaki güçsüzlük hissi bende de var
genelde 2 kişi biniyoruz, bayırlarda falan sanki motor kalkamayacakmış gibi hissettiriyor sonradan canlanıyor
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vakumlu karbüratörlerin özelliği tasarruflu olması ve yumuşak gaz yemesi. Dişliyi falan bırakın püskürtmeli karbüratör alın motorun nasıl değiştiğini görün.

E tabi herşeyin bedeli var, daha iyi gidince daha çok yakacaktır fakat yarım litre falan oynar 100 km de aşırı fark olmaz :)

http://www.rialli.com/ara/10003__karburator-komple-200cc-cg-puskurtmeli/

motor ile ilgili sıkıntımız yok.

aşırı güç te istemiyoruz.

yakıt durumu iyi, sadece kalkıştaki yavaşlığı ortadan kaldırmak istiyoruz.

hiç olmadı bunlardan bi tane alacam artık
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
motor ile ilgili sıkıntımız yok.

aşırı güç te istemiyoruz.

yakıt durumu iyi, sadece kalkıştaki yavaşlığı ortadan kaldırmak istiyoruz.


hiç olmadı bunlardan bi tane alacam artık

Standart karbüratörler motorun gerçek performansını (ara hızlanmalar, kalkış vs) çok kısıyor. Bunu alırsanız büyük ihtimal tüm dertleriniz bitecektir.

Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum çünkü bende alıcam karbüratör :)
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
lastik tavsiyesine ihtiyacım var;
yumuşak hamurlu, asfaltı iyi tutan, yağmur performansı iyi olan malum önümüz sonbahar kış
güvenli bir marka michelin pirelli falan
bizim ebatlara uyacak ne alabilirim?

ön: 100-80/17
arka : 130-70/17
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
lastik tavsiyesine ihtiyacım var;
yumuşak hamurlu, asfaltı iyi tutan, yağmur performansı iyi olan malum önümüz sonbahar kış
güvenli bir marka michelin pirelli falan
bizim ebatlara uyacak ne alabilirim?

ön: 100-80/17
arka : 130-70/17
Biraz daha ince yanak alırsan hem görüntü hem performans değişir.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastik tavsiyesine ihtiyacım var;
yumuşak hamurlu, asfaltı iyi tutan, yağmur performansı iyi olan malum önümüz sonbahar kış
güvenli bir marka michelin pirelli falan
bizim ebatlara uyacak ne alabilirim?

ön: 100-80/17
arka : 130-70/17

bence tekerlerin kalınlığı gayet iyi. inceltmeye gerek yok veya kalınlaştırmaya.

ben geçen sene kış aylarında, CST olan lastikleri, IRC marka lastiklerle değiştirdim.

Kuru asfaltta sıkıntı yoktu. Yağmurlu-Sulu olduğu zamanlar zaten dikkatli kullanıyordum. hiç sıkıntı olmamıştı.


Irc çinlilerden iyi derler ve bana göre de öyle.

birde geçen Unilli marka kore mi tayvan malı mı ne, o lastikleri önerdiler. Irc den iyi deniliyor.

şu halde 2 seçenek var benim için;

1) Değişik marka lastik tecrğbe etmek için Unilli alacağım
veya
2) Hiç riske girmeyip direk Michelin lastik almak.

birimiz unilli alırsa diğerimiz başkasını alalım :) ikisinide test etmiş olalım bence :D
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya michelin lere baktım da fiyatlar uçuyor bizim ebatlara göre
ön arka 600 liraya geliyor takımı
bak burda uyumlu arka lastik 320 lira
http://www.motobakkal.com/?urun-3748-130-70-17-62H-Arka-Lastik---Michelin-Pilot-Activ.html

Irc, Duro baktım onlar takımı 200 liraya falan geliyor ama tam uyan ebatlar yok. ancak ön başka arka başka desen oluyor takım olmuyor...

abi takım olmasına bakmam ben :) Millet ön tekere arka tekere bakacak diye düşünmem yani. benim zevkime göre aykırı değilse farklı farklı takarım sorun değil yani :)

Duro için parasına göre kaliteli değil diye yorum okuduğumu sanıyorum. yani öyle bir düşünce oluşmuş bende.

ya irc yada unilli olur benim için o zaman. 600 TL veremem şuan.

IRC de sıkıntı çıkmamıştı, şimdiye en azından Unilli alıp onuda tecrübe etmiş olurum.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam da bişeyi yapıyosak düzgün yapalım, desenlerin ön arka aynı olması çok önemli diye hatırlıyorum ben, yoksa milletin bakmasından değil.

Pirelli MT 75 buldum ön arka tam uyumlu bizim ebatlarda
http://www.motoliz.com/pirelli-0318100_13607.html#0
http://www.motoliz.com/pirelli-0318000_13584.html#0

takımı 559 TL ye geliyor :pr:

oo, doğru. bak hiç düşünmemiştim ben bu desen olayını.

hep estetiki açıdan aklımdaydı bu durum. haklısın. deseni aynı bakmak lazım o zaman...

---------- Post added at 23:05 ---------- Previous post was at 23:03 ----------

resim çek yaw.... ankaraya gelince uğrayacağım yanına....

sizin orda yok mu rks 200 bak ona işte :)

Ankara MT de buluşmalara gidiyorum. Oralardaki linklerden resimlere bakabilirsin ;)

gel ankara görüşrüz inş. ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst