Motor fazlalığını önlemek!

Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Niğdenin Bor ilçesine ait bir haber sitesi sayfasında aşağıdaki anketi yayınlamış bunu hangi mantıkla koyduklarını merak ediyorum ? Kuyruk acısı mı var acaba? Motosiklet kullanımı neden soğutulmak istenir ki ? Yorum sizin.

cz2t0.jpg


Kaynak: http://www.borhaber.net/anketler.html
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
kızların bakmaması falan yazdığına göre bu anketi hazırlayan kişinin boynuzları bi motorcu tarafından takılmıştır.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Apaçiler çoksa, mobilet,pejolara eşşek arısı sesi veren cır cır eksoz yada cup köylü tipi motorlara soba borusu tipinde eksoz takılıyor ve olmadık saatlerde zaarttt zarrtt gazlanıyorsa, bilinçsiz kullanım ve trafik kurallarına uymama neticesinde motosiklet kazaları sık yaşanıyor ve ölen yada yaralanan oluyorsa, v.s v.s ..... oluşturulan bu olumsuz imaja karşı bilinçsizce bu şekilde bi anket hazırlanmış ve çözüme gidilmek istenmiş olabilir :farao: EĞİTİM ŞART :cat::bounce:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
28
Ya Allah aşkına bi de seçeneklere bakar mısınız? Kızların bakmaması ile, benzine çok zam ile :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Doğru dürüst eğitim-öğretim-trafik kontrolü... olsaydı zaten motosiklet fazlalığından boş şikayet uydurabilirmiydi!

İnsanları anlamak çok güç :pr:
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
Apaçiler çoksa, mobilet,pejolara eşşek arısı sesi veren cır cır eksoz yada cup köylü tipi motorlara soba borusu tipinde eksoz takılıyor ve olmadık saatlerde zaarttt zarrtt gazlanıyorsa, bilinçsiz kullanım ve trafik kurallarına uymama neticesinde motosiklet kazaları sık yaşanıyor ve ölen yada yaralanan oluyorsa, v.s v.s ..... oluşturulan bu olumsuz imaja karşı bilinçsizce bu şekilde bi anket hazırlanmış ve çözüme gidilmek istenmiş olabilir :farao: EĞİTİM ŞART :cat::bounce:
bende mobylette kullanıyorum dayı yadigarı bir motor. ama apaçi değilim yada olmadık saatlerde zart zart gibi saçma sesler çıkartan bir motorla gezmiyorum. genelleme yapmayalım lütfen
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Yeni kanun; kızların motorcuları bakması halınde 2 aydan 6 aya kadar hapıs cezası veya 250 tl ıle 3 bın tl arası para cezası uygulanacaktır. :D
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Motosikletli insanlar çok bezdirmiş heralde.Durup dururken kimse kimseye bişey yapmaz.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
hocam bu anket kadar bu anketi hazırlayanda gerizekalı sanırım. aklından sorunu var galiba bunu hazırlayanın yada yoldan geçen birini tutup o gazetede yada haber sitesi neyse görevlendirmişler. :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
O kadar anket okudum,gördüm,hayatımda gördüğüm en saçma anket.
İlkokul çocuklarına mı hazırlatmışlar diyeceğim ama onlar bile daha güzel cevaplar hazırlar.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Keskin nişancı koyalım gördüğünü vursun seçeneği koymadıkları kalmış ankete bak :mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Anketi hazırlayanın ne kadar aptal olduğu belli çünkü benzine yapılan zamın sadece motosiklet sürücülerini etkileyeceğini düşünüyor. Benzin 7 TL olsada motor yinede araçtan az yakar ama düşünme özürlüymüş..

Hayatımda ilk defa motosikletlere düşmanca bir tavır gördüm o yüzden paylaşmak istedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst