Ön çamurluk koruması ve uzama yapımıı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga kurnazlık felan yapmıyorum ama düşünsene her gece bundan bi tane açalım:cherry:



 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Dert değil Barış istersen çöpe bile atabilirsiniz
paylaşımın fazlası resim anlatım falan değmiyor uğraşmaya
foruma kim ne veriyor hiçbirinizin umrunda değil,forum milletin neden umrunda olsunki

anlayan böylede anlayabiliyor anlayamayanda lülü.. işim olmaz.

Sevgili kardeşim .. Sen ne istersen öyle yap.. sana ne aman bizede göster deriz nede gösterme kimse öğrenmesin :)
Benim işim doğru başlığın doğru yerde olması .. O kadar .. Şahsen herhangi bir merakım yok .. Lülü yani :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Elinize sağlık, güzel düşünülmüş ve işlevsel olmuş aynı zamanda.
bende bugün Vespamın ön tekerlek çamurluğuna krom koruma demiri aldım,
İşte buda benim Vespam Full Krom ve malossi aksesuarlı...
img1331py.jpg

img1338lc.jpg

img1340hr.jpg
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
abicim senin kendine baştan bir motor yapma vaktin gelmiş...bırak bu ufak tefek işleri artık...
acilen piyanist irfanla kafa kafaya vermeniz lazım...kolay gelsin...sağlıcakla kal...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ön çamurluğun çizilmsini önlemek için birşeyler yaparken birde arkadan uzatayım hem indian a benzesin hemde radyatörü çamurdan tozdan koruyayım dedim
imzamı attım.
vermiş olduğumuz kafa karışıklıklarından dolayı özür dileriz
eylemlerimiz sürecektir.
Ola habu uşak ne deyiii....:cyclopsan

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:54 ----------

Hımmmmmmm hımmmmmm :)

Evet himmmmmm yaaa...
Gürol abimden ayrı dolaşırsan çok daha öyle dudaklarını ısırırsın:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

anca böyle çamurluk ayaklık vs yaparsın zaten:p
arada hiç şöyle türkiye turu yapmazsın:cherry:
aman motorun toz olmasın :sunny:

Çok kalmadı. Birkaç gün sonra önüme katıp arkadaşımızın meşhur armut sopasını elime alıyorum. Hele bir yol yapmasın. Vallah sırtında paralarım.:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Gürol dostum; Küçüçük hünerlerinden birini daha sergilemişsin.:cat: Benim haberim yeni oldu. Hani sahilde yanımıza gelen ve senin zorla birşeyler yedirip içirdiğin sıyah Shadowu olan arkadaşa denk geldim. O resimleri görmüş ve çok beğenmiş. Bana Gürol bey senin iyi arkadaşın. Benim yüzüm tutmaz. Siteden teklifte bulunmadım. Parası önemli değil benim için bir takım yaptırırmısın diye ricada bulundu. Vaktın çok kısıtlı olduğu için berbere bile gitmez saçlarını uzatır dedim.:) Yinede sen bilirsin. Hadi evet de. Çünkü sen o delikanlıyı sevmesen uzak kalırdın.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

Gürol kardeş; Hızlı ve çok sıkı iş temponun arasından küçücük bir zamanını ayırarak yaratmış olduğun eserlerini biz motosiklet severlerle paylaştığın için teşekkür ediyorum. Herkes özündeki kültürüne göre değerlendirme yapacaktır. Hiçbirzaman İstisnalar kaideyi bozmaz. Meyva veren ağaç taşlanır. Güzel eserlerinin devamını bekliyoruz.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili kardeşim .. Sen ne istersen öyle yap.. sana ne aman bizede göster deriz nede gösterme kimse öğrenmesin :)
Benim işim doğru başlığın doğru yerde olması .. O kadar .. Şahsen herhangi bir merakım yok .. Lülü yani :)

Yav bırak bu kimse öğrenmesi,n ağızlarını be Barış
insanlar giriyor bakıyor merak eden soruyor sorusunu cevaplıyorum,yani konuyu okuyan ne nerede nasıl neden ve neyden yapılmış anlayabiliyor
ben konuyu kendin yap bölümünde açıyorum ama sohbete getirilip konuluyor ,bu tarafınızdan yapılıyor
yani bir düşünmek lazım böyle konuyu kendin yaptan alıp sohbete koyan nekadar akildir ne kadar bu işleri bilir ve nekadar forumu düşünür,
görüşelim lülü kardeşim arayı açmayalım...

---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

aga kurnazlık felan yapmıyorum ama düşünsene her gece bundan bi tane açalım:cherry:



[url]http://a1209.hizliresim.com/11/c/cwbw6.jpg[/url]

Höyttt bura sonderece dindar ve kindar bir site anlayamadınmı sen bunu hala..ayıptır ayıp günahtır..hımmm

---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:37 ----------

Gürol dostum; Küçüçük hünerlerinden birini daha sergilemişsin.:cat: Benim haberim yeni oldu. Hani sahilde yanımıza gelen ve senin zorla birşeyler yedirip içirdiğin sıyah Shadowu olan arkadaşa denk geldim. O resimleri görmüş ve çok beğenmiş. Bana Gürol bey senin iyi arkadaşın. Benim yüzüm tutmaz. Siteden teklifte bulunmadım. Parası önemli değil benim için bir takım yaptırırmısın diye ricada bulundu. Vaktın çok kısıtlı olduğu için berbere bile gitmez saçlarını uzatır dedim.:) Yinede sen bilirsin. Hadi evet de. Çünkü sen o delikanlıyı sevmesen uzak kalırdın.:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

Gürol kardeş; Hızlı ve çok sıkı iş temponun arasından küçücük bir zamanını ayırarak yaratmış olduğun eserlerini biz motosiklet severlerle paylaştığın için teşekkür ediyorum. Herkes özündeki kültürüne göre değerlendirme yapacaktır. Hiçbirzaman İstisnalar kaideyi bozmaz. Meyva veren ağaç taşlanır. Güzel eserlerinin devamını bekliyoruz.:)

Sağolasın osman abim
yaparken vaktim olmaz birdahaya diye iki takım yapmıştım bunuda solayısı ile tekrar uğraşmayacağım,
elimmde olan malzemeyle yaptığımdan para falanda istemez abi,seni ricaco yapana biliyoırsyn herzaman boynumuz kıldan incedir,
arkadaşa söyle yarın akşam sizin oralara uzayacağım
eşşek değilya birkaç çay ısmarlar artık)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi bi rahat dur yavvvv :cherry: herkez kaşık yapar emme sapını yapmak zordur , kaşık şahane gerisi bahane :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bi rahat dur yavvvv :cherry: herkez kaşık yapar emme sapını yapmak zordur , kaşık şahane gerisi bahane :cat:

İrfan benim birşey yaptığım yok böyle olur olmaz saçma şeylerle insanları kırıp uzaklaştırıyorlar sonrada forumun nekadarda düşünülesi birşey olduğundan dem vuruyorlar hasta oluyorum
iyi olmalıyız yardımsever olmalıyız,insan olmalıyız diyorlar ama ;SİNAN AKSU gibi bu konularda peygamber olmaya aday adamı kırıp yolluyorlar iş yaptık sanıyorlar en kahraman rıdvan misali,
motosiklet konuşalım bilgilerimizi paylaşalım diyorlar tabi nekadar bilgileri varsa oda tartışılır ama ZEDA3000 gibi adamın forumdan soğumasını sağlıyorlar,buradaki insanları topla içinden 5 bilemedin 10 tanesini çıkart kalanların hepsini topla ZEDA3000 dediğiniz adam o toplamdan kendi motoruna cant teli yapmaz ama istersede toplamlarından motor yapar altına verir bunların.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
İrfan benim birşey yaptığım yok böyle olur olmaz saçma şeylerle insanları kırıp uzaklaştırıyorlar sonrada forumun nekadarda düşünülesi birşey olduğundan dem vuruyorlar hasta oluyorum
iyi olmalıyız yardımsever olmalıyız,insan olmalıyız diyorlar ama ;SİNAN AKSU gibi bu konularda peygamber olmaya aday adamı kırıp yolluyorlar iş yaptık sanıyorlar en kahraman rıdvan misali,
motosiklet konuşalım bilgilerimizi paylaşalım diyorlar tabi nekadar bilgileri varsa oda tartışılır ama ZEDA3000 gibi adamın forumdan soğumasını sağlıyorlar,buradaki insanları topla içinden 5 bilemedin 10 tanesini çıkart kalanların hepsini topla ZEDA3000 dediğiniz adam o toplamdan kendi motoruna cant teli yapmaz ama istersede toplamlarından motor yapar altına verir bunların.


hakkaten sinan aksuya zeda 3000 e ne olmuş yahuuu ? :silent: sinanı bayadır bende görmüyorum foruma mı küstüler bir şeylermi kaçırdım ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

Haydar abi bi ara benimkinide uzatabilirmiyiz.




::xblink::::xs06::
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Abi Resimde arka lastik üstündeki siyah çamurluktan benim motora yapmam lazım. Kolları paslanmazdan yapim siyah bir çamurluk alıp kesip biçip montajlim diye düşünüyorum. Ne dersin. Biraz daha uzun olucak çamurluk kısmı lastiğede mümkün olduğunca yakın. Nassı olur.
Sonra geyik muhabbeti bölümünde paylaşırız .
Malum kış geldi motorda kuyruk yok takmakta istemiyorum. Sevgili artçımı çamur etmek istemem :) Kendim için istiyorsam şerefsizim :)

bmw-f650gs1.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
artçının hangisinden bahsediyorsun birini sağlam bağla artık seleye :cherry: :p

Layyynnn sus bak siteyi takip ediyor onada motor alıyoruz hemide çoppır . Artık bir ve tek onuda sen tanıyorsun. O artık birtane. Canım benim o :) (gerçekten )

Abi sohbet bölümü diye geyiğe girdik ama kusura bakmazsın inşallah. Konuyu kirletiyoruz diye kızıyorsan bunları okumayı ver :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Layyynnn sus bak siteyi takip ediyor onada motor alıyoruz hemide çoppır . Artık bir ve tek onuda sen tanıyorsun. O artık birtane. Canım benim o :) (gerçekten )

Abi sohbet bölümü diye geyiğe girdik ama kusura bakmazsın inşallah. Konuyu kirletiyoruz diye kızıyorsan bunları okumayı ver :p
farketmez kardeş keyfine bak.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga ben kimsenin dinine inancına karışmam bakarım dalga ma :)
sen şimdi onu bunu bırak geliyon mu cumartesi gümbet e:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aga ben kimsenin dinine inancına karışmam bakarım dalga ma :)
sen şimdi onu bunu bırak geliyon mu cumartesi gümbet e:cherry:
Kış geldi çocuk,o tarihlerde yüksek ihtimal yurtdışında olacağım oralarda hala güneş varmış, tatlısu motorcusuyuz biz )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst