Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
26
sizin orada hangi servis varsa ondan alın kafanız rahat olur en azından iki motorunda motor yapısı ybr ile aynı çünkü

kadırgaya ısınamamın nedeni belli bir süre kullandıktan sonra satmakta zorlanabileveğimden hatta satamama endişemden ötürü.. ama ybr yi istediğim kadar kullandıktan sonra satabilme olanağım daha yüksek diye düşünüyorum. haksızmıyım arkadaşlar ?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
sizin orada hangi servis varsa ondan alın kafanız rahat olur en azından iki motorunda motor yapısı ybr ile aynı çünkü

kadırgaya ısınamamın nedeni belli bir süre kullandıktan sonra satmakta zorlanabileveğimden hatta satamama endişemden ötürü.. ama ybr yi istediğim kadar kullandıktan sonra satabilme olanağım daha yüksek diye düşünüyorum. haksızmıyım arkadaşlar ?

zaten dediğin gibi alıp sonra satarım dersen kısa sürede salcanoda alınmaz piyasası daha pek yok o zaman gidip 2 el bir ybr alıp kullandıktan sonra satmada zorluk çekmezsiniz uzun süre binecekseniz alın salcano kadırga ne alırsanız artık kısa süreler için ybr daha iyi
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Selam arkadaşlar, 3 gün önce de ben bir tane aldım.6-7 sene Scooter kullandım, vitesli öğrenmek için bir süre kullanmak üzere deneyeyim dedim. Çok az kullansam da ilk gözüme çarpanları aktarayım :
--Artıları :
Rölantide çok sessiz, gaz tepkileri iyi, debriyajın kavrama yeri anlaşılabiliyor,çift gösterge olması güzel.sanırım yakıtta da cimri. Selesi çok rahatmış, uzun yolda sıkıntı çıkarmaz gibi.Süspansiyonları çok iyi, yumuşacık ve konforlu.
--Eksileri :
İlk gün vites ışığı sürekli yanıyordu, şimdi normal çalışıyor.3-4 kere benzinsizlikten stop etti, deponun havalandırması tıkalıymış, açtılar bakalım. Günlük kilometre sayacı var ama sıfırlama düğmesi yok galiba? Plastik kalitesi felaket, inşallah bir yerlere sürtmeyiz. Lastikleri çok kötü bekliyordum, fena değilmiş.
Sonuç olarak :
Parasına göre fena değil, ben beklentimi düşük tuttuğumdan hayal kırıklığına uğramadım, bakalım ,rodaj bitince gene yazarım birşeyler.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Klometre sayacının düğmesi yok ,yani düğme şeklide değil VANA şeklinde ,vanayı çeviriyorsun sıfırlanıyor...
İkincisi Plastik kalitesi derken ?? Motorda adam akıllı plastik Garenaj yok ki? koltuğun altında Akünü kapağının olduğu yerlerden bahsediyorsan eğer plastik diye zaten sürtmemen gerekiyo biryer sürtersen her plastik çizilir...Yok eğer sinyallerden bahsediyorsan plastik diye evet yamahanınkiler kadar kaliteli değildir , ben Kanuni (Bs125,Breton) Mondial (125KT,125 MG) vs vs motorları da gördüm dokunduğun an çıt gidiyor ...
Şöyle bir örnek vereyim sana ALTUS ve ARÇELİK aynı fabrikada üretiliyor Altus 3 Kuruş ise Arçelik 4 kuruş....Farkları nedir dersen makinenin iç aksamı aynı kalite içinde kullanılan motoru falanı filanı peki farkı ne ? farkı şu düğmeleri zayıf plastik ,kullanılan boya birazdaha ince ,kablosu vs si zayıf....bu bahsettiğim iki markayı da kullandıysan bilirsin demek istediğimi ...
Yamaha nın birebir aynısı olmasını bekleme illaki küçük farklar var...ama asıl önemli olan Motor aksamı ondan korkma kesnlikle...bilinçli sürmeye çalış motorunu,dikkat et yani
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Selam arkadaşlar, 3 gün önce de ben bir tane aldım.6-7 sene Scooter kullandım, vitesli öğrenmek için bir süre kullanmak üzere deneyeyim dedim. Çok az kullansam da ilk gözüme çarpanları aktarayım :
--Artıları :
Rölantide çok sessiz, gaz tepkileri iyi, debriyajın kavrama yeri anlaşılabiliyor,çift gösterge olması güzel.sanırım yakıtta da cimri. Selesi çok rahatmış, uzun yolda sıkıntı çıkarmaz gibi.Süspansiyonları çok iyi, yumuşacık ve konforlu.
--Eksileri :
İlk gün vites ışığı sürekli yanıyordu, şimdi normal çalışıyor.3-4 kere benzinsizlikten stop etti, deponun havalandırması tıkalıymış, açtılar bakalım. Günlük kilometre sayacı var ama sıfırlama düğmesi yok galiba? Plastik kalitesi felaket, inşallah bir yerlere sürtmeyiz. Lastikleri çok kötü bekliyordum, fena değilmiş.
Sonuç olarak :
Parasına göre fena değil, ben beklentimi düşük tuttuğumdan hayal kırıklığına uğramadım, bakalım ,rodaj bitince gene yazarım birşeyler.
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
A-660-on-Cam-Siperlik-Universal_47367_1.jpg

arkadaşlar bunun gibi kibar ufak bi siperlik nerde bulunur??
Wolf S 'e iyi durmaz mı sizce ?
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Klometre sayacının düğmesi yok ,yani düğme şeklide değil VANA şeklinde ,vanayı çeviriyorsun sıfırlanıyor...
İkincisi Plastik kalitesi derken ?? Motorda adam akıllı plastik Garenaj yok ki? koltuğun altında Akünü kapağının olduğu yerlerden bahsediyorsan eğer plastik diye zaten sürtmemen gerekiyo biryer sürtersen her plastik çizilir...Yok eğer sinyallerden bahsediyorsan plastik diye evet yamahanınkiler kadar kaliteli değildir , ben Kanuni (Bs125,Breton) Mondial (125KT,125 MG) vs vs motorları da gördüm dokunduğun an çıt gidiyor ...
Şöyle bir örnek vereyim sana ALTUS ve ARÇELİK aynı fabrikada üretiliyor Altus 3 Kuruş ise Arçelik 4 kuruş....Farkları nedir dersen makinenin iç aksamı aynı kalite içinde kullanılan motoru falanı filanı peki farkı ne ? farkı şu düğmeleri zayıf plastik ,kullanılan boya birazdaha ince ,kablosu vs si zayıf....bu bahsettiğim iki markayı da kullandıysan bilirsin demek istediğimi ...
Yamaha nın birebir aynısı olmasını bekleme illaki küçük farklar var...ama asıl önemli olan Motor aksamı ondan korkma kesnlikle...bilinçli sürmeye çalış motorunu,dikkat et yani
Far çevresindeki plastik bence yoğurt kutusundan hallice, bağlantı yerleri elde kalmaya müsait. Şu dediğiniz vana nerede acaba, yerini öğrensem iyi olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun.
Teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

Yeni olduğum için sorularımın kusuruna bakmayın, bazı şeyler aklıma takıldı :
Vites yükseltirken vites pedalı yukarda kalıyor, ayakla indirmek gerekiyor.Bu bana mantıksız geldi.
a)Bütün motorlarda böyledir
b)Salcano böyledir
c)Benim motorda hata var
Doğru cevap hangisi ? (Test gibi oldu yahu)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Selam arkadaşlar, 3 gün önce de ben bir tane aldım.6-7 sene Scooter kullandım, vitesli öğrenmek için bir süre kullanmak üzere deneyeyim dedim. Çok az kullansam da ilk gözüme çarpanları aktarayım :
--Artıları :
Rölantide çok sessiz, gaz tepkileri iyi, debriyajın kavrama yeri anlaşılabiliyor,çift gösterge olması güzel.sanırım yakıtta da cimri. Selesi çok rahatmış, uzun yolda sıkıntı çıkarmaz gibi.Süspansiyonları çok iyi, yumuşacık ve konforlu.
--Eksileri :
İlk gün vites ışığı sürekli yanıyordu, şimdi normal çalışıyor.3-4 kere benzinsizlikten stop etti, deponun havalandırması tıkalıymış, açtılar bakalım. Günlük kilometre sayacı var ama sıfırlama düğmesi yok galiba? Plastik kalitesi felaket, inşallah bir yerlere sürtmeyiz. Lastikleri çok kötü bekliyordum, fena değilmiş.
Sonuç olarak :
Parasına göre fena değil, ben beklentimi düşük tuttuğumdan hayal kırıklığına uğramadım, bakalım ,rodaj bitince gene yazarım birşeyler.
Öncelikle motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. Vites konusunda da benim wolf da ayakla indiriyorsun benim bildiğim kadar manuel vites bütün motorlar aynı ama en iyi cevabı fatih ve egelim verir sana. Sayaç sıfırlama konusuna gelince km göstergesinin altında olur vana granajı sökmen gerekiyor biliyorum.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
tayfun kardeş öncelikle motorun hayırlı olsun km saatini sıfırlama sayacı resimle sarı ile çevirdiğim yerde kmnin bir döndürmeli plastik aparat var onu çevireceksin sıfırlar km saatini



vites koluna gelirsek sizinkinin yukarda kalması durumunu anlamadım benim motorda öğle bir dert yok resim çekip nasıl kaldığını gösterebilirmisiniz eğer mekanik sorun varsa servise gösterin sonuçda yeni motor baksınlar nesi varmış

şu resimde daha net km sıfırlama sayacı aparatı

 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Fatih bey teşekkürler. Benim gösterge yukarıdaki gibi, bir bakayım gidince.
Vites koluna gelince, yukarı büyüttükten sonra kolun önüne doğru hafifçe bastırmazsam bazen yukarıda kalıyor, o zaman da bir yukarı vitese geçiremiyorum. Galiba o yüzden hem öne-hem arkaya uzanan bir kol yapmışlar.Büyütürken topukla, küçültürken ucuyla basıyorsun. Belki yayı vardır da iyi çalışmıyordur veya kendi kendine düşmesi gerekirken sıkı olduğu için düşmüyordur.Servise sorayım bu gün.
 
Katılım
14 Eki 2011
Mesajlar
421
Fatih bey teşekkürler. Benim gösterge yukarıdaki gibi, bir bakayım gidince.
Vites koluna gelince, yukarı büyüttükten sonra kolun önüne doğru hafifçe bastırmazsam bazen yukarıda kalıyor, o zaman da bir yukarı vitese geçiremiyorum. Galiba o yüzden hem öne-hem arkaya uzanan bir kol yapmışlar.Büyütürken topukla, küçültürken ucuyla basıyorsun. Belki yayı vardır da iyi çalışmıyordur veya kendi kendine düşmesi gerekirken sıkı olduğu için düşmüyordur.Servise sorayım bu gün.
Sen servise sor mutlaka ,ama benm de vites geçişleri çok sertti rodaj süresinde ,rodaj bakımı yapılıp castroll yağ koyduktan sonra tamamen yumuşadı çok rahat geçiyo suan pamuk gibi desem yeridir....Düzelir rodaj dan sonra kesnlkle sıkıntı yapma ...
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Servise uğradım, netice :
Debriyaj kolunu gövdeye fazla yakın monte etmişler, yukarı çıkarken motor bloğuna takılıp sıkışıyormuş. Biraz geri aldılar, şimdi rahatladı-dünya varmış.
(Kalite denen şey bunlardır işte, adam gibi bir markada böyle bir şey olmaz, istesen de o kolu ileri itemezsin!)
Bu arada Fatih bey'in tarif ettiği yerde km sıfırlama aparatını buldum! Evlere şenlik bir dizayn, parmağı o daracık alana sokup da o düğmeyi çevirebilmek için etraftaki çocuklardan yardım alırım artık :(
(Yanlış anlama olmasın, bu paraya fazla bir kalite beklemiyorum zaten, ancak bu işten para kazanma iddiasında olanların böyle basit ayrıntıları akıl edebilmeleri lazım, para kazanmak gerçekten çok kolay bu memlekette ! )
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam millet. Ngk orjinal japan iridyum buji aldım. Üstünde avrupa malı iridyum var. 2.5 sene önce almıştım. Artık değiştıreceğim bujiyi.bugün vaktim olmadı. Yarın yağıyla birlikte değiştircem. Merak edenlere ngk orjinal iridyum buji 35 tl. Bide zor koşullar için 15 dişli, ön dişli aldım. Malum kış geliyor. Tarlada odun modun çekeriz :cat:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Servise uğradım, netice :
Debriyaj kolunu gövdeye fazla yakın monte etmişler, yukarı çıkarken motor bloğuna takılıp sıkışıyormuş. Biraz geri aldılar, şimdi rahatladı-dünya varmış.
(Kalite denen şey bunlardır işte, adam gibi bir markada böyle bir şey olmaz, istesen de o kolu ileri itemezsin!)
Bu arada Fatih bey'in tarif ettiği yerde km sıfırlama aparatını buldum! Evlere şenlik bir dizayn, parmağı o daracık alana sokup da o düğmeyi çevirebilmek için etraftaki çocuklardan yardım alırım artık :(
(Yanlış anlama olmasın, bu paraya fazla bir kalite beklemiyorum zaten, ancak bu işten para kazanma iddiasında olanların böyle basit ayrıntıları akıl edebilmeleri lazım, para kazanmak gerçekten çok kolay bu memlekette ! )

tayfun motor işi şans işidir demek sana biraz tersi denk gelmiş birde km sıfırlama sayacını anca o şekilde koyarsın siperlikli motorlarda ybrnin 2004 ve 2009 modellerine bakarsan oda aynı şekilde bence sen çok şey bekliyorsun bir motordan :)

selam millet. Ngk orjinal japan iridyum buji aldım. Üstünde avrupa malı iridyum var. 2.5 sene önce almıştım. Artık değiştıreceğim bujiyi.bugün vaktim olmadı. Yarın yağıyla birlikte değiştircem. Merak edenlere ngk orjinal iridyum buji 35 tl. Bide zor koşullar için 15 dişli, ön dişli aldım. Malum kış geliyor. Tarlada odun modun çekeriz :cat:

a.s. adem abi nasılsın hayırlı olsun güle güle kullan bu arada senin ön dişli kaçtı abi 17 mi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst