Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Bursada yokmu ya? Ben Bursaya gittiğimde İstanbuldan çok CB görmüştüm :) Hem Bursanın ustasıda iyidir, az bişey sabredip Bursadan alsan daha iyi olmazmı :)

Elbet vardır,ama ilan sitesine koyulmamış :) 1 tane var Bursada,o da 3.900 civarı fiyat koymuştu,çok uçuktu anlayacağın.Çanakkaledeki 3.300 ve 80 kmde.

Hocam sabret diyorsun da bütün yaz motorsuzdum,şimdi imkanım var,sezon da bitiyor bari son son kullanayım :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
ybr on amasorler bslıyor.fakat cb nın gıdona dyıyor gbı geldı bu arada 120 goruyormu bu motor?
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Zorunlu trafik sigortası yaparken honda cb 125 e çıkmadı beinimkine cbf 150 yazdılar, bir sorun olur mu?Sizlerinkinde ne yazıyor?
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Zorunlu trafik sigortası yaparken honda cb 125 e çıkmadı beinimkine cbf 150 yazdılar, bir sorun olur mu?Sizlerinkinde ne yazıyor?

Sorun olmaz. saşi ve motor no aynı olsun yeterli. Benim zorunlu trafik sigortası Honda bayi bünyesinde yapıldı. GLH125SH demişler model olarak. CB125e'ye tekabul ediyor..
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
2. el cb125e bakıyordum ve en son Çanakkale'de bulmuştum.Fiyatı 3300 olduğu için iddialı gelmişti.Fakat babamın motorcu bir arkadaşı var ona sorduk km düşürülebiliyor dedi.Bizde 'amaaaaan' dedik ve 0 km aldık.

Ve evladımı çok seviyorum :p Performansı biraz düşük gelsede olsun,ben ona çok iyi bakıcam,birlikte aşıcaz rodajı,hızlanacak evlat.Rengine gurban olduğum.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
hayırlı ugurlu olsun kardeş.satmayı düşünmüyorsan temizliğine rodajına dikkat et.boşver için rahat binersin işte.

bol güvenlikli kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
224
honda ybr gibi sohc yada dohc motor kullanmadikca bu kasalara devir sorunu yasamaya ve yag yakmaya mahkum bence.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
2. el cb125e bakıyordum ve en son Çanakkale'de bulmuştum.Fiyatı 3300 olduğu için iddialı gelmişti.Fakat babamın motorcu bir arkadaşı var ona sorduk km düşürülebiliyor dedi.Bizde 'amaaaaan' dedik ve 0 km aldık.

Ve evladımı çok seviyorum :p Performansı biraz düşük gelsede olsun,ben ona çok iyi bakıcam,birlikte aşıcaz rodajı,hızlanacak evlat.Rengine gurban olduğum.

aa benim motorun aynısı :) hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasızz..
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
2. el cb125e bakıyordum ve en son Çanakkale'de bulmuştum.Fiyatı 3300 olduğu için iddialı gelmişti.Fakat babamın motorcu bir arkadaşı var ona sorduk km düşürülebiliyor dedi.Bizde 'amaaaaan' dedik ve 0 km aldık.

Ve evladımı çok seviyorum :p Performansı biraz düşük gelsede olsun,ben ona çok iyi bakıcam,birlikte aşıcaz rodajı,hızlanacak evlat.Rengine gurban olduğum.

aa benim motorun aynısı :) hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasızz..

vay canına :mrgreen: Teşekkürler hocam.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
2.el CB 125 E bakıyordum, en son Çanakkale'de bulmuştum. Fiyatı 3300 olduğu bizde 'amaaaaan' dedik ve 0 km aldık.

Evladımı çok seviyorum. Performansı biraz düşük gelsede olsun, ben ona çok iyi bakıcam, birlikte aşıcaz rodajı, hızlanacak evlat. Rengine gurban olduğum.

Hayırlı olsun :rendeer: En iyisini yapmışsın! 1 yıllık motosiklet 10-15000 km lerde olup "0" km ile arasında fiyat farkıda varsa 2. el mantıklıda şuan CB yi 2. el almak :silent:

Rodajını kullanım kılavuzuna harfiyen uyarak yap, hem yakıtın düşecek hem serileşecek, herşey istediğin gibi olacak biraz zaman ver evladına :)

Plaka - ruhsat çıkana kadar kullanım kılavuzunu bikaçkez oku, önemli bulduğun yerlerin altını çiz, çok faydasını görürsün :cat:

Tekerin düz bassın, kazasız belasız kullanmak nasip olsun :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Hayırlı olsun :rendeer: En iyisini yapmışsın! 1 yıllık motosiklet 10-15000 km lerde olup "0" km ile arasında fiyat farkıda varsa 2. el mantıklıda şuan CB yi 2. el almak :silent:

Rodajını kullanım kılavuzuna harfiyen uyarak yap, hem yakıtın düşecek hem serileşecek, herşey istediğin gibi olacak biraz zaman ver evladına :)

Plaka - ruhsat çıkana kadar kullanım kılavuzunu bikaçkez oku, önemli bulduğun yerlerin altını çiz, çok faydasını görürsün :cat:

Tekerin düz bassın, kazasız belasız kullanmak nasip olsun :)

İyi niyetleriniz için teşşekkür ederim.Şimdi iyiki sıfır almışım diyorum,çünkü Honda duran kardeşlerdeki usta göstergenin 90 liraya bulunabileceğini motora takıldığında km'nin 0 olacağını söyledi.

Dediğim gibi evladımı çok seviyorum,o yüzden söylenenleri harfi harfine yapıcam ki o da beni sevsin değilmi :cherry:
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
honda ybr gibi sohc yada dohc motor kullanmadikca bu kasalara devir sorunu yasamaya ve yag yakmaya mahkum bence.

seni utandırmak istemem ama ohc ve sohc aynı anlama gelir. Cb'de yağ yakma sorununuda ben henüz duymadım.. Ayrıca devir sorunuda yok.

Kuzum siz ezberden mi konuşuyorsunuz?
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
2. el cb125e bakıyordum ve en son Çanakkale'de bulmuştum.Fiyatı 3300 olduğu için iddialı gelmişti.Fakat babamın motorcu bir arkadaşı var ona sorduk km düşürülebiliyor dedi.Bizde 'amaaaaan' dedik ve 0 km aldık.

Ve evladımı çok seviyorum :p Performansı biraz düşük gelsede olsun,ben ona çok iyi bakıcam,birlikte aşıcaz rodajı,hızlanacak evlat.Rengine gurban olduğum.

[url]http://img35.imageshack.us/img35/5739/20120910201410.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Hayırlı uğurlu olsun.Sıfır heyecanıda başka oluyor hani, Allah isteyenlere nasip etsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------

Motorla boş viteste giderken zincirden ses geliyor zincir demire sürtmesin diye yapılan plastiğe sürtüyor heralde sen oradan geliyor.orta sehbadaykende elle çevirince oses geliyor.çözüm bulan var mı?daha motorum 60 km de, zincir ayarına dokunmadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst