- Katılım
- 5 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,784
Belki iki modelde gelebilir hem 250 hem 300 daha güzel olur. Alternatif artar.
250cc eski kasa, 300cc yeni kasa olacak diye biliyorum...
Belki iki modelde gelebilir hem 250 hem 300 daha güzel olur. Alternatif artar.
250cc eski kasa, 300cc yeni kasa olacak diye biliyorum...
250 eski olarak kesin gelecek mi ? Yeni hali gelse zaten sorun olmazda.
250 eski olarak kesin gelecek mi ? Yeni hali gelse zaten sorun olmazda.
Z-moto'nun bana gönderdiği mesaj:
Sayın Mehmet Bey,
Web sitelerinde gördüğünüz 2013 Ninja250R sadece Asya kıtası için üretilmiş olup Euro2 standartlarındadır. Bu sebeple Türkiye ve Avrupa'da satışı gerçekleşmeyecek. Fakat size Türkiye için yeni kasa haberini verebiliriz. Türkiye'de aynı kasa Ninja250R satışlarımıza devam edeceğiz, Ninja 250R Türkiye ve Avrupa yeni modeli 300cc lik olarak çıkacak. 250cc üzeri araçlarda Ötv %37 olduğundan iki modelin arasındaki fiyat farkının 4000tl civarında olmasını bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Z- Moto Motorlu Araçlar A.Ş.
Benim altı çizili yerden anladığım eski kasa 250cc ve yeni kasa 300cc satılacak...
Ninja 300'ün fiyatının Avustralya'da Ninja 250'yle aynı olduğunu söylüyorlar.
kaynak:http://www.cbr250.net/forum/other-motorcycles/6424-kawasaki-ninja-300-2013-a-9.html
Acaba buralarda 250'yle 300 arasında vergi farkı olmasa aynı fiyattan satılır mı ?
Ben bu cevaptan Z motonun nekadar güvenilmez olduğu sonucunu çıkarıyorum... %08 OTV ile% 37 OTV arasında yüzde 11.5 fiyat oynaması oluyor
Fiyatı 11.500 olan bir motorda 1.350 tl gibi bişey oynar. 4000 tl nereden çıkıyor, bu nasıl bir zihniyettir? Hadi yeni motor 500 euro pahalı olsun ozaman bile fark 2600-2800 oluyor toplamda
4000 tl nedir arkadaş?