Yeni Kawasaki Ninja 250R Ve Z-Moto

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
250'lik yerine tabii ki 300'lüğe binmek isterim. Ancak burada %37'lik vergi dilimine gireceğinden abartı bir fiyatı olacak. Vergi diliminde değişiklik olmadığı sürece (ki sanmıyorum, olmaz) CBF 500 falan bakmak çok daha mantıklı.


250 eski olarak kesin gelecek mi ? Yeni hali gelse zaten sorun olmazda.

Avrupa ve Amerika'da 250'nin yerini 300 alacak. Yani yeni 250'lik bu bölgelere gelmeyecek. Ben en azından böyle anladım. Vergi diliminde değişiklik olmayacaksa Z-moto'nun Türkiye'deki yasal durumu Kawasaki'ye anlatıp yeni 250'likleri getirtmeyi denemesi daha akılcı bir çözüm olur şirket açısından.

Bu arada 300'de kaydırgan debriyaj da olacakmış. Çok ilginç bu hacimdeki bir motorda görmek. Yokluğundan iyidir varlığı tabii ki, ancak fiyata nasıl yansıyacak çok önemli.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
250 eski olarak kesin gelecek mi ? Yeni hali gelse zaten sorun olmazda.

Z-moto'nun bana gönderdiği mesaj:

Sayın Mehmet Bey,
Web sitelerinde gördüğünüz 2013 Ninja250R sadece Asya kıtası için üretilmiş olup Euro2 standartlarındadır. Bu sebeple Türkiye ve Avrupa'da satışı gerçekleşmeyecek. Fakat size Türkiye için yeni kasa haberini verebiliriz. Türkiye'de aynı kasa Ninja250R satışlarımıza devam edeceğiz, Ninja 250R Türkiye ve Avrupa yeni modeli 300cc lik olarak çıkacak. 250cc üzeri araçlarda Ötv %37 olduğundan iki modelin arasındaki fiyat farkının 4000tl civarında olmasını bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Z- Moto Motorlu Araçlar A.Ş.

Benim altı çizili yerden anladığım eski kasa 250cc ve yeni kasa 300cc satılacak...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Z-moto'nun bana gönderdiği mesaj:

Sayın Mehmet Bey,
Web sitelerinde gördüğünüz 2013 Ninja250R sadece Asya kıtası için üretilmiş olup Euro2 standartlarındadır. Bu sebeple Türkiye ve Avrupa'da satışı gerçekleşmeyecek. Fakat size Türkiye için yeni kasa haberini verebiliriz. Türkiye'de aynı kasa Ninja250R satışlarımıza devam edeceğiz, Ninja 250R Türkiye ve Avrupa yeni modeli 300cc lik olarak çıkacak. 250cc üzeri araçlarda Ötv %37 olduğundan iki modelin arasındaki fiyat farkının 4000tl civarında olmasını bekliyoruz.
Saygılarımızla,
Z- Moto Motorlu Araçlar A.Ş.

Benim altı çizili yerden anladığım eski kasa 250cc ve yeni kasa 300cc satılacak...

Ben bu cevaptan Z motonun nekadar güvenilmez olduğu sonucunu çıkarıyorum... %08 OTV ile% 37 OTV arasında yüzde 11.5 fiyat oynaması oluyor

Fiyatı 11.500 olan bir motorda 1.350 tl gibi bişey oynar. 4000 tl nereden çıkıyor, bu nasıl bir zihniyettir? Hadi yeni motor 500 euro pahalı olsun ozaman bile fark 2600-2800 oluyor toplamda

4000 tl nedir arkadaş?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
ninja 250 icin konusuyorum :) bildiginiz gibi endonezyada satisi basladi, testler denemeler yapildi ve sonuc...
her iki kasa da ayni fiyattan satisa konuldu ki ayni sartlarda yeni kasanin daha pahali olmasi gerekirdi, fakat kullanicilarin genel gorusu eski kasa cok daha saglam ve kaliteli, iscilik ve malzeme kalitesi yeni kasada bariz dusuk ve fiyat farkinin olmamasi bundan sebepli deniliyor, yeni kasalar simdiden gozden dusmus durumda eski kasaya kiyasla.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ben bu cevaptan Z motonun nekadar güvenilmez olduğu sonucunu çıkarıyorum... %08 OTV ile% 37 OTV arasında yüzde 11.5 fiyat oynaması oluyor

Fiyatı 11.500 olan bir motorda 1.350 tl gibi bişey oynar. 4000 tl nereden çıkıyor, bu nasıl bir zihniyettir? Hadi yeni motor 500 euro pahalı olsun ozaman bile fark 2600-2800 oluyor toplamda

4000 tl nedir arkadaş?

Yanlis hesapliyorsunuz 1300 avro civarinda fark yapar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

Z motodan ziyade hukumetimiz devletimiz sagolsun.
ÖTV gibi bir kazigi bize attigi icin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

Z motodan ziyade hukumetimiz devletimiz sagolsun.
ÖTV gibi bir kazigi bize attigi icin.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
55
Z-Moto'ya sevgiler, ilk kaybettiğiniz motor alıcısı benim, 4 gözle Ninja 250r'ı beklerken yok 300 geliyor yok 15.000 tl... Daral getirdiniz bana ...
Dün gidip cbr 250r satın aldım :) Bu satış politikası ile daha çok müşteri kaybedersiniz...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kawasaki'nin Dünya pazarında Honda'nın CBR250'sine karşı kullandığı koz +50cc hacim ve bunun yanında daha düşük fiyat :) Evet yanlış okumadınız, Ninja 300 Avrupa'da, Amerika'da vs. CBR 250'den ucuz olacak. İsteyen her iki motorun da Avustralya fiyatlarına bakabilir. Türkiye'de ise -herşeyde olduğu gibi- bu da ters:queen: En büyük etken tabii ki 250cc geçilince ötv'nin %8'den %37'ye fırlaması. Gerçi aynı vergi diliminde olsalar bile Z-moto faktörü var :)


Zaten Ninja 250r'nin fiyatı üzerinden %8 ötv değil de %37 ötv'ye göre hesap yaparsak 6350 euro gibi bir fiyat çıkıyor (bu hesabı yaptıran hükümet utansın herşeyden önce). Söylenenler doğruysa 6350 yerine 7000-7100 euro'ya itelemeye çalışıyor z-moto. Bu da z-moto teorimizi kanıtlar nitelikte.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kawasaki 250 ninja cok güzel bir motor kimsenin bundan şüphesi yok
300 cc olunca z moto nun türkiyedeki ötv den haberi olmadıgı için
kawasaki en güzel en iyi motosiklet dahi olsa
z moto varken bisiklet dahi alınmaz onlardan..
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kawasaki Ninja 300'ün Amerikada tanıtımı yapıldı.

419271_10151421359017926_834452128_n.jpg


285513_10151421238192926_1502431076_n.jpg


295261_10151421368887926_1405971665_n.jpg
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
176
şu motorları üretirken grenaj rengine göre jantlarıda neden aynı renk yapmazlarda siyah yaparlar anlamam arkadaş ya....
 

QdR

Katılım
4 May 2012
Mesajlar
18
Cbr 250 den direk 600 e geçmemi sadece bu motor engellerdi ama söylenen fiyatta gelirse malesef iş yapmaz.
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
144
Z-Moto adam gibi bir fiyattan satarsa gider adam gibi alırız, satmazsa almayız, almayınca da 3 gün sonra da fiyat düşürürler o zaman alırız bu kadar basit!. Sonuçta alırız yani bir şekilde :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst