- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar geçen hafta aldığım motorumda şöyle birşey dikkatimi çekti.Hız göstergem max. 140km yi, devir göstergem de max.14 bini gösteriyor.Hız göstergesi 100 km de redline a girerken devir göstergesi 10binde giriyor.Şincik şöyle oluyor 5. viteste giderken devirim 7bin civarında iken hız 100-110 lara çıkıyor ve redline a geliyor.Ancak motorun devrinin redline a girmesine 3 bin devir daha var.Motor devrinin redlinea girmeden hızın redline a girmesi normal mi sizce ? Bu adara motorum mondial 150 mr.Çinliler üretirken hesap kitap yapmışlardır elbet ama sallamasyon bir değer vermişte olabilirler mi ? Yoksa bu redline olayı tüm araçlar için bu şekildemi geçerli?Eski motorum cbf 150 idi devir göstergesi olmadığı için dikkat etmemiştim.Cevaplar için şimdiden teşekkürler...Saygılar.